Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik weet ook niet of deel 6 deel 5 nog zal kunnen overtreffen, want ik vond het echt een geweldige film! Deel 4 was toch wel een stuk minder, maar nu zat ik weer op het puntje van mijn stoel!Tona Theodora schreefCOLONOh wow een deel 6.... Lol vraag me af of hij goed blijft. Deel 5 lijkt me wel goed, er komen zelfs haaien in voor. Haaien vond ik altijd al interessante wezens. Ik golf surf zelf en lees en hoor vaak ook verhalen van de grote zee heersers. Deze haaien uit de nieuwe film lijken wel soort robots!? Of lijkt dat maar zo

Annet schreefCOLONIk weet ook niet of deel 6 deel 5 nog zal kunnen overtreffen, want ik vond het echt een geweldige film! Deel 4 was toch wel een stuk minder, maar nu zat ik weer op het puntje van mijn stoel!Tona Theodora schreefCOLONOh wow een deel 6.... Lol vraag me af of hij goed blijft. Deel 5 lijkt me wel goed, er komen zelfs haaien in voor. Haaien vond ik altijd al interessante wezens. Ik golf surf zelf en lees en hoor vaak ook verhalen van de grote zee heersers. Deze haaien uit de nieuwe film lijken wel soort robots!? Of lijkt dat maar zo
Het zijn trouwens ghost sharks, vandaar dat ze er wat apart uitzien. Vergane glorie