Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Disneysuperfan
Member
Member

Ona1991 schreef:Lijkt mij sterk, ze gaan dat restaurant niet open houden als ze daar aan die vaargeul met de werklichten aan bezig zijn. Da's gelijk "dag sfeer". Ik vermoed dus dat het gewoon dicht zal zijn.
Dat was ook wel mijn idee ja...
Ach we zoeken wel een ander leuk restaurant uit,andere keer weer blue lagoon :)
Stitch87
Member
Member

Weet er iemand of je bij de pizza royal van colonel hathi's pizza je de olijven kan aflaten? Worden die vers geprepareerd ter plekke of liggen die al klaar voor zo in de oven?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Stitch87 schreef:Weet er iemand of je bij de pizza royal van colonel hathi's pizza je de olijven kan aflaten? Worden die vers geprepareerd ter plekke of liggen die al klaar voor zo in de oven?
Je kan ze er sowieso zelf afhalen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Dat weet ik, maar bij olijven blijft die smaak er enorm inzitten ;). En dat is niet zo fijn als je geen olijven lust, zeker als er zoveel op liggen.
Mich€l
Member
Member

Eergisteren kreeg ik het antwoord van de CM aan de kassa dat het niet kon en dat ik ze er zelf maar af moest halen. Qua smaak merkte ik er niet echt wat van, alleen was het handiger als ze er gewoon niet op zaten ;)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Toen wij er met vrienden waren deden ze de olijven er ook gewoon af en ze smaakten ze ook niet echt...

Afbeelding
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Allé, dan zal ik mss toch een poging wagen als de smaak niet blijft zitten :D. En anders een burgertje halen ;)
disneyfan29
Member
Member

Ik miste bij restaurant van het agrabah café voor de doner kebab de knoflook saus en dat maakt het nog lekkerder na mijnde dat hoort er bij.
Ik vroeg er om kreeg te horen we hebben allen een yoghurt saus dat past niet bij dat vlees misschien wel andere dingen die ze daar hebben dag weet ik niet. Voor de rest was alles super en ook lekker
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
olafLover
Moderator
Moderator

Oh wij vonden de yoghurt saus wel erg lekker bij het vlees :)
Jess_80
Member
Member

Wij hebben volpension plus geboekt voor april. Kan in dan voor de lunch naar Colonel Hathi's Pizza Outpost gaan en dan iets a la carte bestellen,desert en drankje? Ben zo nieuwsgierig wat de waarde is en of je dan niet aan de menu's hoeft te houden voor de lunch. Maar echt a la carte mag bestellen zonder bij te betalen.
Annet
Member
Member

Colonel Haïti's is een counter service restaurant, dus hier krijg je gewoon goedkope menu's.
Er is een topic over halfpension en volpension, ik heb daar zelf geen ervaring mee: viewtopic.php?t=396
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Jess_80 schreef:Wij hebben volpension plus geboekt voor april. Kan in dan voor de lunch naar Colonel Hathi's Pizza Outpost gaan en dan iets a la carte bestellen,desert en drankje? Ben zo nieuwsgierig wat de waarde is en of je dan niet aan de menu's hoeft te houden voor de lunch. Maar echt a la carte mag bestellen zonder bij te betalen.
De Volpension plus coupons zijn in alle restaurants geldig en hebben een waarde van 35 euro. Als je ergens gaat eten kan je 1 coupon persoon gebruiken. Er is meestal in de table service restaurants meestal een menu waaruit je kan kiezen. Maar je mag ook gewoon van de kaart kiezen, is het totaal meer dan de waarde van je coupon betaal je bij, is het minder krijg je geen geld terug.
Colonel Hathi's Pizza Outpost is een counterservice restaurant en daar kan je zelfs als je hele menu besteld niet aan 35 euro per persoon komen. Als je echt voordeel aan je coupons wilt, ga je beter a la carte eten (best reserveren)

Bijvoorbeeld in Silver Spur in het park kan je eten met de Plus coupons. http://www.disneylandparis.be/nl/restau ... teakhouse/

Afbeelding
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

ontbijt in Agrabah cafe
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: ED92

Blijkbaar kan je ontbijten in Agrabah cafe, dan ook meet&greets zoals plaza gardens? :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Dit staat erbij:

Le petit déjeuner à l'Agrabah est réservé aux résidents du Cheyenne car la capacité du restaurant est réduite à cause des travaux de rénovation !

#ED92 #DisneylandParis

Dus nee, geen characters en enkel voor gasten van Cheyenne. Als ik zo de reacties lees maken ze ook geen uitzondering.
olafLover
Moderator
Moderator

Het lijkt mij wel leuk! Ik hou van de sfeer van agrabah, vind het ook wel bij het ontbijt passen.
Ik zie ook dat ze eindelijk van die suffe blokjes kaas af zijn gestapt! Hoopte dat al voor die prijs
Plaats reactie

Terug naar “De Disney Restaurants”