runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Vorige week toch maar geboekt voor dit weekend.
Heb het dit maal via Loopreizen gedaan. Ik was 618 euro kwijt voor 2 nachten 2 personen bij Cheyenne en 2 dagen park (ook al heb ik jaarkaart) en inclusief ontbijt.
Geen slechte deal lijkt me. Uiteraard heb ik daarbij nog startbewijzen geboekt (alle 3)

Is er iemand die vorig jaar de Buffalo Bill Show bij het evenement gedaan heeft? Kan ook nergens terug vinden dat dat dit jaar weer zo is
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Ik heb inmiddels ook een startbewijs voor de 10km erbij geboekt. Ben in totaal nu €351 kwijt. Dat is voor 4x ticket 5 km, 1x 10 km en 1 overnachting in Cheyenne. Heb er verder niets bijgeboekt, ook niet voor die speciale avond.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

skivlugt schreefCOLONVorige week toch maar geboekt voor dit weekend.
Heb het dit maal via Loopreizen gedaan. Ik was 618 euro kwijt voor 2 nachten 2 personen bij Cheyenne en 2 dagen park (ook al heb ik jaarkaart) en inclusief ontbijt.
Geen slechte deal lijkt me. Uiteraard heb ik daarbij nog startbewijzen geboekt (alle 3)

Is er iemand die vorig jaar de Buffalo Bill Show bij het evenement gedaan heeft? Kan ook nergens terug vinden dat dat dit jaar weer zo is
Alleen gelezen dat het eten zeer slecht was. Het was een "Rice Party", met koude rijst ;) Dit jaar is er alleen een Kick Off Party op de vrijdagavond na de 5K race.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Wij hebben vorige week uiteindelijk ook maar het zekere voor het onzekere gekozen en 3 nachten room only cheyenne geboekt met dreampass korting. Daarbij voor ons beiden de 5k en voor mijzelf ook nog de 10k en 21k. (later kan ik dan online ergens voor de bibbidie babbadie boo challenge kiezen) Vooral voor de 5k was ik bang dat er te weinig losse bibs gaan komen... Zeker als er ook nog eens website /inlog problemen gaan komen... Jammer van de meerprijs tov de niet Disney hotels maar geen bibs zou nog vervelender zijn... Voor de party twijfelen we nog, vorig jaar viel dat tegen (al was het met onze vrienden groep wel heel gezellig)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Mijn vriend zijn zus doet ook mee aan de halve marathon. Ik vind de kaartjes aardig geprijst.. exl. Overnachting, eten, toegangskaarten en benzine dan ;P want ik las dat je als deelnemer niet in de attracties mag zonder entre kaartjes? Klopt dit?
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Tona Theodora schreefCOLONMijn vriend zijn zus doet ook mee aan de halve marathon. Ik vind de kaartjes aardig geprijst.. exl. Overnachting, eten, toegangskaarten en benzine dan ;P want ik las dat je als deelnemer niet in de attracties mag zonder entre kaartjes? Klopt dit?
als je de party op vrijdagavond boekt, dan kun je op die avond wel in de attracties van het Studios park. maar vorig jaar waren niet alle attracties open.... :cry:
tijdens de races zijn de parken zelf nog niet open en kun je geen attracties doen. wil je later de parken in zul je inderdaad zelf voor tickets moeten zorgen (losse tickets, via arrangement of met jaarpas)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

pinocchio schreefCOLON
Tona Theodora schreefCOLONMijn vriend zijn zus doet ook mee aan de halve marathon. Ik vind de kaartjes aardig geprijst.. exl. Overnachting, eten, toegangskaarten en benzine dan ;P want ik las dat je als deelnemer niet in de attracties mag zonder entre kaartjes? Klopt dit?
als je de party op vrijdagavond boekt, dan kun je op die avond wel in de attracties van het Studios park. maar vorig jaar waren niet alle attracties open.... :cry:
tijdens de races zijn de parken zelf nog niet open en kun je geen attracties doen. wil je later de parken in zul je inderdaad zelf voor tickets moeten zorgen (losse tickets, via arrangement of met jaarpas)
Oke dat is jammer idd :yes: word dan duur grapje met losse tickets. Ik ben dit jaar al geweest :oops: dus sla ik de run over, hij leek mij ook leuk, want ik heb al twee keer de halve marathon van Rotterdam gelopen en door Disney zou het helemaal gaaf zijn. Misschien boek ik na de zomervakantie nog een tripje, anders pas weer na de herfstvakantie eventueel..
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

De Expo tijden zijn bekend! Maar de tijden kunnen nog veranderen. Opvallend is dat de Expo niet meer op zondag geopend is, vorig jaar wel en toen kon je nog spullen kopen met 50% korting.
Bron: runDisneyFrance Twitter Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kevinnnet
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 18:51

Ze zullen misschien veel na de marathon online gaan verkopen. Doen ze in Amerika nu vooral.
Hier had uw tekst kunnen staan.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Mogelijke Pre-Order mogelijk dit jaar van merchandise!

Amerikanen die hebben geboekt via travel agents, zoals Get Travel, hebben gisteren een email gekregen met de vraag hun informatie aan te vullen, zodat ze binnenkort merchandise kunnen bestellen. Wat in Amerika gebruikelijk is bij runDisney is dat je populaire spullen, zoals een pinpakket of hardloopjasjes, al van te voren kan bestellen.
Het voordeel is dat je niet al uren voor de opening van de Expo in de rij hoeft te staan, voor populaire items welke snel uitverkocht raken (zoals pins, en wijnglazen). Het nadeel is dat je niet precies weet wat je koopt, tijdens de voorverkoop zijn er geen voorbeeld plaatjes bij.

Bron: runDisney Facebook fan group

Gebruikers-avatar
Brigges
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2016, 19:40

In voorbereiding op de halve marathon vanmorgen vroeg 15 kilometer door het duin gerend. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met mijn eerste halve marathon.
Marleen
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2017, 15:54

Hoi Allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben heb ik wat vragen over deze run :-) Heb al wel jullie berichten gelezen. Hopelijk kunnen en willen jullie me helpen.

- Dit jaar wil ik voor het eerst meedoen aan de 10k. Heb zondag gebeld met Disney Nederland, maar zoals hier ook al vermeld staat, pakketten zijn mogelijk, losse kaarten nog niet.
Wat is het handigste, een pakket of losse kaart? Het scheelt nog al in prijs. Maar goed, kom je zo vroeg ook makkelijk in het park en hoe ver voor 7.00 uur moet je er zijn?

- De 10k, wordt deze rennende afgelegd of zijn er ook mensen die deze gewoon wandelen?

- Heb ik het goed begrepen dat je ook een Disney hotel kunt boeken en een losse bib? Zodat je dus geen entree hebt tot het park?

Alvast dank!
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, de 5 en 10 km. We hebben jaarkaarten dus ik wilde alleen een bib hebben. Maar het duurt zo lang dat ik toch maar besloten heb om hotel en bib te boeken, dus zonder toegang (heb een jaarkaart tenslotte). Nu ben ik in ieder geval verzekerd van een startbewijs.

Ik heb begrepen dat er al extra vroeg bussen zullen vertrekken vanaf de hotels. Wij zitten in Cheyenne.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Marleen schreefCOLONHoi Allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben heb ik wat vragen over deze run :-) Heb al wel jullie berichten gelezen. Hopelijk kunnen en willen jullie me helpen.

- Dit jaar wil ik voor het eerst meedoen aan de 10k. Heb zondag gebeld met Disney Nederland, maar zoals hier ook al vermeld staat, pakketten zijn mogelijk, losse kaarten nog niet.
Wat is het handigste, een pakket of losse kaart? Het scheelt nog al in prijs. Maar goed, kom je zo vroeg ook makkelijk in het park en hoe ver voor 7.00 uur moet je er zijn?

- De 10k, wordt deze rennende afgelegd of zijn er ook mensen die deze gewoon wandelen?

- Heb ik het goed begrepen dat je ook een Disney hotel kunt boeken en een losse bib? Zodat je dus geen entree hebt tot het park?

Alvast dank!
Losse kaartverkoop zal in juni starten. We zouden 10 dagen van te voren een mail krijgen wanneer de verkoop start, maar dat is nog steeds niet het geval geweest.
Tja, wat is wijsheid? Heel veel zwichten nu toch voor een pakket om zo zeker te van bibs. Bib only ben je goedkoper uit, maar moet je ze wel bemachtigen. 5K en 10K zijn erg populair, en ik dacht dat er vorig jaar 8000 bibs waren voor de 5K. Het is niet bekend hoeveel daarvan nu al van zijn verkocht door de pakketen. Misschien zijn er straks maar 2000 beschikbaar en heb nu al een paar honderd keer gelezen in Facebook group en dat men op de bib only wacht.

Wil je zeker zijn van bibs? Kies een pakket. Wil je goedkoper uit zijn? Wacht op de bib only verkoop en ga start klaar zitten wanneer de verkoop begint (hoogstwaarschijnlijk om 9u sochtends op een doordeweekse dag).

10K is ook zeker lopers vriendelijk! Probeer wel een beetje hard te lopen, heb je nog tijd om foto's te maken [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Uiteraard kun je hotel plus bib kopen, zonder entree. Ik heb een pakket met jaarpas korting room only plus de startbewijzen.

Zijn vorig jaar genoeg mensen die in val d'europe verbleven en ook op tijd voor de start waren. Disney adviseert om een half uur voor de start naar je startvlak te lopen.

Gebruikers-avatar
beer00
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2012, 13:16

Laura schreefCOLON
Marleen schreefCOLONHoi Allemaal,

Alvast dank!
Losse kaartverkoop zal in juni starten. We zouden 10 dagen van te voren een mail krijgen wanneer de verkoop start, maar dat is nog steeds niet het geval geweest.
Tja, wat is wijsheid? Heel veel zwichten nu toch voor een pakket om zo zeker te van bibs. Bib only ben je goedkoper uit, maar moet je ze wel bemachtigen. 5K en 10K zijn erg populair, en ik dacht dat er vorig jaar 8000 bibs waren voor de 5K. Het is niet bekend hoeveel daarvan nu al van zijn verkocht door de pakketen. Misschien zijn er straks maar 2000 beschikbaar en heb nu al een paar honderd keer gelezen in Facebook group en dat men op de bib only wacht.

Wil je zeker zijn van bibs? Kies een pakket. Wil je goedkoper uit zijn? Wacht op de bib only verkoop en ga start klaar zitten wanneer de verkoop begint (hoogstwaarschijnlijk om 9u sochtends op een doordeweekse dag).

10K is ook zeker lopers vriendelijk! Probeer wel een beetje hard te lopen, heb je nog tijd om foto's te maken [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Uiteraard kun je hotel plus bib kopen, zonder entree. Ik heb een pakket met jaarpas korting room only plus de startbewijzen.

Zijn vorig jaar genoeg mensen die in val d'europe verbleven en ook op tijd voor de start waren. Disney adviseert om een half uur voor de start naar je startvlak te lopen.

Verleden jaar was de start van de verkoop van de bibs om 5 uur s`middags
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar