Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Leuk!

ow, nu ik er over na denk had ik ook een minnie mouse kussentje meegenomen en een ariel kussentje en voor Melissa ook nog een ariel shortama. het badpak hebben we ook mee en een ariel badponcho. :oops: primark is echt een hele gevaarlijke winkel voor mijn portomonnee.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik ben nog maar één keer naar primark geweest, is nog eindje van hier (gelukkig voor mijn portemonnee)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Ik heb van de week bij de Primark een plaid gekocht van Bambi... Zo schattig en super zacht!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

SabinaH schreefCOLONIk heb van de week bij de Primark een plaid gekocht van Bambi... Zo schattig en super zacht!
Er was ook zo'n schattige plaid van minnie. Met veel moeite laten liggen en ook de lijstjes van winnie de pooh en lijstje van bambi.
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127

Mama van prinsesjes schreefCOLON
SabinaH schreefCOLONIk heb van de week bij de Primark een plaid gekocht van Bambi... Zo schattig en super zacht!
Er was ook zo'n schattige plaid van minnie. Met veel moeite laten liggen en ook de lijstjes van winnie de pooh en lijstje van bambi.
Zucht ja! en ik wou ook graag een spiegel van Bambi maar die hadden ze nog niet...

En dan over een maand in Disney me helemaal blut kopen, dus ik moet me bij de Primark wel inhouden nu :lol:
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

SabinaH schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
Zucht ja! en ik wou ook graag een spiegel van Bambi maar die hadden ze nog niet...

En dan over een maand in Disney me helemaal blut kopen, dus ik moet me bij de Primark wel inhouden nu :lol:
Ik moet me ook inhouden. Bewaren voor de zomervakantie. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

We zijn druk aan het sparen en ik mocht ook al een tijdje geen nieuwe Disney dingen meer kopen, het is niet zo veel dus :P

Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127

olafLover schreefCOLONWe zijn druk aan het sparen en ik mocht ook al een tijdje geen nieuwe Disney dingen meer kopen, het is niet zo veel dus :P

Afbeelding
Jeeej mooie aankopen!!! Nog 3 week en dan mag ik los :lol:
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Bedankt, wel weer achtergekomen dat je meteen iets moet kopen als je het ziet. Ik wilde eigenlijk de regular coke bottle, maar die was gisteren uitverkocht! Donderdag heb ik ze in mijn handen gehad, maar ik kon bij de kraampje niet pinnen, dus toch niet genomen... En de lanyard heb ik uiteindelijk zaterdag ook alle winkels nog een keer voor afgelopen, plekken waar ik hem zeker gezien heb, was hij niet meer, uiteindelijk hingen er nog 2 in de winkel van Hollywood Tower Hotel
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127

olafLover schreefCOLONBedankt, wel weer achtergekomen dat je meteen iets moet kopen als je het ziet. Ik wilde eigenlijk de regular coke bottle, maar die was gisteren uitverkocht! Donderdag heb ik ze in mijn handen gehad, maar ik kon bij de kraampje niet pinnen, dus toch niet genomen... En de lanyard heb ik uiteindelijk zaterdag ook alle winkels nog een keer voor afgelopen, plekken waar ik hem zeker gezien heb, was hij niet meer, uiteindelijk hingen er nog 2 in de winkel van Hollywood Tower Hotel
Ja heel herkenbaar... Afgelopen keer heb ik zaterdag de hele dag gezocht naar een sleutelhanger die ik de 3 dagen ervoor continu in alle winkels zag en juist die laatste dag had ik toch besloten hem te nemen maar niet voorradig helaas...
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
disneline
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 16:10

Ik heb afgelopen weekend in Disney een pin van Kylo Ren gekocht, een gouden 25th anniversary notitieboekje met Tinker Bell, een tas van BB-8 en dit prachtige beeld van Ariel en Eric. Ik ben er zo blij mee!!!
Afbeelding
Afbeelding
Have courage and be kind
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Mijn custom made DLP oortjes zaten vandaag in de post :) Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes