Mister Café Mickey 2017
Haha ja dat is zeker waar .... maar het zou jammer zijn als niet alle deelnemers zouden antwoorden. Misschien wachten ze gewoon tot het laatste moment, om de spanning erin te houdenJapperboy schreef:Nog 2 personen die moeten inzenden. Als ze dit niet meer doen zijn we toch al zeker van in de top 5 te staan met deze ronde ronde

- D-Tekenaar
- Member

Morgen om 10 uur sluit deze opdracht en volgt meteen de nieuwe !!!
Nog veel succes
Nog veel succes
- D-Tekenaar
- Member

ronde 2 - De zoektocht
In deze ronde gaan we op zoek naar een naam van een Disney figuur .
wie als eerste alle letters gevonden heeft en de naam kan doorgeven via PB .
Krijgt uiteindelijk de meeste punten . en de laatste krijgt natuurlijk de minste punten .
Gebruik je hoofd en het forum goed !! en lees alles na … Dan weetje vast hoe het moet !!
Hij is een detective en bevriend met een konijn ..maar wat zou zijn naam toch zijn ?
Neem de eerste letter van zijn voornaam .
Op zondag 23 April om 12:24 stelde een nieuw lid zich voor .
Neem de eerste letter van zijn nickname .
En de eerste letter van zijn hobby buiten star wars en Disney .
Baymax komt op Disney XD !!! Vind jij de letter ? dan is het ok
Binnenkort begint Disney aan de opnames van een nieuwe live action film .
En wie weet speelt Will Smith wel mee . Wat is de eerste letter in naam van de grote held in deze film ?
Hij is de beer van onze favoriete muis !!! Hij heeft een letter voor jou
Dus zoek hem maar gauw
Wat is de eerste letter in de naam van de roodharige zeemeermin uit de kleine zeemeermin ?
Ga in de Disney Store opzoek naar de Moana Animator Doll .
En vind ook daar weer een letter of 2
In deze ronde gaan we op zoek naar een naam van een Disney figuur .
wie als eerste alle letters gevonden heeft en de naam kan doorgeven via PB .
Krijgt uiteindelijk de meeste punten . en de laatste krijgt natuurlijk de minste punten .
Gebruik je hoofd en het forum goed !! en lees alles na … Dan weetje vast hoe het moet !!
Hij is een detective en bevriend met een konijn ..maar wat zou zijn naam toch zijn ?
Neem de eerste letter van zijn voornaam .
Op zondag 23 April om 12:24 stelde een nieuw lid zich voor .
Neem de eerste letter van zijn nickname .
En de eerste letter van zijn hobby buiten star wars en Disney .
Baymax komt op Disney XD !!! Vind jij de letter ? dan is het ok
Binnenkort begint Disney aan de opnames van een nieuwe live action film .
En wie weet speelt Will Smith wel mee . Wat is de eerste letter in naam van de grote held in deze film ?
Hij is de beer van onze favoriete muis !!! Hij heeft een letter voor jou
Wat is de eerste letter in de naam van de roodharige zeemeermin uit de kleine zeemeermin ?
Ga in de Disney Store opzoek naar de Moana Animator Doll .
En vind ook daar weer een letter of 2
- Miss Ariel
- Member

iedereen goed bezig!
heel leuk om jullie antwoorden te lezen!!!
heel leuk om jullie antwoorden te lezen!!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dat is inderdaad beste excuusLars1978 schreef:Gelukt! Helaas niet eerder kunnen reageren .... maar wel met het (althans voor dit forum) allerbeste "excuus"....ik was pas vanavond thuis van DLPhahaha. Wat was het weer genieten.... zucht ... nu weer ca.50 dagen wachten...
Haha Disney-fan zijn is thuiskomen en terug uitkijken naar de volgende trip!
ps: was het niet te druk dit weekend? zag op twitter hele lange wachtrij voor star tours? en las iets van speciaal event?
Hey Japperboy. Ja het was, vooral zondag, heel erg druk. Drukte had ik wel verwacht, met de wetenschap dat Engeland, Frankrijk, Duitsland, België (en wellicht nog meer landen) lang weekend hebben, maar dat het zó druk zou zijn had ik niet gedacht. Ik heb een wachtrij van 130minuten bij Ratatouille gezien.... (wij hadden FP gelukkig) dus dan weet je het wel... er waren regelmatig storingen, zo ook bij Star Tours helaas. Van een special event heb ik niets meegekregen....? Wat was er dan te doen??

Ik zag foto's van Marie en max in 25 jarige outfit aan de Minnie locatie op main street... maar weet niet om welke reden dit zo wasLars1978 schreef:Hey Japperboy. Ja het was, vooral zondag, heel erg druk. Drukte had ik wel verwacht, met de wetenschap dat Engeland, Frankrijk, Duitsland, België (en wellicht nog meer landen) lang weekend hebben, maar dat het zó druk zou zijn had ik niet gedacht. Ik heb een wachtrij van 130minuten bij Ratatouille gezien.... (wij hadden FP gelukkig) dus dan weet je het wel... er waren regelmatig storingen, zo ook bij Star Tours helaas. Van een special event heb ik niets meegekregen....? Wat was er dan te doen??
Euro Disney Group @EuroDisneyEN
On Saturday, #DisneylandParis hosted the departure of the #ParisModena cycling race in favor of the
- D-Tekenaar
- Member

Even een mededeling !!! Binnen een weekje loopt opdracht 2 ook weer ten einde .
Omdat ik bij de start van opdracht drie ( Dit is op Zondag 18 Juni om 10 ) in Disneyland Paris zit .
Zal de opdracht geplaatst worden door Miss Ariel . Alle oplossingen mogen alsnog naar mij gestuurd worden .
Alvast heel veel succes !!!
Omdat ik bij de start van opdracht drie ( Dit is op Zondag 18 Juni om 10 ) in Disneyland Paris zit .
Zal de opdracht geplaatst worden door Miss Ariel . Alle oplossingen mogen alsnog naar mij gestuurd worden .
Alvast heel veel succes !!!
- D-Tekenaar
- Member

Even de tussenstand !!!
op 1 : Japperboy
op 2 : Lars1978
op 3 : Prince Phillip
op 4 : colin2198
op 5 : Doensel
op 1 : Japperboy
op 2 : Lars1978
op 3 : Prince Phillip
op 4 : colin2198
op 5 : Doensel

hahaha. Wat was het weer genieten.... zucht ... nu weer ca.50 dagen wachten...