Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Kindjes met waterpokken moet je best uit het water houden! Dochterlief heeft ze net voor oud en nieuw gehad, toen we net in Parijs zaten in appartement met zwembad, en we hebben toen enkel de kamer gezien! Ze had dus enorme pech, want het was dan ook nog eens haar verjaardag :s Zij had ook hele hoge koorts en enorme jeuk, maar water is niet aan te raden zeggen ze hier
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Oh hier kreeg ik vanmorgen juist de tip om hem lekker af te laten koelen in een badje... Het is natuurlijk wel gewoon een opblaasbadje in de tuin met een klein laagje water, waarin hij een beetje kan spelen. Geen openbaar zwembad met chloor en zooi in het water...
Maar wat een pech zeg voor je dochter! En voor jullie natuurlijk ook.
Maar wat een pech zeg voor je dochter! En voor jullie natuurlijk ook.
- Prins Adam
- Beheerder

Net laatste discussie verwijderd.... zal maar de slimste "proberen" zijn zeker....
En mij niet boos maken op anderen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Heb mezelf net ook wat laten gaan en indd het is de moeite niet waard, wijs besluitPrins Adam schreef:Net laatste discussie verwijderd.... zal maar de slimste "proberen" zijn zeker....

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag is het International Donut Day! Welke wil jij 't liefst verorberen?

bron : Disney

bron : Disney
- Miss_Leonie
- Member

Zucht, ik verkoop regelmatig wat op marktplaats voornamelijk speelgoed.
Ik geef dan dus mijn bankrekeningnummer, en stuur de spullen op.
Ik heb in deze week opeens 2 vreemde automatische incasso's gekregen van een verzekering en van een internetprovider.
Beide heb ik absoluut niet afgesloten, en heb ik gelukkig kunnen weigeren al voor ze zijn afgeschreven..
Contact gehad met beide bedrijven, hoop gedoe.
En ik ben er achter gekomen dat er verschillende namen en adressen bij de maatschapijen zijn doorgegeven.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik denk haast wel dat dit door een marktplaats koper is gedaan..
Ik heb in deze week opeens 2 vreemde automatische incasso's gekregen van een verzekering en van een internetprovider.
Beide heb ik absoluut niet afgesloten, en heb ik gelukkig kunnen weigeren al voor ze zijn afgeschreven..
Contact gehad met beide bedrijven, hoop gedoe.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik denk haast wel dat dit door een marktplaats koper is gedaan..
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Miss_Leonie schreef:Zucht, ik verkoop regelmatig wat op marktplaats voornamelijk speelgoed.
Contact gehad met beide bedrijven, hoop gedoe.En ik ben er achter gekomen dat er verschillende namen en adressen bij de maatschapijen zijn doorgegeven.
Dat zou niet mogen gebeuren, de maatschappijen moeten toch gewoon bewijs hebben dat het werkelijk de rekening is van degene die het contract afsluit.
Volg onze avonturen op instagram
- Maria-Anna
- Member

Oei, nee, nooit meegemaakt gelukkig. Gelukkig kan je via jouw bank naast de incasso terug boeken ook de "dader" (dus verzekering en internetprovider) blokkeren. Sowieso zou ik meteen de bank inlichten!Miss_Leonie schreef:Zucht, ik verkoop regelmatig wat op marktplaats voornamelijk speelgoed.
Contact gehad met beide bedrijven, hoop gedoe.En ik ben er achter gekomen dat er verschillende namen en adressen bij de maatschapijen zijn doorgegeven.
Ik gebruik altijd PayPal, zou nooit mijn rekening geven aan een vreemde.
Alternatief is een losse rekening openen voor verkopen en meteen het geld overboeken op de andere rekening. Ik heb ook een apart emailadres voor marktplaats enz. ook al sturen kopers via de marktplaatssite een reactie. Als je reactie krijgt dan is het een soort gecodeerde email maar wanneer je reageert, dan ziet diegene toch weer in het antwoord je gewone emailadres staan.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Miss_Leonie
- Member

Dat dacht ik dus ook, maar mijn bank (ABN) geeft zelf aan dat dit nooit gecontroleerd word bij geen enkele bank. Het gebeurt dus vrij vaak dat mensen online iets afsluiten met een andere banknummer, en hopen dat diegene het te laat in de gaten heeftMama van prinsesjes schreef: Dat zou niet mogen gebeuren, de maatschappijen moeten toch gewoon bewijs hebben dat het werkelijk de rekening is van degene die het contract afsluit.
Gelukkig kon ik ze weigeren voor ze afgeschreven zouden worden, de bedrijven heb ik geblokeerd in mijn lijst. Nu maar hopen dat diegene niet iets opent of bestelt, bij een bedrijf wat al bekend is in mijn bankaccountMaria-Anna schreef: Oei, nee, nooit meegemaakt gelukkig. Gelukkig kan je via jouw bank naast de incasso terug boeken ook de "dader" (dus verzekering en internetprovider) blokkeren. Sowieso zou ik meteen de bank inlichten!
Ik gebruik altijd PayPal, zou nooit mijn rekening geven aan een vreemde.
Alternatief is een losse rekening openen voor verkopen en meteen het geld overboeken op de andere rekening. Ik heb ook een apart emailadres voor marktplaats enz. ook al sturen kopers via de marktplaatssite een reactie. Als je reactie krijgt dan is het een soort gecodeerde email maar wanneer je reageert, dan ziet diegene toch weer in het antwoord je gewone emailadres staan.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Echt heel stom, hopelijk is het hier mee klaar dan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Wat akelig Miss_Leonie! Ik heb nu zelf iemand die al 4 dagen erover doet om te antwoorden. Wil t wel kopen, maar geeft nog geen adres om t toe te sturen. .. Heel vermoeiend. En akelig nu ik jouw verhaal lees...
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Miss_Leonie
- Member

Ja, dat heb ik dus ook erg vaak mee gegemaakt. Ik snap niet dat best veel mensen heel enthousiast op je spullen reageren, om vervolgens nooit meer iets van ze te horenLaura schreef:Wat akelig Miss_Leonie! Ik heb nu zelf iemand die al 4 dagen erover doet om te antwoorden. Wil t wel kopen, maar geeft nog geen adres om t toe te sturen. .. Heel vermoeiend. En akelig nu ik jouw verhaal lees...
- D-Tekenaar
- Member

6 doden en zeker 48 gewonden bij nieuwe terreurdaad in Londen

In het centrum van Londen zijn 6 doden en zeker 48 gewonden gevallen bij een terreurdaad. Een bestelwagen reed er in op voetgangers op London Bridge, waarna de daders in Borough Market in het wilde weg mensen begonnen neer te steken. De drie vermoedelijke daders zijn doodgeschoten.
Rond 22 uur Londense tijd kwamen de eerste berichten binnen over "een incident" op London Bridge, een brug over de Thames. Een witte bestelwagen reed er verschillende keren groepjes voetgangers aan op het voetpad. Het voertuig maakte plots bruusk rechtsomkeer en reed ook dan mensen aan. De bestelwagen crashte uiteindelijk tegen een muur.
lees meer op : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2995577

In het centrum van Londen zijn 6 doden en zeker 48 gewonden gevallen bij een terreurdaad. Een bestelwagen reed er in op voetgangers op London Bridge, waarna de daders in Borough Market in het wilde weg mensen begonnen neer te steken. De drie vermoedelijke daders zijn doodgeschoten.
Rond 22 uur Londense tijd kwamen de eerste berichten binnen over "een incident" op London Bridge, een brug over de Thames. Een witte bestelwagen reed er verschillende keren groepjes voetgangers aan op het voetpad. Het voertuig maakte plots bruusk rechtsomkeer en reed ook dan mensen aan. De bestelwagen crashte uiteindelijk tegen een muur.
lees meer op : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2995577