runDisney 2017 Disneyland Parijs

Marleen
Member
Member

Hoi,

Duurde even, zitten midden in een verhuizing.

Dank jullie wel voor jullie reacties. Dat allemaal gelezen hebbende en we er echt zeker van wilden zijn dat we zouden kunnen starten, hebben we een pakket gereserveerd.

Het scheelt wel enorm veel en misschien dat ik andere jaren (als het goed bevalt, wie weet) wel losse kaartjes ga proberen, maar voor dit jaar op zekerheid gespeeld.

Wat betreft het hard lopen: in 2009 zat ik voor het eerst in mijn eigen rolstoel (daarvoor incidenteel, ben al 40 jaar ziek) en dit was in Disney. Om een lang verhaal kort te maken: ik ben uit de rolstoel, ben sinds een jaar compleet pijnmedicatie vrij en loop iedere dag 3 kwartier tot een uur. Dat is wel in een redelijk tempo, maar ik zal dus nog in training moeten voor de 10 :-) Ik ben er nog zeker niet en of ik ooit helemaal gezond ga worden is nog maar de vraag.
De 10k is voor mij uitdaging, maar ik weet dat het me gaat lukken!

Snap je nu dat ik heel graag die startbewijzen wilde bemachtigen :-)
Laura
Member
Member

Wat een bijzonder verhaal Marleen! Dat trainen komt helemaal goed, je hebt al een hele goede basis doordat je elke dag zo lang wandelt!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
pinocchio
Member
Member

Ja Marleen, met die achtergrond snap ik wel dat je het zekere voor het onzekere wilde nemen en voor een pakket hebt gekozen. Plezier (en voor jezelf zeker weten dat je de uitdaging aan kunt/mag gaan) is dan niet echt in geld/meerprijs uit te drukken. Succes alvast met je voorbereidingen!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Stijneke
Member
Member

Je verdient sowieso een medaille! Enkel en alleen al om het verhaal. Met die ingesteldheid zal de finish bereiken lukken! Ik duim alvast voor je.

Laura, of een iemand anders die mijn vraag kan beantwoorden, de RunDisney Photopass? Nemen zij ook foto's tijdens het lopen, want ik ga me tijdens de halve marathon puur op mijn loopje focussen. Voor de 10k ga ik mogelijk hier of daar wel aanschuiven, maar belangrijker zijn de "spontane" loopfoto's.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Stijneke schreef:Je verdient sowieso een medaille! Enkel en alleen al om het verhaal. Met die ingesteldheid zal de finish bereiken lukken! Ik duim alvast voor je.

Laura, of een iemand anders die mijn vraag kan beantwoorden, de RunDisney Photopass? Nemen zij ook foto's tijdens het lopen, want ik ga me tijdens de halve marathon puur op mijn loopje focussen. Voor de 10k ga ik mogelijk hier of daar wel aanschuiven, maar belangrijker zijn de "spontane" loopfoto's.
Jazeker doen ze dat! Je krijgt een plattegrond en daar staat precies op waar de fotografen zich bevinden. Enkele foto's al rennend en een deel van de plattegrond van de halve marathon vorige jaar. Die mickey Mouse hoofdjes waren dus fotografen, geen characters! AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Stijneke
Member
Member

Laura schreef:
Stijneke schreef:Je verdient sowieso een medaille! Enkel en alleen al om het verhaal. Met die ingesteldheid zal de finish bereiken lukken! Ik duim alvast voor je.

Jazeker doen ze dat! Je krijgt een plattegrond en daar staat precies op waar de fotografen zich bevinden. Enkele foto's al rennend en een deel van de plattegrond van de halve marathon vorige jaar. Die mickey Mouse hoofdjes waren dus fotografen, geen characters!
Super, dankjewel! Die moeten we dus mee boeken :D
Afbeelding
Marleen
Member
Member

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden, het gaat vast en zeker lukken :-)

Ik hoop dat jullie, indien geen pakket geboekt, de kaartjes kunnen bemachtigen!!!

Heb ik ook gelijk een vraag over die photopass, kun je die in Disney boeken of moet dat van te voren? Zijn er nog meer dingen waar we op moeten letten (wel vaker in Disney geweest).
pinocchio
Member
Member

vorig jaar kreeg je op de expo blijkbaar dreampass korting op de run-disney photopass. als je hem vooraf bestelt lijkt het dat je de korting niet krijgt. check verder goed welke je wilt kopen. met de basis versie krijg je alleen foto's tijdens de run(s), met de andere kun je ook tijdens die dagen foto's in het park laten maken (maar als je al een reguliere (jaar-)photopass hebt, dan is die uitgebreide versie niet nodig
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Laura
Member
Member

Bib only opent volgende week! Exacte datum wordt nog aangekondigd.

Bron: Disney BlogAfbeelding

Princess Sas
Member
Member

Ik hou me alvast klaar om ticketjes te bemachtigen :D

x
Afbeelding

Afbeelding
MagieDeDisney
Member
Member

Ik twijfel zoooo erg of ik de 5 zou doen, na mijn ervaring van vorig jaar wil ik hem toch gedaan hebben maar dat is zo moeilijk te plannen met treinen en school :O
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Laura
Member
Member

Bib only verkoop start volgende week!

Het nieuws staat nu ook op de Run Disney France Facebook pagina, volgende week start de verkoop van de losse startbewijzen!

Afbeelding

Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Laura schreef:Bib only verkoop start volgende week!

Het nieuws staat nu ook op de Run Disney France Facebook pagina, volgende week start de verkoop van de losse startbewijzen!

Afbeelding
Wie kaartjes wilt zeker niet wachten! Wanneer je ze kan bestellen horen we wel volgende dagen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Kuki
Member
Member

ben benieuwd hoeveel tickets er überhaupt beschikbaar komen voor de Bib only!
Afbeelding

Afbeelding
Laura
Member
Member

Prins Adam schreef:
Laura schreef:Bib only verkoop start volgende week!

Afbeelding
Wie kaartjes wilt zeker niet wachten! Wanneer je ze kan bestellen horen we wel volgende dagen.
Wat je nodig hebt om de start bewijzen aan te schaffen is: email-adres, naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer. Je kunt meerdere bibs tegelijk bestellen, ook voor meerdere personen. Wat het limiet is om te bestellen per boeker weet rD France zelf ook nog niet. Je kunt natuurlijk 1 afstand per persoon boeken, maar hoeveel bibs je voor andere kan bestellen is nog niet bekend.

@kuki Helaas geeft rD France dat nog niet vrij hoeveel kaarten er uberhaupt zijn. Zo uit mijn hoofd waren het er zo'n 5500 voor 5K vorig jaar, en de halve marathon 12.000. Er kwamen vorig jaar jan/februari zo'n 5000 bibs nog in de losse verkoop. Dit jaar is het bekender, geen idee hoeveel pakketten er al zijn verkocht.

Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”