Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Stitch87
Member
Member

Ben echt zooooooo kwaad!
Op moederdag hebben we laten weten aan schoonouders dat er een 2de op komst was. We hadden expliciet gezegd nog tegen iedereen te zwijgen. Deze namiddag gingen we naar grootvader van mijn man. Schoonouders, schoonbroer met zijn gezin, nonkels en tantes, neven en nichten waren er ook. Jullie raden het al, direct een proficiat van iedereen. Echt, sch**t krijg ik daarvan! Is dat nu echt zo moeilijk om te zwijgen? Aaaargh! Ze mogen blij zijn dat er geen 3de komt, zou het hen helemaal niet meer zeggen tot na de bevalling. Bij onze dochter hebben ze het ons ook gelapt. Gelukkig hadden we niets speciaals voorzien als aankondiging.
Srr, moest het ff kwijt ;)
Amaris
Member
Member

Mama van prinsesjes: wat gaaf die tekeningen voor de meiden!

Stitch: vervelend is dat! Ik had het ook toen ik zwanger was van Colin. We wilden alle ooms en tantes uitnodigen voor een etentje, maar mijn oma had haar mond al voorbijgepraat. Toen heb ik maar snel iedereen gebeld...

Wij hadden het nu alleen de ouders nog maar verteld... Helaas is het alleen niet goed gegaan en heb ik vorige week een miskraam gehad :(
Stitch87
Member
Member

Ohnee, wat spijtig om dit te lezen Amaris :'(. Heel veel sterkte!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Vervelend @stitch87.

Wat erg @amaris, hoe voel je je? Gaat het wel. Als je je ei kwijt wilt mag je me wel pb-en. Weet hoe je je voelt, 8 jaar terug met sinterklaas ook een miskraam gehad. :(

Hier nog even aan het nagenieten. Melissa heeft zo'n leuke workshop gedaan. :) ben benieuwd wat ze met de wandtekening gaan doen.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

@ amaris wat een zonde !! Veel sterkte gewenst !!!

@stitch87 wat rot dat ze dit deden !!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amaris
Member
Member

Het was ook niet de uitkomst waar we op hoopten... Ik was ook nog op mijn werk, dat was dus ook niet de aankondiging die ik wilde doen... wist wel gelijk dat het niet goed zat. 'Gelukkig' duurde het maar een paar dagen en heb ik geen pijn gehad. Ook was alles schoon dus nabehandeling niet nodig.

Ok heb ik hele lieve reacties gehad, waaronder dus van jullie! Echt wel heel fijn.
Japperboy
Moderator
Moderator

@ amaris: heel veel sterkte in deze moeilijke dagen!
@ mama van prinsesje: zag er leuke dag uit: tekenaar van 'vos en haas', paul van loon, workshops...
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Dat niet alleen Japperboy.

Dikkie dik:
Afbeelding

Geronimo Stilton:
Afbeelding

Dolfje weerwolfje:
Afbeelding

Captain Jack Sparrow:
Afbeelding

Nijntje:
Afbeelding

Kikker:
Afbeelding

Paul van Loon:
Afbeelding

Vivian den Hollander:
Afbeelding

Tosca Menten en Dummy de Mummy:
Afbeelding

En tekenen met Thé Tjong-Khing en dat konden er niet veel over meespreken, want Melissa had het allerlaatste kaartje van de 20:
Afbeelding

Afbeelding

Al met al een hele leuke geslaagde dag.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Amaris schreef:Het was ook niet de uitkomst waar we op hoopten... Ik was ook nog op mijn werk, dat was dus ook niet de aankondiging die ik wilde doen... wist wel gelijk dat het niet goed zat. 'Gelukkig' duurde het maar een paar dagen en heb ik geen pijn gehad. Ook was alles schoon dus nabehandeling niet nodig.

Ok heb ik hele lieve reacties gehad, waaronder dus van jullie! Echt wel heel fijn.
Gelukkig is alles schoon. Bij mij duurde het ook een paar dagen. Ik had echt al gelijk het idee dat het niet goed was, maar mocht van de verloskundige niet komen. Want tja, ze konden er toch niks aan doen. Jammer, maar is helaas niet anders.

Goed rusten, hopelijk knap je snel weer op.
Amaris
Member
Member

Japperboy jij ook natuurlijk sterkte en beterschap!

En mama wat een leuke dag met al die bekende schrijvers! Ik wist van het bestaan niet af joh. Leuk als Colin iets ouder is!
Amaris
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
Amaris schreef:Het was ook niet de uitkomst waar we op hoopten... Ik was ook nog op mijn werk, dat was dus ook niet de aankondiging die ik wilde doen... wist wel gelijk dat het niet goed zat. 'Gelukkig' duurde het maar een paar dagen en heb ik geen pijn gehad. Ook was alles schoon dus nabehandeling niet nodig.

Gelukkig is alles schoon. Bij mij duurde het ook een paar dagen. Ik had echt al gelijk het idee dat het niet goed was, maar mocht van de verloskundige niet komen. Want tja, ze konden er toch niks aan doen. Jammer, maar is helaas niet anders.

Bij mij begon het vorige week donderdag en moest ook het weekend afwachten voor ik kon komen inderdaad. Heb nog nooit zo graag gewild dat het weekend snel voorbij was. Gelukkig kon ik maandag wel komen ondanks dat de praktijk dicht was vanwege pinksteren. Gaf wel gelijk rust en duidelijkheid. Het gaat verder nu wel goed met me hoor. Af en toe schiet het nog wel even ineens door mijn hoofd maar ik heb het een plekje kunnen geven.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Amaris schreef:
Mama van prinsesjes schreef:

Bij mij begon het vorige week donderdag en moest ook het weekend afwachten voor ik kon komen inderdaad. Heb nog nooit zo graag gewild dat het weekend snel voorbij was. Gelukkig kon ik maandag wel komen ondanks dat de praktijk dicht was vanwege pinksteren. Gaf wel gelijk rust en duidelijkheid. Het gaat verder nu wel goed met me hoor. Af en toe schiet het nog wel even ineens door mijn hoofd maar ik heb het een plekje kunnen geven.
Toevallig, ik moest ook een heel weekend wachten. Het langste weekend ooit meegemaakt. Maar goed. Laatst kwam ik de echo nog eens tegen en toen vroeg ik me toch wel even af hoe hij/zij nu zou zijn geweest. Ach ja....
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Amaris schreef:Japperboy jij ook natuurlijk sterkte en beterschap!

En mama wat een leuke dag met al die bekende schrijvers! Ik wist van het bestaan niet af joh. Leuk als Colin iets ouder is!
Ja, het is elk jaar tijdens het uitreiken van de kinderjury-prijzen. In het kinderboekenmuseum in Den Haag.
Japperboy
Moderator
Moderator

Heb vandaag wat nieuwe moed gekregen. Normaal zou ik na operatie meteen al zonder gips kunnen en met brace. Moet het natuurlijk wel wat rustiger aan doen ( wat voor mij wel wat een probleem kan zijn :P ). Zo zou ik toch nog in mn trouwkostuum kunnen, mn openingsdans doen en zonder probleem naar dlp kunnen gaan. (In die volgorde :P )

@mama: lijkt me super, ga eens zoeken of er in België niet iets soortgelijks is voor met Seppe te doen. Hij is dan nog maar 2, maar dol op verhaaltjes lezen. Doet me qua figuren 'cosplayers' wat denken aan een comiccon beurs, maar dan met boeken
Laatst gewijzigd door Japperboy op 11 jun 2017, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:Heb vandaag wat nieuwe moed gekregen. Normaal zou ik na operatie meteen al zonder gips kunnen en met brace. Moet het natuurlijk wel wat rustiger aan doen ( wat voor mij wel wat een probleem kan zijn :P ). Zo zou ik toch nog in mn trouwkostuum kunnen, mn openingsdans doen en zonder probleem naar dlp kunnen gaan. (In die volgorde :P )
Juich!!! Duim voor je.
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”