runDisney 2017 Disneyland Parijs
@geebee
Staat allemaal op de site! 5K €35, 10K €55 en HM €75.
Klopt, met je startnummer tijdens de race kom je natuurlijk wel de parken in, maar zodra je de finish over bent, en je wilt de parken weer in, dan heb je een toegangskaartje nodig.
Nee, er was geen stormloop. In Februari, en april (weet ik even niet zeker) en in augustus ging er weer een verkoop open. De bib only registratie is tussendoor tijdelijk gesloten geweest. Maar het is nu veel bekender, en ik zie op Facebook ontzettend veel (honderden) mensen die op de bib only wachten. Ik heb een stuk of 50 wel zien zwichten op het laatste moment voor een pakket. En dan volg ik geen Duitse, Italiaans, Spaanse, etc groepen.
Klopt, met je startnummer tijdens de race kom je natuurlijk wel de parken in, maar zodra je de finish over bent, en je wilt de parken weer in, dan heb je een toegangskaartje nodig.
Nee, er was geen stormloop. In Februari, en april (weet ik even niet zeker) en in augustus ging er weer een verkoop open. De bib only registratie is tussendoor tijdelijk gesloten geweest. Maar het is nu veel bekender, en ik zie op Facebook ontzettend veel (honderden) mensen die op de bib only wachten. Ik heb een stuk of 50 wel zien zwichten op het laatste moment voor een pakket. En dan volg ik geen Duitse, Italiaans, Spaanse, etc groepen.
Laatst gewijzigd door Laura op 08 jun 2017, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

Idd, kijk eens hier: http://run.disneylandparis.com/eventLaura schreef:@geebee
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Bib only verkoop start 14 juni, om 16:00uur! Dat is aanstaande woensdag!

Bron:P http://run.disneylandparis.com/bookings ... k-your-bib

Bron:P http://run.disneylandparis.com/bookings ... k-your-bib
Laatst gewijzigd door Laura op 09 jun 2017, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is gewoon de prijs van de 10K + de HM. Bij je aanmelding zal je dan de optie voor de challenger kunnen aanduiden. Het is dus wellicht hetzelfde als vorig jaar.Skiewer schreef:Weet iemand misschien ook al wat de prijs van de challenge zal gaan worden? Of is dit gewoon de prijs van de 10k pus halve marathon? En hoe moet je daarvoor aanmelden? Zelfde als vorige jaar hoe je alle afstanden kon kiezen?

Dit is de 10K plus HM prijs samen. Volgende week zal je toegang krijgen tot je runner's profile en daar kun je aangeven (nadat je de bibs hebt gekocht) dat je meedoet aan de challenge. Je laatste vraag snap ik niet helemaal.Skiewer schreef:Weet iemand misschien ook al wat de prijs van de challenge zal gaan worden? Of is dit gewoon de prijs van de 10k pus halve marathon? En hoe moet je daarvoor aanmelden? Zelfde als vorige jaar hoe je alle afstanden kon kiezen?
Je runner's profile wordt beschikbaar vanaf het moment dat de bib only verkoop start. Dit is a.s. woensdag, dus verwacht volgende week een mail met de link naar je runner's profile!Kuki schreef:Vanaf wanneer kan je eigenlijk je inschrijving personaliseren, is dat al bekend?
- princess1996
- Member

Ik ben super aan het twijfelen om een startbewijs voor de 5km te kopen.. daarom een paar vragen
1: Ik zag in de regels staan dat je een minimunsnelheid moet behouden van 6km/uur de hele race, wordt hier strikt op gelet? Ik heb wel wandelervaring maar hardlopen niet en doordat ik recentelijk diabetes heb gekregen weet ik niet zeker hoe hoog ik het tempo kan houden helaas.
2: kan ik met mijn jaar photopass ook fotos van de race krijgen of moet ik dan echt een aparte pas kopen? En hoe duur zal die ongeveer zijn?
Ik hoop dat iemand antwoord weet op deze vragen
1: Ik zag in de regels staan dat je een minimunsnelheid moet behouden van 6km/uur de hele race, wordt hier strikt op gelet? Ik heb wel wandelervaring maar hardlopen niet en doordat ik recentelijk diabetes heb gekregen weet ik niet zeker hoe hoog ik het tempo kan houden helaas.
2: kan ik met mijn jaar photopass ook fotos van de race krijgen of moet ik dan echt een aparte pas kopen? En hoe duur zal die ongeveer zijn?
Ik dacht dat de parkeerplaats rond half 6/6uur open ging. De ochtend race begint om 7:00u, rD adviseert om een half uur voor de start in je startvlak te staan.Kyrtje schreef:vraagje , vanaf hoe laat kun je parkeren op de disneyparking op zaterdag? dit ivm de 10 K . Ik heb een hotel buiten Disney geboekt, en twijfel of ik de 5 en de 10 ga lopen of alleen de 5.
groetjes Cindy
De 5K wordt je willekeurig ingedeeld. Kans van 50% dat je in A of B zit, en je dus al een voorsprong hebt wat betreft het tijdslimiet. Het tijdslimiet gaan in, zodra de laatste loper de start over gaat. Dit kan wel 30min later zijn dan wanneer het eerste startschot voor de eerste lopers in A gaat.princess1996 schreef:Ik ben super aan het twijfelen om een startbewijs voor de 5km te kopen.. daarom een paar vragen
Vorig jaar is er niemand bij de 5K van het parcour gehaald. Probeer zelf zo veel mogelijk te trainen dat je de 5K in 50min af kan leggen.
Het limiet is 16min/mijl = 10min/km = 6km/u, oftewel snelwandeltempo.
Ik zou zeggen, doe mee met de 5K! Dit kan jij! Er doen zoveel wandelaars mee! Wij starten vorig jaar helemaal in C (ik was in B, maar vriend in C ingedeeld) en wij hebben er 1uur en 10min over gedaan. Moet wel zeggen dat wij zo'n beetje van character naar character zijn gesprint, en 20min in de rij hebben gestaan voor Chewbacca en veel tijd kwijt waren aan foto's. Maar dit wisten wij van te voren. (Mijn 5K tempo is normaal onder de 30min, dus je kunt wel nagaan hoe veel extra tijd ik heb genomen
Vorig jaar kreeg je wel jaarpas korting op de fotopas. Meer informatie over de fotopas: http://run.disneylandparis.com/event/ph ... -rundisney
Ik dacht dat wij zo'n €35 kwijt waren, en je kunt 6 bibs koppelen aan je pas. Voor ons was het erg de moeite waard, erg veel foto's gekregen. Bij de meeste characters (niet allen!) staan fotografen, bij het kasteel, en onderweg ook. De foto's gemaakt op de party kregen wij er vorig jaar ook bij.
- MagieDeDisney
- Member

Jammer genoeg 5K eruit laten maar ik heb er zin in
Ik hoop dat photopass weer te delen is en dat er weer een CafeMickey meeting komt haha 
Ik vermoed dat de bibs weer via online gaan?
- princess1996
- Member

@Laura Dankje voor de info en aanmoediging, ik ga het gewoon proberen! Ben gisteren begonnen met trainen dus heb goede hoop 
.
De losse bibs gaan komende woensdag om 16:00 online in de verkoop!
Veel succes alvast!
De photopass voor alleen de race is te delen met 3 nummers en ik las ergens dat hij 39,99 gaat kosten (zie: http://run.disneylandparis.com/event/ph ... -rundisney). Ik zou zelf ook graag een photopass delen met mensen hier als er interesse isMagieDeDisney schreef:Jammer genoeg 5K eruit laten maar ik heb er zin inIk hoop dat photopass weer te delen is en dat er weer een CafeMickey meeting komt haha
De losse bibs gaan komende woensdag om 16:00 online in de verkoop!
Veel succes alvast!