Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
jbcarey
Member
Member

Om op je vraag te antwoorden "Wat wil jij dat er veranderd in Disneyland Paris?".... ik hoop dat grote/oude delen van de parken verbouwd worden en een groter aanbod voor de oudere kinderen/tieners/volwassenen kunnen bieden - in de vorm van "MARVEL" ride, adventures en theming...
Ik droom van een 'Asgard' rit -- "Escape from Asgard" -- perfecte muziek, meteen toepasbaar waar nu de Armageddon ride staat....

En als ze er niet "Asgard" van maken -- kunnen ze ook perfect "Guardians of the Galaxy" maken.
Laatst gewijzigd door jbcarey op 13 jun 2017, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Angel007
Member
Member

zo jammer dat ik men aandelen niet heb kunnen verkopen omdat mijn bank niet op de hoogte was, ben benieuwd wat er nu met de laatste aandelen gaat gebeuren. ik hoop alsnog te kunnen verkopen aan deze voorwaarden, maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Angel007 schreef:zo jammer dat ik men aandelen niet heb kunnen verkopen omdat mijn bank niet op de hoogte was, ben benieuwd wat er nu met de laatste aandelen gaat gebeuren. ik hoop alsnog te kunnen verkopen aan deze voorwaarden, maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten.
Er is gezegd dat jullie ook 2 euro per aandeel gaan krijgen, wel zal je bank nu moeten wakker worden! Want houden kan niet meer nu...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Angel007
Member
Member

Prins Adam schreef:
Angel007 schreef:zo jammer dat ik men aandelen niet heb kunnen verkopen omdat mijn bank niet op de hoogte was, ben benieuwd wat er nu met de laatste aandelen gaat gebeuren. ik hoop alsnog te kunnen verkopen aan deze voorwaarden, maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten.
Er is gezegd dat jullie ook 2 euro per aandeel gaan krijgen, wel zal je bank nu moeten wakker worden! Want houden kan niet meer nu...
ik heb er net een mail over gestuurd naar de club actionairs, want telefonisch lukt het niet om hierover contact te hebben, of ik krijg een cassetje te horen in het frans waar ik niet aan uit kan of er gebeurd gewoon niets op het andere nummer. nu een mail in het Engels gestuurd. Ja maar het is niet dat ik ze wou houden, in mijn geval zijn er veel mailtjes verzonden naar men bank om dit offer te kunnen krijgen
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Angel007 schreef:
Prins Adam schreef:
ik heb er net een mail over gestuurd naar de club actionairs, want telefonisch lukt het niet om hierover contact te hebben, of ik krijg een cassetje te horen in het frans waar ik niet aan uit kan of er gebeurd gewoon niets op het andere nummer. nu een mail in het Engels gestuurd. Ja maar het is niet dat ik ze wou houden, in mijn geval zijn er veel mailtjes verzonden naar men bank om dit offer te kunnen krijgen
Voor het verhandelen van je aandelen kunnen zij je ook niet helpen vrees ik. Dat moet je met je bank regelen.
Blij dat ik ooit voor mijn aandelen naar Binckbank gegaan ben, zij regelen alles zoals het hoort! Als je daar wat vraagt vaak binnen het uur antwoord.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Miss_Leonie
Member
Member

:) Wat een geweldig nieuws!
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Japperboy schreef:ED92‏
@ED92live

A historical milestone: AMF announced today The Walt Disney Company has bought 97.08% of Euro Disney, paving the way to a complete buyout!
Dat is goed nieuws! Ik had er sowieso alle vertrouwen in dat de 95% gehaald zou worden. Afbeelding

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Stitch87
Member
Member

Mouseketeer schreef:
Dat gaat sowieso nooit gebeuren.
Het feit dat TWDC de boel over gaat nemen betekent niet dat het een kopie gaat worden van de Amerikaanse parken.
Ieder park is anders en heeft z'n eigen dingen, en dat zal zo ook blijven.
Disneyland Paris is en blijft Disneyland PARIS.
De take-over heeft vooral invloed op het financiële aspect en minder op wat er in de parken gebeurt.
Was dan ook als grap bedoeld, vandaar de smiley ;). Al mogen er wel wat attracties overkomen of nieuwe leuke bijkomen.
Maria-Anna
Member
Member

Prins Adam schreef:
Voor het verhandelen van je aandelen kunnen zij je ook niet helpen vrees ik. Dat moet je met je bank regelen.
Blij dat ik ooit voor mijn aandelen naar Binckbank gegaan ben, zij regelen alles zoals het hoort! Als je daar wat vraagt vaak binnen het uur antwoord.
Maar wel belangrijk om het signaal aan de aandeelhoudersclub door te geven dat er banken/filialen zijn die niet mee wilden werken (tegen werken). Nu is de 95% gehaald maar als het maar 94,999% zou zijn, dan was de rol van zo'n banken van zeer dubieuze invloed geweest.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
disneyzot
Member
Member

Prins Adam schreef:Het AMF heeft net bekend gemaakt dat The Walt Disney Company 97.08% van de aandelen in handen heeft! Dus krijgen ze nu toestemming om Euro Disney SCA van de beurs te halen! Eindelijk zal Disneyland Paris de financiële ruimte krijgen die nodig was...
Wat wil jij dat er veranderd in Disneyland Paris?

Afbeelding
Meer engels , meer vriendelijke cms , meer direct onderhoud
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Maria-Anna
Member
Member

Prins Adam schreef:Het AMF heeft net bekend gemaakt dat The Walt Disney Company 97.08% van de aandelen in handen heeft! Dus krijgen ze nu toestemming om Euro Disney SCA van de beurs te halen! Eindelijk zal Disneyland Paris de financiële ruimte krijgen die nodig was...
Wat wil jij dat er veranderd in Disneyland Paris?

Afbeelding
Hopelijk krijgt het resort meer aanzien, verdwijnt "de Franse slag" en aanmatigende houding naar de gasten.
Het imago zoals beschreven in het boek Once Upon an American Dream: The Story of Euro Disneyland
Branded as "cultural Chernobyl" and the "tragic kingdom" moet in de toekomst verleden tijd worden!http://tinyurl.com/ycvoapts http://tinyurl.com/yb7awf7d

Imagineering Paris
Member
Member

Geweldig!
Disneyparisfreak
Member
Member

Op zicht is dit natuurlijk goed nieuws,
en ook ik ga er in mee dat er nog wel veel veranderd kan worden,
zoals inderdaad al genoemd vriendelijke cm,s al zijn ze lang niet allemaal humeurig.
Beter verzorgde toiletten was ook niet verkeerd,
en de attracties die nu leeg staan sneller vullen,bv het gebouw van HISTA, enz enz

Maar toch ben ik van een kant wel een beetje " bang" als het maar niet de dure prijzen van de amerikaanse parken gaat aannemen, zodat sommige mensen echt jaren moeten sparen om maar 1 keer in disneyland te zijn geweest in hun leven, want zo vergaat het veel amerikanen.
Maar we zullen zien.

Ik hoop maar het beste

gr Dlrpfreak
marc
Member
Member

Heel heel goed nieuws in mijn ogen, nu de rest nog gewoonweg verplichten van te verkopen.
Eindelijk gedaan met het feit dat de grote aandeelhouders zeggen wat er moet en zal gebeuren.
Het zal nog niet voor onmiddelijk zijn , maar hopenlijk zal het snel beter gaan met de parken .
Ook hoop ik dat de prijzen niet zullen blijven stijgen .
Japperboy
Moderator
Moderator

Na het zien van D-tales podcast, geloof ik dat de overname van TWDC nog meer positieve veranderingen te weeg kan brengen of reeds gebracht heeft.

- geen royalties meer voor Disney-figuren en misschien zelfs meer recentere figuren van de films (12 april gaf ons daar al een klein voorsmaakje van)

- De nieuwe poortjes aan WDS die het pad vrij maken voor Disney magic + en dus ook fastpass +

- attracties die gerenoveerd worden en overlay krijgen van de amerikaanse parken (bv: star tours, BTM, POTC, ...)

- Doordat door overname TWDC schuldeiser wordt, kunnen ze sneller investeren en moeten ze niet eerst bij locale banken aankloppen voor leningen. (Snellere veranderingen)

- Sneller op de hoogte gebracht worden van Disneyland nieuws (eventueel op de Disney blog of D23 beurs)

- ....
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Plaats reactie

Terug naar “Euro Disney SCA Financieel”