Het is een heel bijzondere dag voor @DisneylandNL — genoeg om vanavond over te praten in D-Tales 66. Om 21u live!
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen van wie het isJapperboy schreef:
lijkt verdacht veel op deze foto. is de kunstenaar van dit werk bekend? misschien heeft hij nog andere werken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
was een zeer leuke podcast, luister zeker volgende keer weer!Prins Adam schreef:Het is een heel bijzondere dag voor @DisneylandNL — genoeg om vanavond over te praten in D-Tales 66. Om 21u live!
- Minnie1979
- Member

zijn er problemen met forum of ligt het aan mijn laptop?
ik word continu van het forum gegooid (uitgelogd), als ik wil inloggen zie ik 3 seconden het forum en dan terug uitgelogd...
ik word continu van het forum gegooid (uitgelogd), als ik wil inloggen zie ik 3 seconden het forum en dan terug uitgelogd...

- D-Tekenaar
- Member

Ik heb hier zelf gisteren geen last van gehad .Minnie1979 schreef:zijn er problemen met forum of ligt het aan mijn laptop?
Het kan zijn dat er iets mis was bij je laptop .
Laat ons hopen dat het nu voorbij is alleszins
- MagieDeDisney
- Member

Heel toevallig ben ik en veel studiegenoten uitgenodigd om een aflevering op te nemenJapperboy schreef:was een zeer leuke podcast, luister zeker volgende keer weer!Prins Adam schreef:Het is een heel bijzondere dag voor @DisneylandNL — genoeg om vanavond over te praten in D-Tales 66. Om 21u live!
een aflevering op te nemen? en waar vindt dit dan plaats? ze hadden het deze week er al over dat ze volgende week op een andere locatie zouden zijn.MagieDeDisney schreef:Heel toevallig ben ik en veel studiegenoten uitgenodigd om een aflevering op te nemenJapperboy schreef:was een zeer leuke podcast, luister zeker volgende keer weer!Prins Adam schreef:Het is een heel bijzondere dag voor @DisneylandNL — genoeg om vanavond over te praten in D-Tales 66. Om 21u live!
Heb nog nooit geluisterd dus alles even gaan luisteren haha
- MagieDeDisney
- Member

Volgens mij kan ik niet en ik wil niet teveel verklappen maar ze komen naar ons toe.
vreemdMagieDeDisney schreef:Volgens mij kan ik niet en ik wil niet teveel verklappen maar ze komen naar ons toe.
- MagieDeDisney
- Member

Juist ja richting pretpark! pas na het opzoeken van '10 vragen aan elke disney-fan' kon ik de link leggen, met je trip-report van ShanghaiMagieDeDisney schreef:Haha als je de andere topic goed hebt gelezen, dan weet je genoeg
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Yeey! Melissa ontvangt net een bevestiging om een workshop te gaan doen bij het Nationale ballet volgende week. Nu wachten op die van Michelle. Zo spannend....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Geen idee, het was het idee van de moeder van een vriendinnetje ze op te geven. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Maar het is natuurlijk altijd wel goed meer ervaring op te doen.Japperboy schreef:wow! lijkt me leuk voor haar! Is dit workshop om ooit zelf in het nationaal ballet te kunnen zitten?
Ze heeft trouwens heen ambitie om prima ballerina bij het nationale ballet te worden.
Volg onze avonturen op instagram