Dit staat momenteel op fb:
Due to heavy traffic on our booking website, it is experiencing slowdowns. Please try again later. We apologize for the inconvenience.
runDisney 2017 Disneyland Parijs
- Princess Sas
- Member

- MagieDeDisney
- Member

Het irritante vind ik dat de site helemaal vol zit met "mooie" popups en foto albums waardoor de site wss nog slomer is, vorig jaar was het allemaal plat en makkelijk in te vullen en zoveel makkelijker 
- Princess Sas
- Member

- MagieDeDisney
- Member

Ik ga het maar via mijn telefoon doen onderweg dus hopelijk krijgen we officieel bericht zsm.
- mickeylover
- Member

Weet iemand waar ik naar toe kan bellen? Ik had alles in de basket en wilde afrekenen maar toen crashte de site. Daarna was mijn mandje leeg 
- mickeylover
- Member

Jagoofy schreef:en had je al een account gemaakt?mickeylover schreef:Weet iemand waar ik naar toe kan bellen? Ik had alles in de basket en wilde afrekenen maar toen crashte de site. Daarna was mijn mandje leeg
Ik wel, maar ik hang aan de lijn met de infinity voor een Texas kamer... Toch gezwicht onder de druk...goofy schreef:en had je al een account gemaakt?mickeylover schreef:Weet iemand waar ik naar toe kan bellen? Ik had alles in de basket en wilde afrekenen maar toen crashte de site. Daarna was mijn mandje leeg

Stijneke schreef:Ik wel, maar ik hang aan de lijn met de infinity voor een Texas kamer... Toch gezwicht onder de druk...goofy schreef:en had je al een account gemaakt?mickeylover schreef:Weet iemand waar ik naar toe kan bellen? Ik had alles in de basket en wilde afrekenen maar toen crashte de site. Daarna was mijn mandje leeg
Ja kantje beter wel doen, ik had eerst dream castle voor 2 nachten voor € 240,00. Uiteraard is Cheyenne minder luxe maar nu heb je wel zekerheid van de bib's
De race daar gaan we voor. Uiteindelijk kost het me een nacht extra magic circus, maatja, het is nu zo! Ik kom er alvast aan!!!Skiewer schreef: Ja kantje beter wel doen, ik had eerst dream castle voor 2 nachten voor € 240,00. Uiteraard is Cheyenne minder luxe maar nu heb je wel zekerheid van de bib's