Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Stitch87
Member
Member

Sabrina_12 schreef:
Want wat heeft oudjaars avond met Captain Jack sparrow te maken dan? Dat het Princess Pavillion met Halloween naar Villains gaat heeft met het event te maken, ik zie geen connectie tussen oudjaar en Sparrow.
Dat vraag ik me ook af. Zou logischer zijn dat ze het doen bij de opening.
Ahja, we zien wel zeker. Is toch mijn smaak niet (lust absoluut geen vis) dus ga er zeker niet van wakker liggen ;).
olafLover
Moderator
Moderator

Ik lust ook geen vis, maar heb bij Blue Lagoon wel heerlijk gegeten! Er is niet heel veel keus zonder vis, maar wel genoeg lekkere dingen :)
Stitch87
Member
Member

Ruikt het daar dan niet naar vis? Mja, op de menukaart zie ik toch niets naar onze zin (vreselijke moeilijke eters).

Bij het kerstdiner heet het trouwens ook zo ;).
olafLover
Moderator
Moderator

Nee, het ruikt vooral naar chloor van het water van PotC ;)
Stitch87
Member
Member

Smakelijk ;)
Annet
Member
Member

Met kerst zou het andere naambordje dan ook tevoorschijn worden getoverd, want dan staat ie ook als Captain Jack's op de lijst.
Japperboy
Moderator
Moderator

Misschien is het wel captain Jack Frost met kerst en nieuwjaar :P (al is dat geen Disney-figuur)

Afbeelding

maar alle gekheid op een stokje... ik hoop maar dat door de naamsverandering er niet veel zal gaan veranderen aan prijs of eten. Hoop bij een naamsverandering natuurlijk wel wat verandering binnen het thema van het restaurant. kleine Potc easter eggs! of interactieve zaken binnen in
Afbeelding
zoals in walt disney world 'pirates adventure'
Afbeelding
skelet dat uit water komt nabij de attractie of enkele kanonnen die water kunnen laten spatten op de gasten die in pirates zitten. Afbeelding
... een mens mag toch dromen he :)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Sabrina_12
Member
Member

Japperboy schreef:Misschien is het wel captain Jack Frost met kerst en nieuwjaar :P (al is dat geen Disney-figuur)

Afbeelding

maar alle gekheid op een stokje... ik hoop maar dat door de naamsverandering er niet veel zal gaan veranderen aan prijs of eten. Hoop bij een naamsverandering natuurlijk wel wat verandering binnen het thema van het restaurant. kleine Potc easter eggs! of interactieve zaken binnen in
Afbeelding
zoals in walt disney world 'pirates adventure'
Afbeelding
skelet dat uit water komt nabij de attractie of enkele kanonnen die water kunnen laten spatten op de gasten die in pirates zitten. Afbeelding
... een mens mag toch dromen he :)
Ik droom mee hoor, kijk sowieso al uit naar de naam :)
yolayo
Member
Member

als het beestje maar een naam heeft toch, als de kaart maar weer snel terug veranderd in de vorige vind ik het best, wat mis ik dat lamsvlees toch hihi.

Ik kan me er niet zo druk over maken maar zag opeens overal op twitter verschijnen dat het just for the occasion was. We zullen het wel zien.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Japperboy
Moderator
Moderator

yolayo schreef:als het beestje maar een naam heeft toch, als de kaart maar weer snel terug veranderd in de vorige vind ik het best, wat mis ik dat lamsvlees toch hihi.

Ik kan me er niet zo druk over maken maar zag opeens overal op twitter verschijnen dat het just for the occasion was. We zullen het wel zien.
Ik geloof dat cafémickey de scoop had op twitter en nadien zag ik inderdaad anderen zoals ED92 dit ook tweeten. Leuk dat je met zo'n nieuws opeens de Disney-community even kunt wakker schudden! :D Ik ben zelf ook geen echte viseter, neem eerder vlees als ik op restaurant ga... maar voor dit restaurant zou ik uitzondering maken.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Annet
Member
Member

Er stond ook gewoon kip enzo op de kaart, dus je hoeft niet perse vis te eten :)
ParToutatis
Member
Member

Mouseketeer schreef:Ze wijzigen de naam van het Princess Pavillion ook voor één avond in Villains Pavillion tijdens de Halloween Soiree ;)

De naam wordt ENKEL "gewijzigd" tijdens oudjaarsavond. Verder blijft het gewoon Blue Lagoon.
Nee!
Sabrina_12
Member
Member

yolayo schreef:als het beestje maar een naam heeft toch, als de kaart maar weer snel terug veranderd in de vorige vind ik het best, wat mis ik dat lamsvlees toch hihi.

Gaat er om dat er gezegd wordt dat het maar voor één avond is. Terwijl dat nergens officieel staat, en de logica daarvan echt bullshit is. Dus ben ik benieuwd waar dat vandaan komt aangezien het waarschijnlijk van een fan site komt, en die hebben immers geen officiële mededelingen, toch?!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Laten we nu wachten op een officieel bericht....
Volgens mij krijgt het gewoon nieuwe naam. Maar zolang het niet officieel bevestigd is moeten we gokken. Ik vind die naam voor oudjaar en kerst genoeg bevestiging en denk niet dat het enkel voor die 2 avonden is. Benieuwd als het bevestigd wordt of jullie dit dan nog gaan weten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

En er is nu ook een officieel bericht !!!

Afbeelding

bron : ED92
Plaats reactie

Terug naar “De Disney Restaurants”