In dat geval... laat haar voor de grote opdracht de dans doen van 'i see a princess' uit 'the princess star waltz' met herkenningstekens van 'café mickey'!Mama van prinsesjes schreef:Geen idee, het was het idee van de moeder van een vriendinnetje ze op te geven. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Maar het is natuurlijk altijd wel goed meer ervaring op te doen.Japperboy schreef:wow! lijkt me leuk voor haar! Is dit workshop om ooit zelf in het nationaal ballet te kunnen zitten?
Ze heeft trouwens heen ambitie om prima ballerina bij het nationale ballet te worden.ze droomt er van in Disneyland Parijs te dansen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

We verklappen nog niks.Japperboy schreef:In dat geval... laat haar voor de grote opdracht de dans doen van 'i see a princess' uit 'the princess star waltz' met herkenningstekens van 'café mickey'!Mama van prinsesjes schreef:Geen idee, het was het idee van de moeder van een vriendinnetje ze op te geven. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Maar het is natuurlijk altijd wel goed meer ervaring op te doen.Japperboy schreef:wow! lijkt me leuk voor haar! Is dit workshop om ooit zelf in het nationaal ballet te kunnen zitten?
Ze heeft trouwens heen ambitie om prima ballerina bij het nationale ballet te worden.ze droomt er van in Disneyland Parijs te dansen.
Volg onze avonturen op instagram
De mogelijkheid om naar Aulani te gaan is weer terug (jeej!) het hotel wat het reisbureau adviseerde omdat het ongeveer even duur zou zijn, maar veel beter (en geen Disney!
) was 3 keer zo duur!! Schrok me wezenloos toen ik de prijs zag en heb meteen een mailtje terug gestuurd dat ik graag een offerte wilde van ons oorspronkelijke voorstel (zelf 3 nachten Aulani regelen met het huren van DVC-punten), ben benieuwd naar de uitkomst!
Ze weten het leuk te brengen, volgens dit artikel zou Disneyland sluiten omdat het van de beurs is gehaald??
https://big.nl/als-je-nog-naar-disneyla ... snel-gaan/
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Yes, na 2 weken stressen voor een plaatsje voor beide meisjes een bevestiging ontvangen.Mama van prinsesjes schreef:Yeey! Melissa ontvangt net een bevestiging om een workshop te gaan doen bij het Nationale ballet volgende week. Nu wachten op die van Michelle. Zo spannend....
Die journalisten van tegenwoordig! dit slaat alles! Wil iemand van de Disney- community niet eens journalist worden, zodat we eindelijk verlost zijn van al dit fake-news over Disney.olafLover schreef:Ze weten het leuk te brengen, volgens dit artikel zou Disneyland sluiten omdat het van de beurs is gehaald??
Mijn man zei al heb je dit gelezen. Gezegd dat het gelukkig fake nieuws is [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]Japperboy schreef:Die journalisten van tegenwoordig! dit slaat alles! Wil iemand van de Disney- community niet eens journalist worden, zodat we eindelijk verlost zijn van al dit fake-news over Disney.olafLover schreef:Ze weten het leuk te brengen, volgens dit artikel zou Disneyland sluiten omdat het van de beurs is gehaald??
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Wat goed. Alvast veel plezierMama van prinsesjes schreef:Yes, na 2 weken stressen voor een plaatsje voor beide meisjes een bevestiging ontvangen.Mama van prinsesjes schreef:Yeey! Melissa ontvangt net een bevestiging om een workshop te gaan doen bij het Nationale ballet volgende week. Nu wachten op die van Michelle. Zo spannend....
Sent from my iPhone using Tapatalknog 1 week wachten.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dank je wel.magicmama schreef:Wat goed. Alvast veel plezierMama van prinsesjes schreef:Yes, na 2 weken stressen voor een plaatsje voor beide meisjes een bevestiging ontvangen.Mama van prinsesjes schreef:Yeey! Melissa ontvangt net een bevestiging om een workshop te gaan doen bij het Nationale ballet volgende week. Nu wachten op die van Michelle. Zo spannend....
- D-Tekenaar
- Member

SuperMama van prinsesjes schreef:Yes, na 2 weken stressen voor een plaatsje voor beide meisjes een bevestiging ontvangen.Mama van prinsesjes schreef:Yeey! Melissa ontvangt net een bevestiging om een workshop te gaan doen bij het Nationale ballet volgende week. Nu wachten op die van Michelle. Zo spannend....
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ik geniet. <3

- Mama van prinsesjes
- Moderator

dank je wel. Sent from my iPhone using Tapatalk
terecht dat je geniet mama van prinsesjes
en ik geniet stiekem met je mee
ik zou willen dat ik het nog kon, helaas wil mijn lichaam niet meer, maar dansen is nog wel steeds mijn grote liefde
en ik geniet stiekem met je mee
ik zou willen dat ik het nog kon, helaas wil mijn lichaam niet meer, maar dansen is nog wel steeds mijn grote liefde

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips

nog 1 week wachten.