Moet eerlijk toegeven dat ik bij 2de afbeelding toch ook lang heb moeten zoekenMama van prinsesjes schreef:Serieus? Melissa is nog aan het zoeken naar 1, die is echt zo klein.Japperboy schreef:Denk dat ik ze gevonden heb! stuurde ik ze alleen naar jou? of ook naar d-tekenaar?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mister Café Mickey 2017
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Die had ze gelijk al.Japperboy schreef:Moet eerlijk toegeven dat ik bij 2de afbeelding toch ook lang heb moeten zoekenMama van prinsesjes schreef:Serieus? Melissa is nog aan het zoeken naar 1, die is echt zo klein.Japperboy schreef:Denk dat ik ze gevonden heb! stuurde ik ze alleen naar jou? of ook naar d-tekenaar?

Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

3e van onder
in de link mijn deelname voor opdracht 4: ontwerp van een taart (met videoprojectie)
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 5&start=60
De dozen stellen de taart voor, waarop dan met videoprojectie de 25ste verjaardag van Disneyland paris getoond wordt.
maybe it wasn't a piece of cake, but I was thinking out of the box!
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 5&start=60
De dozen stellen de taart voor, waarop dan met videoprojectie de 25ste verjaardag van Disneyland paris getoond wordt.
maybe it wasn't a piece of cake, but I was thinking out of the box!
Poeh jongens (en meisjes). Ik vind het toch maar moeilijk, opdracht 3 ... ik loop vast op twee afbeeldingen ik kan er gewoon niks van maken... Knap dat jullie ze, ogenschijnlijk, zo uit de mouw schudden .... maar ik heb nog even tijd om de grijze massa te pijnigen...

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Succes Lars! Je kunt het!Lars1978 schreef:Poeh jongens (en meisjes). Ik vind het toch maar moeilijk, opdracht 3 ... ik loop vast op twee afbeeldingen ik kan er gewoon niks van maken... Knap dat jullie ze, ogenschijnlijk, zo uit de mouw schudden .... maar ik heb nog even tijd om de grijze massa te pijnigen...
jup! soms kan een kijk naar de verschillende characters in DLP op t forum verhelderend werken en dan vooral letten op de kleine details.Mama van prinsesjes schreef:Succes Lars! Je kunt het!Lars1978 schreef:Poeh jongens (en meisjes). Ik vind het toch maar moeilijk, opdracht 3 ... ik loop vast op twee afbeeldingen ik kan er gewoon niks van maken... Knap dat jullie ze, ogenschijnlijk, zo uit de mouw schudden .... maar ik heb nog even tijd om de grijze massa te pijnigen...
- Miss Ariel
- Member

kom op heren jullie kunnen het!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Yup, innieminnie kleine details.....Japperboy schreef:jup! soms kan een kijk naar de verschillende characters in DLP op t forum verhelderend werken en dan vooral letten op de kleine details.Mama van prinsesjes schreef:Succes Lars! Je kunt het!Lars1978 schreef:Poeh jongens (en meisjes). Ik vind het toch maar moeilijk, opdracht 3 ... ik loop vast op twee afbeeldingen ik kan er gewoon niks van maken... Knap dat jullie ze, ogenschijnlijk, zo uit de mouw schudden .... maar ik heb nog even tijd om de grijze massa te pijnigen...
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hahaha, jij babbelt toch altijd graagJapperboy schreef:is het opdracht op tijd? ... anders TIC TAC TIC TAC TIC TAC... alez babbel maar verderik haal ondertussen iets om te kauwen
Ik...???Mama van prinsesjes schreef:Hahaha, jij babbelt toch altijd graagJapperboy schreef:is het opdracht op tijd? ... anders TIC TAC TIC TAC TIC TAC... alez babbel maar verderik haal ondertussen iets om te kauwen
- Mama van prinsesjes
- Moderator

We dienen een verzoek in! We need answers, now!Japperboy schreef:Ik...???Mama van prinsesjes schreef:Hahaha, jij babbelt toch altijd graagJapperboy schreef:is het opdracht op tijd? ... anders TIC TAC TIC TAC TIC TAC... alez babbel maar verderik haal ondertussen iets om te kauwen
![]()
eigenlijk jammer dat we nooit de antwoorden achteraf krijgen, zoals bij ronde 2 van het forum, al ging men daar misschien van uit dat iedereen alles gevonden heeft.