live kijken is toch nog een andere ervaring, zeker met de chat-functieTess81 schreef:Ik luister iedere week, maar ik denk dat ik morgen ochtend op m'n werk ga kijken. M'n wekker gaat om 5 uur, dus hoop rond 21 uur op bed te liggenJapperboy schreef:
Na het zien van de vorige podcast ben ik heel erg benieuwd en verslaafd!Wie gaat er vanavond om 21 u nog kijken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Ja joh, dat is veel leuker, maar m'n wekker ging om ridiculous o'clock.
Het is nu kwart over 7 en heb hem inmiddels gezien
Het is nu kwart over 7 en heb hem inmiddels gezien
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Goedemorgen, ik ben weer thuis van 3 dagen tropisch Disneyland! Wat een hitte zeg, niet normaal! Respect voor de medewerkers daar!!!
De magische bubbel is weer weg nu. Treinreis naar huis was een ramp, niks als vertraging en storingen en een stoelnummer in de TGV dat niet bestond, dus ik had geen plek. Maar achteraf heb ik net die ontploffing / verijdelde aanslag op Brussel Centraal gemist, ik was toen net een uurtje daar weg met de trein.
En toen kwam ik thuis bij het nieuws dat mijn peetoom is overleden, dus de Disney magie was even ver te zoeken nadat ik het park had verlaten.
De magische bubbel is weer weg nu. Treinreis naar huis was een ramp, niks als vertraging en storingen en een stoelnummer in de TGV dat niet bestond, dus ik had geen plek. Maar achteraf heb ik net die ontploffing / verijdelde aanslag op Brussel Centraal gemist, ik was toen net een uurtje daar weg met de trein.
En toen kwam ik thuis bij het nieuws dat mijn peetoom is overleden, dus de Disney magie was even ver te zoeken nadat ik het park had verlaten.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Sterkte Annet.
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Annet !!!!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nja oudercontacten zijn altijd wat organisatie-werk, soms een echte puzzel om iedereen te plannen.Mama van prinsesjes schreef:rapporten zijn binnen, gelukkig beiden over naar de volgende groep. Nu lekker relaxen en morgen de juf even informeren dat we echt niet om 18:40 komen voor het 10-minutengesprek als ik heb gevraagd of we na 19:00 mochten komen.
Op mijn huidige school gebeurt het anders: Wij zitten met alle leerkrachten(lkr) samen in de eetzaal en de ouders komen wanneer ze willen vanaf 16u. Onder het principe: Wie eerst komt, komt het eerst aan de beurt.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Snap ik wel, maar als ik als eerste het briefje inlever met het verzoek om na 19:00 te mogen komen omdat ik voor het werk weg ben.Japperboy schreef:Nja oudercontacten zijn altijd wat organisatie-werk, soms een echte puzzel om iedereen te plannen.Mama van prinsesjes schreef:rapporten zijn binnen, gelukkig beiden over naar de volgende groep. Nu lekker relaxen en morgen de juf even informeren dat we echt niet om 18:40 komen voor het 10-minutengesprek als ik heb gevraagd of we na 19:00 mochten komen.
Op mijn huidige school gebeurt het anders: Wij zitten met alle leerkrachten(lkr) samen in de eetzaal en de ouders komen wanneer ze willen vanaf 16u. Onder het principe: Wie eerst komt, komt het eerst aan de beurt.
Ik ben van het principe dat de eerste die afgeeft, eerste keuze zou moeten hebben, maarja... Om eerlijk te zijn, vind ik op het einde van een schooljaar een verplicht individueel oudercontact soms wat overbodig! Als er problemen zouden zijn, dan moest je het al vroeger geweten hebben en als er geen problemen zijn en je kind gaat door kan er ook niet veel nieuws meer gezegd worden.Mama van prinsesjes schreef:Snap ik wel, maar als ik als eerste het briefje inlever met het verzoek om na 19:00 te mogen komen omdat ik voor het werk weg ben.Japperboy schreef:Nja oudercontacten zijn altijd wat organisatie-werk, soms een echte puzzel om iedereen te plannen.Mama van prinsesjes schreef:rapporten zijn binnen, gelukkig beiden over naar de volgende groep. Nu lekker relaxen en morgen de juf even informeren dat we echt niet om 18:40 komen voor het 10-minutengesprek als ik heb gevraagd of we na 19:00 mochten komen.
Op mijn huidige school gebeurt het anders: Wij zitten met alle leerkrachten(lkr) samen in de eetzaal en de ouders komen wanneer ze willen vanaf 16u. Onder het principe: Wie eerst komt, komt het eerst aan de beurt.not amused in ieder geval.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Er is best veel gaande op school, veel negatieve energie. Dus zou wel op prijs stellen even met de juf te kunnen spreken. Hoogst waarschijnlijk kan ik wel op een ander tijdstip komen. Maar wil gewoon even mijn ei kwijt. :pJapperboy schreef:Ik ben van het principe dat de eerste die afgeeft, eerste keuze zou moeten hebben, maarja... Om eerlijk te zijn, vind ik op het einde van een schooljaar een verplicht individueel oudercontact soms wat overbodig! Als er problemen zouden zijn, dan moest je het al vroeger geweten hebben en als er geen problemen zijn en je kind gaat door kan er ook niet veel nieuws meer gezegd worden.Mama van prinsesjes schreef:Snap ik wel, maar als ik als eerste het briefje inlever met het verzoek om na 19:00 te mogen komen omdat ik voor het werk weg ben.Japperboy schreef: Nja oudercontacten zijn altijd wat organisatie-werk, soms een echte puzzel om iedereen te plannen.
Op mijn huidige school gebeurt het anders: Wij zitten met alle leerkrachten(lkr) samen in de eetzaal en de ouders komen wanneer ze willen vanaf 16u. Onder het principe: Wie eerst komt, komt het eerst aan de beurt.not amused in ieder geval.