En die hebben soms wel korting
Bericht Room only voor jaarkaarthouders
Heeft er nog iemand naar de Belgische reserveringslijn voor Room Only proberen te bellen de voorbije dagen? Ik heb net 2 keer geprobeerd, krijg eerst het gewone Nederlands gesproken info bandje en keuzemenu(indien u een reservering heeft, druk 1, indien u geen reservering heeft, druk 2...je kent het wel). Dat gaat allemaal goed maar dan krijg ik plots een Engels gesproken bandje te horen. Het komt er op neer dat het druk is op de lijn en als ik eventueel in het Engels wil geholpen worden, dan moet ik op 2 drukken ofzoiets. Maar dat heb ik niet gedaan, de lijn gaat meteen daarna over, ik krijg de eerste keer een Franstalige medewerker aan de lijn die mij niet begreep in het Nederlands noch Engels en ze was ook enorm slecht verstaanbaar, alsof ze in een bunker zat ofzo. Ze klonk heel ver weg. De lijn werd verbroken.
Bij de 2e poging hetzelfde: Nederlandse info, dan plots Engels, ik duw nergens op, lijn gaat meteen over, deze keer een Engelstalige medewerker maar ook deze is nauwelijks verstaanbaar en ze verstaat mij ook niet goed dus ik heb maar weer neergelegd.
Er zijn keren geweest dat ik belde en meer dan een uur aan de lijn hing te wachten...Ik kreeg nooit een melding dat het druk was en dat ik eventueel ook in het Engels kon geholpen worden(en ik kan wel Engels, maar voel me toch net iets comfortabeler om het allemaal uit te leggen via de telefoon in het Nederlands, kwestie van geen foute boekingen ofzo te maken :p) Ik heb ook nooit problemen gehad dat ze me niet verstonden of ik hen niet verstond door een slechte verbinding. Nog iemand dit meegemaakt? Of heb ik nu vandaag gewoon pech? :p
Ik wou bellen voor Room Only met dreampas-korting voor 31juli-3 augustus
Straks of morgen dan nog maar eens proberen
Bij de 2e poging hetzelfde: Nederlandse info, dan plots Engels, ik duw nergens op, lijn gaat meteen over, deze keer een Engelstalige medewerker maar ook deze is nauwelijks verstaanbaar en ze verstaat mij ook niet goed dus ik heb maar weer neergelegd.
Er zijn keren geweest dat ik belde en meer dan een uur aan de lijn hing te wachten...Ik kreeg nooit een melding dat het druk was en dat ik eventueel ook in het Engels kon geholpen worden(en ik kan wel Engels, maar voel me toch net iets comfortabeler om het allemaal uit te leggen via de telefoon in het Nederlands, kwestie van geen foute boekingen ofzo te maken :p) Ik heb ook nooit problemen gehad dat ze me niet verstonden of ik hen niet verstond door een slechte verbinding. Nog iemand dit meegemaakt? Of heb ik nu vandaag gewoon pech? :p
Ik wou bellen voor Room Only met dreampas-korting voor 31juli-3 augustus
Straks of morgen dan nog maar eens proberen
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Je zal pech gehad hebben, maar ook uw call foutief getimed hebben.
Ik heb vorige week zondag nog gebeld om 10u en ik werd na 1 seconde reeds geholpen door iemand in het Nederlands. De lijn was goed.
Je kan beter meteen na het openstellen van de lijnen bellen zoals ik gedaan heb. Dan is er nog geen wachtrij met een beetje geluk en heb je meer kans binnen te geraken.
Als ik in het midden van de dag bel, dan moet ik ook meestal minstens een half uur wachten ..
Ik heb vorige week zondag nog gebeld om 10u en ik werd na 1 seconde reeds geholpen door iemand in het Nederlands. De lijn was goed.
Je kan beter meteen na het openstellen van de lijnen bellen zoals ik gedaan heb. Dan is er nog geen wachtrij met een beetje geluk en heb je meer kans binnen te geraken.
Als ik in het midden van de dag bel, dan moet ik ook meestal minstens een half uur wachten ..
Ja dat weet ik wel, maar dat moet ook gaan he. Ik kan niet iedere dag om 9u in de aanslag staan met de telefoon, sommige mensen moeten werken dan.makila schreefCOLONJe zal pech gehad hebben, maar ook uw call foutief getimed hebben.
Heb vanmorgen om 9u kunnen bellen voor prijsofferte, om kwart voor 10 terug gebeld om te boeken, had dezelfde medewerker aan de lijn en werd vriendelijk en prima geholpen zoals altijd bij de Nederlandstalige medewerkers!
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

- NickySacred
- Member

- BerichtenCOLON 31
- GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24
Alvast bedankt voor iedereen die reactie heeft achter gelaten over mijn vraagje voor de nacht van 31 oktober op 1 November wij hebben Radisson Blu Hotel at Disneyland® Paris geboekt met ontbijt voor 145 voor 2 personen via Booking.com. Ik ga misschien uit nieuwsgierigheid wel eens horen achter wat een Disney Hotel ons kost maar omdat we nog niet 100% zeker zijn of we kunnen gaan is booking.com op het moment interessanter aangezien je gratis kan annuleren en bij DLP ben je als ik het goed heb je voorschot dan kwijt en hoe late je afzegt hoe meer procent je moet betalen/ niet terug krijgt.
Nu denk ik dat we met onze vol gepaarde Disney carrefour boek 2 tickets gaan halen dan betaal je 59 voor 1 ticket en het andere gratis wat volgens mij goedkoopste optie is. Mijn moeder heeft namelijk blokdagen op 31 Oktober en 1 November maar dan zouden we die tickets dus kunnen gebruiken
Nu denk ik dat we met onze vol gepaarde Disney carrefour boek 2 tickets gaan halen dan betaal je 59 voor 1 ticket en het andere gratis wat volgens mij goedkoopste optie is. Mijn moeder heeft namelijk blokdagen op 31 Oktober en 1 November maar dan zouden we die tickets dus kunnen gebruiken
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Ik dacht dat je via Expedia ook steeds op voorhand moest betalen, ik heb toch al twee keer daar geboekt en altijd op voorhand werd het afgeschreven, je kon wel annuleren en dan je geld terug krijgen, maar je moest wel ineens betalen.Sparrow schreefCOLONJe kan ook disney hotel kamer only nemen bij expedia. En betalen bij aankomst
Liez schreefCOLONJa dat weet ik wel, maar dat moet ook gaan he. Ik kan niet iedere dag om 9u in de aanslag staan met de telefoon, sommige mensen moeten werken dan.makila schreefCOLONJe zal pech gehad hebben, maar ook uw call foutief getimed hebben.
Heb vanmorgen om 9u kunnen bellen voor prijsofferte, om kwart voor 10 terug gebeld om te boeken, had dezelfde medewerker aan de lijn en werd vriendelijk en prima geholpen zoals altijd bij de Nederlandstalige medewerkers!
Klopt, blijf dit echt vervelend vinden constant dat gebel, lukt niet altijd en dan die wachttijden, en men belt ook niet gratis toch. Laten ze dat maar gauw veranderen via online of zo. Maar nu dat je dan toch binnengeraakt bent, mogen we dan ook de prijs weten aub?
Bij expedia heb ik nog nooit vooraf hoeven betalen behalve als je voor niet annuleren kiest, wij boeken bijna altijd voor expedia, je kunt daar kiezen later betalen in hotel dat moet je dan aanvinken bij boekingvdbemdsa schreefCOLONIk dacht dat je via Expedia ook steeds op voorhand moest betalen, ik heb toch al twee keer daar geboekt en altijd op voorhand werd het afgeschreven, je kon wel annuleren en dan je geld terug krijgen, maar je moest wel ineens betalen.Sparrow schreefCOLONJe kan ook disney hotel kamer only nemen bij expedia. En betalen bij aankomst

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ik heb ook al geboekt bij expedia (disney hotel) met annulatie en ook van mijn rekening gehaald onmiddellijk, had geen keuze om te betalen in hotel

ik wist helemaal niet dat je op zondag ook kon bellen? dacht dat het alleen maar van maandag tem zaterdag kon... handig om te wetenmakila schreefCOLONJe zal pech gehad hebben, maar ook uw call foutief getimed hebben.
Haha inderdaad. Misschien daarom dat ik snel binnengeraakte. Zondag werkt men daar dus ook.pluto71 schreefCOLON ik wist helemaal niet dat je op zondag ook kon bellen? dacht dat het alleen maar van maandag tem zaterdag kon... handig om te weten
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb net gebeld naar de reserveringslijn om de Compass Club suite te reserveren. Helaas bleek dat ik op deze suite geen jaarpas korting heb. Echter is mij bij de compass club ter plaatse gezegd dat ik korting kan krijgen op de suite. Ik had ook het idee dat de persoon die ik aan de lijn had, niet heel veel wist. Weet iemand of ik gelijk heb?
Ik heb een vraagje. Ik heb net gebeld naar de reserveringslijn om de Compass Club suite te reserveren. Helaas bleek dat ik op deze suite geen jaarpas korting heb. Echter is mij bij de compass club ter plaatse gezegd dat ik korting kan krijgen op de suite. Ik had ook het idee dat de persoon die ik aan de lijn had, niet heel veel wist. Weet iemand of ik gelijk heb?
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
op suites krijg je nooit kortingKaylee19 schreefCOLONHoi allemaal,
alleen op de standaard compass club kamers