De prijzen zijn wel behoorlijk omhoog gegaan! Betaalden we in het openingsjaar nog minder dan 100 euro per nacht voor een 5-persoons kamer... Nu is dat minimaal 160 euro (en ook op de prijslijst die binnen hangt is dit nu de laagste prijs)
Voor ons reden om toch naar iets anders uit te kijken....
Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ligt eraan wanneer je gaat.ik betaalde begin maart 51 € voor 1 nacht 
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ik heb een kamer geboekt eind oktober (van zaterdag op zondag), en met 4 betalen we 76 euro denk ik

- Tona Theodora
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43
Ik en mijn vriend zijn er vorig jaar maart geweest toen hij net open was. Erg fijn hotel, goed ontbijt, simpele kamers, schoon, fijne dekbedden/kussens.
Zeker een aanrader
Als wij weer zouden gaan dan vergeten wij zeker niet even te kijken bij de aanbiedingen van het B&B
Zeker een aanrader
Als wij weer zouden gaan dan vergeten wij zeker niet even te kijken bij de aanbiedingen van het B&B
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Wat ons destijds stoorde aan het B&B Disneyland Paris hotel was dat er geen telefoon op de kamer aanwezig was voor wanneer je de font desk (in de nacht) nodig zou hebben.
Ook vonden we de kussens bedroevend slecht. Toen we vroegen of ieder een extra kussen kon krijgen omdat ze zo plat waren werd verteld dat het hotel geen reserve kussens had.
Onze voorkeur gaat dan toch uit naar Ibis in Val d'Europe, zelfde prijsklasse en centraal gelegen.
En geen overvolle bussen, slechts 1 halte RER van en naar de parken.
Ook vonden we de kussens bedroevend slecht. Toen we vroegen of ieder een extra kussen kon krijgen omdat ze zo plat waren werd verteld dat het hotel geen reserve kussens had.
Onze voorkeur gaat dan toch uit naar Ibis in Val d'Europe, zelfde prijsklasse en centraal gelegen.
En geen overvolle bussen, slechts 1 halte RER van en naar de parken.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Nu staat er bijv voor eind juli.wat toch hoogseizoen is 90 € voor 1 nacht
Wij hebben hier afgelopen zaterdag voor de 2e keer geslapen. Ondanks dat wij een twin/double kamer geboekt hadden, hadden wij er opnieuw ééntje met 4 bedden (1 twin tegen elkaar aan en 2 losse met de voeteindes naar elkaar toe gericht). Zijn alle kamers zo ingericht of zijn er ook met enkel een 2-persoons/twinbed?
Kwam ons in elk geval handig uit want de hoofdkussens waren heel plat zodus wij hebben die van de andere bedden erbij genomen om comfortabel te slapen.
De kamers doen inderdaad een beetje ziekenhuis achtig aan, zeker de badkamer met die vloer die langs de muur omhoog komt ipv dat er daar dan tegeltjes/plinten tegen hangen ofzo op die eerste paar cm. Ze zijn strak ingericht maar wel comfortabel en praktisch. Voor een blitsbezoek waarbij het park tot 's avonds laat open is en je dus enkel op de kamer bent voor slapen/douchen is het voor ons prima. In winterseizoen wanneer het park vroeger dicht is of voor langere verblijven zouden we hier wel niet blijven, dan liever SQL met gezellige bar en Disney Village op wandelafstand.
Maar qua properheid en comfort over het algemeen zeer goed in orde, zeker voor die prijs. Wij hebben 78€ betaald voor 1 nacht incl. ontbijt voor ons tweetjes.
Kwam ons in elk geval handig uit want de hoofdkussens waren heel plat zodus wij hebben die van de andere bedden erbij genomen om comfortabel te slapen.
De kamers doen inderdaad een beetje ziekenhuis achtig aan, zeker de badkamer met die vloer die langs de muur omhoog komt ipv dat er daar dan tegeltjes/plinten tegen hangen ofzo op die eerste paar cm. Ze zijn strak ingericht maar wel comfortabel en praktisch. Voor een blitsbezoek waarbij het park tot 's avonds laat open is en je dus enkel op de kamer bent voor slapen/douchen is het voor ons prima. In winterseizoen wanneer het park vroeger dicht is of voor langere verblijven zouden we hier wel niet blijven, dan liever SQL met gezellige bar en Disney Village op wandelafstand.

Toch geen 4 persoonskamer? Wij nemen liever een B&B iets verder,veel rustiger en goedkoper, en ja, we moeten misschien wel verder rijden, maar het prijsverschil is dan nog groterboogschutter schreefCOLONNu staat er bijv voor eind juli.wat toch hoogseizoen is 90 € voor 1 nacht
Ik heb net nog eens gekeken, 29 tot 30 juli, die aan disney 179 euro en die van bussy net langs autostrade met ontbijt dan erbij geteld 98,30 euro. Groot prijsverschil hoor, dat rij ik niet op aan benzine en is ook maar ten hoogste 7 minuten rijden
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
vdbemdsa schreefCOLONToch geen 4 persoonskamer? Wij nemen liever een B&B iets verder,veel rustiger en goedkoper, en ja, we moeten misschien wel verder rijden, maar het prijsverschil is dan nog groterboogschutter schreefCOLONNu staat er bijv voor eind juli.wat toch hoogseizoen is 90 € voor 1 nacht
Jawel 2 volwassenen en een puber.nacht van 23 juli.op trivago gekeken paar dagen terug.veranderd vaak.
Zijn er wel andere kaners dan 4 persoons. Ik had in maart voor mij alleen een 4 persoonskamer
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Een extra kussen kost ondertussen al 5 euro en extra handdoeken 2 euro per stuk bij B & B hotel. Ook ging vanmiddag geen shuttle naar de parken. Die stond met pech voor de ingang van t hotel
Verstuurd vanaf mijn T02 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn T02 met Tapatalk
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Wooow echt? Vorige maand in Kyriad hadden we een extra handdoek gevraagd en we kregen er een stuk of 5? Hebben we niet voor hoeven te betalen... Ben toch geneigd weer daarheen te gaan dan..
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
- crepe-au-chocolat
- Member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39
Wij hebben wel een kamer gehad met enkel een tweepersoonsbed, ze zijn er dus wel. Je kan echter net aan om het bed heen lopen en de douche is ook erg klein. Net genoeg ruimte voor douche, toilet en wasbak. Volgens mij zijn de kamers met meer bedden ook wel wat ruimer op dit vlak? Ik zou er dan zeker blij mee zijn dat je een grotere kamer hadOna1991 schreefCOLONWij hebben hier afgelopen zaterdag voor de 2e keer geslapen. Ondanks dat wij een twin/double kamer geboekt hadden, hadden wij er opnieuw ééntje met 4 bedden (1 twin tegen elkaar aan en 2 losse met de voeteindes naar elkaar toe gericht). Zijn alle kamers zo ingericht of zijn er ook met enkel een 2-persoons/twinbed?
De kamers doen inderdaad een beetje ziekenhuis achtig aan, zeker de badkamer met die vloer die langs de muur omhoog komt ipv dat er daar dan tegeltjes/plinten tegen hangen ofzo op die eerste paar cm. Ze zijn strak ingericht maar wel comfortabel en praktisch. Voor een blitsbezoek waarbij het park tot 's avonds laat open is en je dus enkel op de kamer bent voor slapen/douchen is het voor ons prima. In winterseizoen wanneer het park vroeger dicht is of voor langere verblijven zouden we hier wel niet blijven, dan liever SQL met gezellige bar en Disney Village op wandelafstand.Maar qua properheid en comfort over het algemeen zeer goed in orde, zeker voor die prijs. Wij hebben 78€ betaald voor 1 nacht incl. ontbijt voor ons tweetjes.
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
Meer ruimte en wanneer je met 2 personen op een familie kamer bent ingecheckt, dan heb je de extra kussens en handdoeken gratis erbij, die liggen op de andere bedden.crepe-au-chocolat schreefCOLON Wij hebben wel een kamer gehad met enkel een tweepersoonsbed, ze zijn er dus wel. Je kan echter net aan om het bed heen lopen en de douche is ook erg klein. Net genoeg ruimte voor douche, toilet en wasbak. Volgens mij zijn de kamers met meer bedden ook wel wat ruimer op dit vlak? Ik zou er dan zeker blij mee zijn dat je een grotere kamer had