Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Cynderella
- Member

Ik ben heel erg blij: ik heb m'n propedeuse gehaald!!!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Heel veel sterkte Annet!!Annet schreef:Goedemorgen, ik ben weer thuis van 3 dagen tropisch Disneyland! Wat een hitte zeg, niet normaal! Respect voor de medewerkers daar!!!
De magische bubbel is weer weg nu. Treinreis naar huis was een ramp, niks als vertraging en storingen en een stoelnummer in de TGV dat niet bestond, dus ik had geen plek. Maar achteraf heb ik net die ontploffing / verijdelde aanslag op Brussel Centraal gemist, ik was toen net een uurtje daar weg met de trein.
En toen kwam ik thuis bij het nieuws dat mijn peetoom is overleden, dus de Disney magie was even ver te zoeken nadat ik het park had verlaten.
Van harte gefeliciteerd!!Mama van prinsesjes schreef:rapporten zijn binnen, gelukkig beiden over naar de volgende groep. Nu lekker relaxen en morgen de juf even informeren dat we echt niet om 18:40 komen voor het 10-minutengesprek als ik heb gevraagd of we na 19:00 mochten komen.
Van harte gefeliciteerd!!Cynderella schreef:Ik ben heel erg blij: ik heb m'n propedeuse gehaald!!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

hoogst waarschijnlijk zullen ze zeggen: geen budget.... net als geen budget voor een vaste invaljuf of een juf extra (terwijl Melissa straks in een klas komt met 36Lars1978 schreef:Waarom gaat die school niet over op digitaal inplannen? Dan kun je zélf een keuze maken qua dag en tijdstip .... everybody happy....
Nou ja, in ieder geval, vanochtend tegen de juf gezegd dat ik er of wel ben, of niet en als ik er niet ben, dan kom ik dinsdag wel een nieuwe afspraak maken. Duizend maal excuus, want ze had het niet gezien.
Gefeliciteerd!Cynderella schreef:Ik ben heel erg blij: ik heb m'n propedeuse gehaald!!!
Volg onze avonturen op instagram
Nja blijkbaar zitten ze zowel in België als Nederland dan in het zelfde schuitje! Altijd maar besparen waardoor het niveau van ons onderwijs daalt! In België is er wel een regeling dat anderstalige kinderen (kinderen die voor minder dan 2 jaar in ons land verblijven) uren krijgen, waarmee een leerkracht kan aangesteld worden. Met een klas van 36 geen zorguren? Dan vraag ik mij af waar de uren dan wel naar toe gaan.
Ik ben na het maken van de projectie voor de Cafe Mickey opdracht meteen begonnen voor onze trouw met een gelijkaardig iets, maar dan met enkele foto's van ons beide
Ben benieuwd hoe m'n vrouw straks zal reageren als ze het ziet
Gisteren met m'n moeder een nieuwe taartopstelling gemaakt voor op te projecteren door enkele taartdozen aan elkaar te kleven en dan met wit behangpapier het helemaal in te pakken.

Projection mapping was in dit geval iets moeilijker, aangezien ik niet gewoon filmpje moest hebben van in de woonkamer, maar dat ik alles zal moeten verhuizen naar de feestzaal. wat maakt dat ik 2 vaste tafeltjes nodig had voor beamer en taart, ik lengte en hoogte goed moest bepalen en zelfs rekening houden met hoe de beamer is in-of uitgezoemd. (hele klus dus
)
Ik ben na het maken van de projectie voor de Cafe Mickey opdracht meteen begonnen voor onze trouw met een gelijkaardig iets, maar dan met enkele foto's van ons beide

Projection mapping was in dit geval iets moeilijker, aangezien ik niet gewoon filmpje moest hebben van in de woonkamer, maar dat ik alles zal moeten verhuizen naar de feestzaal. wat maakt dat ik 2 vaste tafeltjes nodig had voor beamer en taart, ik lengte en hoogte goed moest bepalen en zelfs rekening houden met hoe de beamer is in-of uitgezoemd. (hele klus dus
- Mama van prinsesjes
- Moderator

dinsdag staking van de leraren. >_< hopelijk haalt het wat uit.
Ziet er mooi uit Japperboy! Gaaf idee.
Ziet er mooi uit Japperboy! Gaaf idee.
ziekteverlof, ben thuis met een gescheurde meniscus...Lars1978 schreef:Japperboy, waar haal jij al die tijd vandaan?
Heb vraagje over een nieuw topic dat ik zou willen starten. Onlangs postte the supercarlinbrothers een nieuwe video met een theorie over wie de vader van Andy zou zijn. Deze theory werd bevestigd door Mike Mozart, een zeer goede vriend van Joe Ranft (had een grote invloed in het schrijven en produceren van het verhaal van Toy story en alle ander pixar-films tot zijn dood in 2006). Buiten het Disney-theory toppic bij spelletjes is er niet echt een topic aanwezig op dit forum. Nochtans zijn vele pixar theorieën van John Negroni al bevestigd geweest door regisseurs bij Pixar, zoals Pete Doctor. Mijn vraag is, waar ik best dit topic zou starten? en of ik de hele pixar theory uit de doeken doe, zoals deze ook eenvoudig terug te vinden is op deze site https://jonnegroni.com/2013/07/11/the-pixar-theory/? of enkel de nieuwste conclusies? en misschien belangrijker, wie daar ook interesse in heeft? 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ik denk dat je het beste bij films en series kunt kijken.Japperboy schreef:Heb vraagje over een nieuw topic dat ik zou willen starten. Onlangs postte the supercarlinbrothers een nieuwe video met een theorie over wie de vader van Andy zou zijn. Deze theory werd bevestigd door Mike Mozart, een zeer goede vriend van Joe Ranft (had een grote invloed in het schrijven en produceren van het verhaal van Toy story en alle ander pixar-films tot zijn dood in 2006). Buiten het Disney-theory toppic bij spelletjes is er niet echt een topic aanwezig op dit forum. Nochtans zijn vele pixar theorieën van John Negroni al bevestigd geweest door regisseurs bij Pixar, zoals Pete Doctor. Mijn vraag is, waar ik best dit topic zou starten? en of ik de hele pixar theory uit de doeken doe, zoals deze ook eenvoudig terug te vinden is op deze site https://jonnegroni.com/2013/07/11/the-pixar-theory/? of enkel de nieuwste conclusies? en misschien belangrijker, wie daar ook interesse in heeft?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wat kan ik hier nou van zeggen behalve: ik ben trots!!!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dank en dank!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dank je wel