Drukke datums bij wdw.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Het gaat hier om ik heb geboekt voor 2018 29 okt 15 dagen wdw daarvoor ben ik naar miami Etc.
Ik dacht echt de beste periode.... nu twijfel ik zeer
Vandaag een amerikaanse vriend gesproken die het over de New Jersey week had en de marathon in het weekend
Nooit van gehoord dus wat informatie van hem en van Internet blijkt dat in 2018 november 8,9,10,11 de leraren vrij te hebben voor een meeting
Daarnaast blijkt er een marathon te zijn en de vakantie begint voor vele 3 november al dat betekend dat die gehele week er een New jersey invasie is volgens vele. :D
En dat blijkt ook uit de verhalen op Internet van vorige jaren..

Ik zit nu dus te denken om me datums te veranderen kan dat eigenlijk wel na boeking? Wat meer in oktober en wat minder dagen in november als het echt zo erg is als ik in het merendeel lees ..
Dan heb ik nog steeds de halloween party en misschien alleen geen kerst party want die begon volgens ,ij rond de 9 de.

Aaahh ik krijg er grijze haren van;););
Afbeelding
vos123
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2013, 02:13

weekend van Disney Wine & Dine Half Marathon Weekend is druk in parken daarna is het in parken minder druk tot aan Thanksgiving Day daarna kan zeer druk worden in de parken
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

vos123 schreefCOLONweekend van Disney Wine & Dine Half Marathon Weekend is druk in parken daarna is het in parken minder druk tot aan Thanksgiving Day daarna kan zeer druk worden in de parken
Ok als ik even tel dan zou ik dus alleen 30 en 31 oktober hebben want ik zie dat het afgelopen jaren en ook dit jaar steeds vanaf donderdag is tot zondag dus dat zou 1 tot en met 4 zijn. En dan begint de jersey week van 3 tot 12 november... en daarna ga ik naar huis.
Ben je wel eens geweest in deze periode? Ik twijfel nu zo erg de meningen op Internet zijn in her algemeen niet erg positief omtrent jersey week....
Vind het zonde om dadelijk maar 2 of 3 goede dagen te hebben en de rest een gekkenhuis..
Afbeelding
vos123
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2013, 02:13

Ik ga meestal de eerste twee weken van november naar wdw
Wdw is het altijd wel druk de mensen komen overal vandaan alleen in de zomermaanden en half november tot met eerst week van januari is zeer druk
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

vos123 schreefCOLONIk ga meestal de eerste twee weken van november naar wdw
Wdw is het altijd wel druk de mensen komen overal vandaan alleen in de zomermaanden en half november tot met eerst week van januari is zeer druk

Dank je wel dan vertrouw ik er maar op.... dat die nieuw jersey week niet zo erg is als vele mensen zeggen...Als jij meestal gaat in die periode en het is ok voor jou :thumbs: dan laat ik het zo staan ik was febr daar erg rustug ideaal en eerste 9 dagen van maart ook ok. Daarna was het spring break.... Erg druk....

Tot augustus;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

Chipmunkmaniac schreefCOLONDeze vind ik altijd heel accuraat:

http://yourfirstvisit.net/2016/10/30/di ... s-in-2018/
Super bedankt had een andere gezien maar twijfelde aan de accuraatheid; ) deze laat ook zien hoe mijn wdw dit jaar was dus ik gok dat het goed komt;)
Afbeelding
Esmee
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 07:12

Ik ben ook weleens met Jersey week geweest! Vond het best meevallen, 1 dag echt druk geweest maar dat was het :).
Je kan natuurlijk veel dingen van tevoren reserveren dus dat scheelt al.
Ik heb geen last gehad van de drukte in ieder geval :).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Hi Judith,

Wat leuk dat je weer zo snel die kant op gaat! :)
Vorig jaar ben ik van 28-10 tot 11-11 geweest en vond het allemaal prima te doen. Weer was top en met de drukte viel het enorm mee. Dit jaar gaan we weer rond deze periode. En wat Esmee zegt, gewoon op tijd je fastpassen reserveren dan heb je die sowieso in the pocket. ;)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

Nou jullie reacties zijn super heb me reis dus ook niet aangepast; ) ik ga er gewoon voor. Jaa klopt Sprinkles volgend jaar alweer precies 1,5 jaar later ... ik wil graag de rest zien ik redde het niet in de 17 dagen hahaha. Goed excuus toch;);). Klopt fp doe ik op tijd ook de restaurants Etc. .. laat je weten hoe het dit jaar gaat? Ga je nog een special event doen zoals halloween of kerst? Heb ze beide op me verlanglijstje staan volgend jaar;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36

Juidth43 schreefCOLONNou jullie reacties zijn super heb me reis dus ook niet aangepast; ) ik ga er gewoon voor. Jaa klopt Sprinkles volgend jaar alweer precies 1,5 jaar later ... ik wil graag de rest zien ik redde het niet in de 17 dagen hahaha. Goed excuus toch;);). Klopt fp doe ik op tijd ook de restaurants Etc. .. laat je weten hoe het dit jaar gaat? Ga je nog een special event doen zoals halloween of kerst? Heb ze beide op me verlanglijstje staan volgend jaar;)
Wij hebben vorig jaar Halloween en Kerst in Disney gedaan. Dit jaar gaan we voor Halloween in Universal. Hebben zo'n frequent fear pass plus aangeschaft (heb hier echt enorm veel zin in!) en 2 weken onbeperkt Disney zowel als Universal parks inclusief Volcano Bay. Aangezien we niet uber planners zijn vinden we het fijn om te kunnen hoppen wanneer we dat willen. Verder is natuurlijk Food & Wine in Epcot iets wat we niet willen missen en gaan dit jaar ook de Swan and Dolphin Food & Wine Classic eens proberen. Dus genoeg leuke dingen te doen in 3 weken. Persoonlijk vond ik Mickey's Not-So-Scary Halloween Party leuker dan Mickey's Very Merry Christmas Party. Maar dat komt misschien omdat het de eerste avond in november was en ik persoonlijk pas een beetje in kerst stemming kom de 2e week van december. Trick-or-treaten is leuk en geloof me als je dit pas aan het einde van de avond doet dan ga je nog met een zak vol snoep terug naar je hotel. ;)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

klinkt goed Sprinkles je hebt leuke dingen op de planning staan. zit je dan niet in een disney hotel? ik ken die passen niet die je hebt? ik kan niet zwemmen in chloor water dus dat is altijd best rot met alle zwembaden en verleidelijke zwemparken .. en ik heb zelfs een zwembad aan me huis hier en ook daar kan ik niet in zucht gelukkig heb ik de zee 5 min van me huis dus dan plons ik daar in.. maar de filmpjes van volcano bay zien er super uit.
ja ik moet even kijken welke dag ik halloween wil doen ik gok misschien de 1 ste november want de 31 ste de halloween avond is het waarschijnlijk extreem druk... ..
mooi snoep is lekker hoef ik dat niet meer in te slaan... ik wil heel graag de characters die special voor halloween er zijn en kerst op de foto... dus dat is prioriteit voor het snoep gniffel..

ik denk dat ik food en wine niet zo interessant vind ik drink niet en overal hapjes proeven weet niet of ik dat super vind wegens mijn ziekte maar ga zeker een dagje gluren... me vriendin heeft gisteren ook via de link geboekt voor een week en denk dat ze het wel leuk vind lekkere hapjes hihih. dus komt helemaal goed het duurt alleen nog zolang...

fijne zondag verder

groetjes judith
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36

Ja zeker wel, 2 weken in Disney en 1 week in Universal. We waren vorig jaar op de 31e okt. naar Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. Het was druk maar aan de andere kant ga je die avond meer voor de sfeer die er hangt dan de attracties. ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar