FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Juidth43
Member
Member

Prins Erik schreef:
CarolineDG schreef:Hallo iedereen.

Weet iemand hier toevallig iets meer over het werken als buitenlander in WDW? Ik zou graag binnen een paar jaar willen wagen om hier een paar maanden ofzo te werken maar weet niet of dit kan als Belg. Ik weet dat er verschillende internationale programma's beschikbaar zijn voor buitenlanders maar ik heb ze allemaal grondig bekeken en heb ondervonden dat er geen programma tussenzit waar ik bij zou horen. Er is namelijk geen Belgisch gedeelte in Epcot en ik ben al afgestudeerd. Kan iemand mij hier verder in helpen?
Ik ben ook benieuwd of er iemand hier iets meer over kan zeggen. Heb er ook al van gedroomd maar kwam tot dezelfde conclusie als CarolineDG.
Ik denk dat het beste is om ze schrijven met je vragen dan weet je of er een optie is. ;)
Succes :thumbs:
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Een forumlid werkt momenteel in WDW, misschien leest hij mee en kan hierop antwoord geven.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
**Anja**
Member
Member

Afgelopen week geboekt voor m'n volgende WDW vakantie, oktober volgend jaar!! Het duurt nog even, maar ik kijk er nu al heel erg naar uit.
Ik heb geboekt via de Ierse site, weet iemand hoelang het duurt voordat m'n boeking in de My Experience pagina te zien is?
Tacha676
Member
Member

@ Anja , ik heb begin april geboekt via de Ierse site en toen ik na een aantal weken nog niet kon linken heb ik een mailtje gestuurd naar disneytraveluk@disneyonline.com en zij hebben mij een nieuw nummer geven en toen lukt het wel om te linken op mde. Het plannen en aftellen is deel van de fun :D
boogschutter
Member
Member

was er dan verschil inprijs ofzo tussen ierse en engelse site,omdat jullie via ierse geboekt hebben ?
wij hebben 2 x via engelse site geboekt
**Anja**
Member
Member

Prijsverschil geen idee, maar de Ierse site heeft de prijzen gelijk in Euro's, terwijl de Engelse in Ponden is.

@Tacha, thanks, ik ga het eens in de gaten houden. Gelukkig heb ik nog ruim een jaar..
boogschutter
Member
Member

ik zit net de kijken en de engelse site is goedkoper.
scuba-angelo
Member
Member

Bij ons was de ierse site goedkoper, dat hang van de wisselkoers af op moment van boeken vlogens mij
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

scuba-angelo schreef:Bij ons was de ierse site goedkoper, dat hang van de wisselkoers af op moment van boeken vlogens mij
Dat kan tegen dat je volledige bedrag moet betalen weeral iets anders zijn...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
rolo
Member
Member

Heb net de vlucht geboekt voor april 2018 (retour mei) bij Air Berlin.
Rechtstreekse vlucht van Dusseldorf naar Orlando voor totaal 1520 euro (3 personen en XL seats met extra beenruimte)
Dus voor de diegene die nog een vlucht zoeken voor april/mei 2018 misschien een idee.
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

rolo schreef:Heb net de vlucht geboekt voor april 2018 (retour mei) bij Air Berlin.
Rechtstreekse vlucht van Dusseldorf naar Orlando voor totaal 1520 euro (3 personen en XL seats met extra beenruimte)
Dus voor de diegene die nog een vlucht zoeken voor april/mei 2018 misschien een idee.
1520 in totaal, valt echt wel goedmee voor 3personen en hoe oud is 3de persoon of maakt dat niet uit in prijs?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
rolo schreef:Heb net de vlucht geboekt voor april 2018 (retour mei) bij Air Berlin.
1520 in totaal, valt echt wel goedmee voor 3personen en hoe oud is 3de persoon of maakt dat niet uit in prijs?
Normaal is babytarief t/m 2 dan mogen ze nog op schoot en van 2 tot een jaar of 12 (dit is wel afhankelijk van de maatschappij waar je mee vliegt, bij sommige is het 15) jaar is kindertarief (vaak 70 - 80% van de volwassenprijs)
Volg onze avonturen op instagram
rolo
Member
Member

Japperboy schreef:
Mijn dochter is 6 jaar als we volgend jaar gaan
Afbeelding
rolo
Member
Member

Net ff gekeken maar mijn dochter is maar 9 euro goedkoper dan volwassenen tarief.
Komt door de toeslagen (brandstof/veiligheid/tax etc)
Die is voor iedereen gelijk en is zo'n 90% van de totale vluchtprijs.
Afbeelding
Tacha676
Member
Member

@rolo ik las deze voormiddag jouw bericht en heb ook direkt geboekt voor april 2018 bij airberlin. Zat er al een hele tijd op te wachten tot ze op de site beschikbaar werden. Ik heb gewone zitjes bijgeboekt, wou zeker zijn dat we konden samen zitten. Heb 1416 betaald voor 3 personen
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”