De aandelen zijn dus weg, nu nog wachten op de uitbetaling op de bankrekening
Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Onze aandelenrekening staan op € 0,00
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Zal vandaag ook eens kijken
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
bij mij staan ze er nog op
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Apart.ik kreeg al heel snel een brief terwijl anderen lang niks hoorden.gelijk teruggestuurd.ff afwachten dan
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Mijn aandelen ook nog steeds in portefeuille. Maar komt wel goed!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Dat was het dan, de verkoop is afgehandeld. Het geld staat sinds gisteren op de rekening.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
zoals ik dus al eerder zei, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de situatie voor disneyland parijs beter gaat worden nu het overgenomen is door TWDC, een groot aantal mensen denkt dat er nu allemaal enorme dingen gaan gebeuren, nieuwe attracties, de castmembers die voordien onvriendelijk waren, gaan nu ineens als bij toverslag poeslief zijn, er zal veel minder frans worden gesproken, terwijl het personeel gewoon hetzelfde blijft, de meesten zijn gewoon europeanen dus er zal niet ineens minder frans gesproken gaan worden omdat het park nu in handen van TWDC is...paterdave2 schreefCOLONpluto71 schreefCOLON ik heb de mijne ook niet verkocht, en ben het ook niet van plan, zolang ik niet verplicht word...ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal zoveel beter gaat worden als het volledig in amerikaanse handen valt... vandaar dus mijn terughoudendheid om te verkopen...
mss loop ik wel een risico, maar dat is dan mijn risico... en dom en eigenwijs en egoistisch ben ik ook al genoemd... maar daar lig ik niet van wakkerik doe nog altijd met mijn aandelen wat ik wil
Mag ik je dan vragen waar die twijfel vandaan komt?
Ik zal de laatste zijn die je Dom, eigenwijs of egoïstitsch zal noemen maar wil wel graag begrijpen waarom.
Wel wil ik je meegeven dat je idd er veel verlies op zal lijden. Dit doordat WDC weer een nieuwe aandelen emissie zal voorstellen voor de nieuwe herkapitalisatie waardoor je aandelen dus weer minder waard worden en WDC uiteindelijk alsnog een 95% aandelen krijgt.
ik vrees dat er een aantal dingen gaan doorgevoerd worden waar een europeaan niet op zit te wachten, het is al begonnen met de ontbijten betalend te maken en niet meer standaard bij een overnachting te laten horen, de prijzen zullen sowieso stijgen, en zo zullen er nog wel dingen zijn die gaan veranderen... ik stond er dus echt niet achter om mijn aandelen te moeten verkopen, heb dat dus ook niet gedaan, nu heb ik helaas geen andere optie meer, ik moet verkopen...
het wil niet zeggen omdat ik niet vrijwillig verkocht heb, dat ik niet het beste voor heb met disneyland he... heb nu de afgelopen weken al vanalles naar mijn hoofd geslingerd gekregen, net zoals de anderen die niet vrijwillig wilden verkopen, laatst nog dat de niet-verkopers mensen waren die niet normaal konden nadenken... het was en is nog altijd mijn beslissing geweest om niet te willen verkopen, en dit heeft totaal niks te maken met het feit dat ik niet het beste wil voor DLP maar net omdat ik nog altijd bang ben dat dit niet het beste is voor DLP en dat ze met een verkeerde instelling en een verkeerd beleid hun eigen graf graven... ik kan hierin totaal fout zijn, maar voorlopig is het nog steeds niet duidelijk wie hierin "gelijk" heeft, de verkopers of de niet-verkopers, het zou dan ook fijn zijn dat de mening van iedereen gerespecteerd zou worden ipv allerlei dingen naar de hoofden te slingeren van anderen... doe ik ook niet...Prins Adam schreefCOLONIedereen die verkocht heeft en dus het beste met DLP voor had bedankt!!
-
paterdave2
- Member

- BerichtenCOLON 186
- GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26
@Pluto71 bedankt voor je kleine verduidelijking. Ik snap je twijfel nu iets meer. Al moet ik wel zeggen dat je steeds vaker ziet dat ontbijt niet meer bij een hotel zit. (al vind ik de prijzen die Disney vraagt wel erg veel voor ontbijt)
Verder denk ik persoonlijk dat we wat veranderingen betreft idd eerst zullen moeten afwachten wat ze gaan doen. Wat jij aangeeft ivm personeel ben ik het alleen niet met je eens. Aangezien ze dus nu beter hun best moeten gaan doen omdat ze er anders alsnog uit vliegen denk ik dat we daar wel verschil in kunnen verwachten. Niet vanaf morgen maar gelijdelijk. En dan natuurlijk die eeuwige onzinige(in mijn ogen) discussie over het Frans in het park. Volgens mij vergeten mensen nog wel eens dat het park in Frankrijk ligt en daar praten ze nu eenmaal Frans. Zoals ik van de week bij een artikel plaatste op Looopings. De Efteling moet dus nu ook alle gesproken teksten aan gaan passen ivm hun internationale plannen.
Verder denk ik persoonlijk dat we wat veranderingen betreft idd eerst zullen moeten afwachten wat ze gaan doen. Wat jij aangeeft ivm personeel ben ik het alleen niet met je eens. Aangezien ze dus nu beter hun best moeten gaan doen omdat ze er anders alsnog uit vliegen denk ik dat we daar wel verschil in kunnen verwachten. Niet vanaf morgen maar gelijdelijk. En dan natuurlijk die eeuwige onzinige(in mijn ogen) discussie over het Frans in het park. Volgens mij vergeten mensen nog wel eens dat het park in Frankrijk ligt en daar praten ze nu eenmaal Frans. Zoals ik van de week bij een artikel plaatste op Looopings. De Efteling moet dus nu ook alle gesproken teksten aan gaan passen ivm hun internationale plannen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
-
Disneyparisfreak
- Member

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52
pluto71 schreefCOLONzoals ik dus al eerder zei, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de situatie voor disneyland parijs beter gaat worden nu het overgenomen is door TWDC, een groot aantal mensen denkt dat er nu allemaal enorme dingen gaan gebeuren, nieuwe attracties, de castmembers die voordien onvriendelijk waren, gaan nu ineens als bij toverslag poeslief zijn, er zal veel minder frans worden gesproken, terwijl het personeel gewoon hetzelfde blijft, de meesten zijn gewoon europeanen dus er zal niet ineens minder frans gesproken gaan worden omdat het park nu in handen van TWDC is...paterdave2 schreefCOLONpluto71 schreefCOLON ik heb de mijne ook niet verkocht, en ben het ook niet van plan, zolang ik niet verplicht word...ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal zoveel beter gaat worden als het volledig in amerikaanse handen valt... vandaar dus mijn terughoudendheid om te verkopen...
mss loop ik wel een risico, maar dat is dan mijn risico... en dom en eigenwijs en egoistisch ben ik ook al genoemd... maar daar lig ik niet van wakkerik doe nog altijd met mijn aandelen wat ik wil
Ik zal de laatste zijn die je Dom, eigenwijs of egoïstitsch zal noemen maar wil wel graag begrijpen waarom.
Wel wil ik je meegeven dat je idd er veel verlies op zal lijden. Dit doordat WDC weer een nieuwe aandelen emissie zal voorstellen voor de nieuwe herkapitalisatie waardoor je aandelen dus weer minder waard worden en WDC uiteindelijk alsnog een 95% aandelen krijgt.
ik vrees dat er een aantal dingen gaan doorgevoerd worden waar een europeaan niet op zit te wachten, het is al begonnen met de ontbijten betalend te maken en niet meer standaard bij een overnachting te laten horen, de prijzen zullen sowieso stijgen, en zo zullen er nog wel dingen zijn die gaan veranderen... ik stond er dus echt niet achter om mijn aandelen te moeten verkopen, heb dat dus ook niet gedaan, nu heb ik helaas geen andere optie meer, ik moet verkopen...
het wil niet zeggen omdat ik niet vrijwillig verkocht heb, dat ik niet het beste voor heb met disneyland he... heb nu de afgelopen weken al vanalles naar mijn hoofd geslingerd gekregen, net zoals de anderen die niet vrijwillig wilden verkopen, laatst nog dat de niet-verkopers mensen waren die niet normaal konden nadenken... het was en is nog altijd mijn beslissing geweest om niet te willen verkopen, en dit heeft totaal niks te maken met het feit dat ik niet het beste wil voor DLP maar net omdat ik nog altijd bang ben dat dit niet het beste is voor DLP en dat ze met een verkeerde instelling en een verkeerd beleid hun eigen graf graven... ik kan hierin totaal fout zijn, maar voorlopig is het nog steeds niet duidelijk wie hierin "gelijk" heeft, de verkopers of de niet-verkopers, het zou dan ook fijn zijn dat de mening van iedereen gerespecteerd zou worden ipv allerlei dingen naar de hoofden te slingeren van anderen... doe ik ook niet...Prins Adam schreefCOLONIedereen die verkocht heeft en dus het beste met DLP voor had bedankt!!
Hoi Pluto71,
Hoe gaat dit nu verder, ik heb mijn aandelen ook niet vrijwillig verkocht, moet je dit zelf nu aan je bank melden, of afwachten op bericht van je bank?
mvg
Dlrpfreak
Het was kiezen tussen een zekere toekomst (verkopen) en een heel onzekere goekomst (niet verkopen).pluto71 schreefCOLONzoals ik dus al eerder zei, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de situatie voor disneyland parijs beter gaat worden nu het overgenomen is door TWDC, een groot aantal mensen denkt dat er nu allemaal enorme dingen gaan gebeuren, nieuwe attracties, de castmembers die voordien onvriendelijk waren, gaan nu ineens als bij toverslag poeslief zijn, er zal veel minder frans worden gesproken, terwijl het personeel gewoon hetzelfde blijft, de meesten zijn gewoon europeanen dus er zal niet ineens minder frans gesproken gaan worden omdat het park nu in handen van TWDC is...paterdave2 schreefCOLONpluto71 schreefCOLON ik heb de mijne ook niet verkocht, en ben het ook niet van plan, zolang ik niet verplicht word...ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal zoveel beter gaat worden als het volledig in amerikaanse handen valt... vandaar dus mijn terughoudendheid om te verkopen...
En disney is gewoon een amerikaans product zodus zeggen dat je het goed voorhebt met disneyland paris maar de eigenlijke eigenaars van het product disney niet vertrouwen is eigenaardig.
Op de d23 zou het best kunnen dat disneyland paris vernoemd word en we mischien al wat toekomstplannen te horen gaan krijgen.
Als je hoort wat andere europese parken allemaal voor toekomstplannen hebben ,gaat disney echt wel niet op hun lauweren rusten hoor. Nu het park van het echte disney is zullen ze niet te lang wachten om de disney standaard hoig te houden.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
Als 50 percent van de gasten anderstalig is vind ik dat er dan ook 50 percent engels mag zijn anders riskeer je om die klanten te verliezen. En dat is dan weer inkomstenverlies.paterdave2 schreefCOLONEn dan natuurlijk die eeuwige onzinige(in mijn ogen) discussie over het Frans in het park. Volgens mij vergeten mensen nog wel eens dat het park in Frankrijk ligt en daar praten ze nu eenmaal Frans. Zoals ik van de week bij een artikel plaatste op Looopings. De Efteling moet dus nu ook alle gesproken teksten aan gaan passen ivm hun internationale plannen.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
in een park als phantasialand wordt ook bitter weinig engels of frans gesproken hoor, tenminste de keren dat ik er was toch, vind het ook vrij logisch dan dat een pretpark dat in frankrijk ligt, een aantal frans sprekende castmembers heeft... maar dat schijnen sommige mensen niet te kunnen of willen begrijpendisneyzot schreefCOLONAls 50 percent van de gasten anderstalig is vind ik dat er dan ook 50 percent engels mag zijn anders riskeer je om die klanten te verliezen. En dat is dan weer inkomstenverlies.paterdave2 schreefCOLONEn dan natuurlijk die eeuwige onzinige(in mijn ogen) discussie over het Frans in het park. Volgens mij vergeten mensen nog wel eens dat het park in Frankrijk ligt en daar praten ze nu eenmaal Frans. Zoals ik van de week bij een artikel plaatste op Looopings. De Efteling moet dus nu ook alle gesproken teksten aan gaan passen ivm hun internationale plannen.