Disney Nostalgie
- Mama van prinsesjes
- Moderator

ik verplaats even alles naar het nostalgie topic.
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

omg <3 pooh beer, winnie de pooh beer....
Volg onze avonturen op instagram
was dit op brt2/ketnet of RTL dat je dit keek? blijkbaar is de intro op RTL ook andersD-Tekenaar schreef:Tijdens Disney festival vond ik het trouwens erg tof dat je soms kleine documentaires kreeg !!!
docu's kan ik me ook niet echt meer herinneren
mijn excuses! ik moet zeggen dat ik De pooh films ook als volwassene echt begin te appreciëren. In het grote verhaal en de laatste Winnie the pooh zitten zoveel leuke woordgrapjes als je hem in het Engels bekijkt. Bovendien ook emotioneel heel mooi! heb nog altijd cd met alle pooh liedjes, zoals bijvoorbeeld uit de verre tocht van Winnie the pooh 'voor altijd en eeuwigStitch87 schreef:Ohnee, ik ging pooh posten. Afleveringen vond ik meer voor kleuters, maar zo'n tof liedje!!!
pink altijd traantje weg!
haha! wel deze animatie serie is toch geproduceerd door Disney, er zijn nog andere Marsupilami programma's geweest ook (niet van Disney). Als Belg mogen we toch trots zijn op onze stripboeken-geschiedenis, dat ze zelfs in Amerika hiermee bezig zijn: Marsupilami, maar natuurlijk ook de Smurfen en kuifje.Stitch87 schreef:Moh, wist niet dat die van Disney was. Ondertss al gevonden
. Mijn man had vroeger zo'n knuffelbeest, eens vragen of hij die nog heeft voor bij de disneycollectie