Tja, je zult wel gelijk hebben, maar ik laat graag de dingen in zijn eigen tijdskader. Disney (maar ook andere studio's) hebben verschrikkelijk veel films van vroeger die nu als racistisch gezien zouden worden, maar ik begrijp dit omdat tijden toen anders waren. Nieuwe jonge generaties zullen dit niet kunnen plaatsen in het tijdskader en hier aanstoot aan nemen of misschien zelfs erger, het allemaal gewoon vinden en denken dat dit kan. Ik kan zelf niet wachten op de attractie, maar ik vind de controversie errond ook zeer interessant. Was 12juli nu officieel bevestigd als soft opening dag? Ik wil meer beelden zien!Annet schreef:Nee maar 25 jaar geleden werd er wel minder over nagedacht wat dit voor desbetreffende doelgroep, in dit geval de vrouwen, betekende. Net als dat Song of the South door de jaren heen ook steeds controversiëler is geworden.
Ach ja vrouwenhandel of niet, ik lig er niet wakker van. Wil gewoon dat ie weer open gaat haha.
Pirates of the Caribbean
-
Marieke1978
- Member

Ik heb nooit problemen gehad met deze scene. In de tijd dat dit moet spelen, gebeurde dit soort dingen. Maar mocht ze een stoere piraat worden, vind ik het ook niet erg. Zolang het maar bij de attractie past.
- D-Tekenaar
- Member

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niets van wist 
Nooit geweten wat deze scene was . Maar nu ik het weet dat het dit is .
Ben ik zeker voor het verwijderen ervan . Ok .... het hoorde bij de tijd .
Maar Disney staat voor gelijke kansen enzo en ja persoonlijk vindt ik een stoere piraten vrouw wel leuk .
Nooit geweten wat deze scene was . Maar nu ik het weet dat het dit is .
Ben ik zeker voor het verwijderen ervan . Ok .... het hoorde bij de tijd .
Maar Disney staat voor gelijke kansen enzo en ja persoonlijk vindt ik een stoere piraten vrouw wel leuk .
-
paterdave2
- Member

Ik zou zeggen: sorry maar dat er een aantal feministen zijn die blijven zeuren over een atractie welke vrouw onvriendelijk zou zijn kan ik begrijpen. MAAR dat Disney daar gehoor aan geeft en daarmee een atractie voor altijd naar de verdommenis wil helpen dat zal ik NOOIT kunnen begrijpen. Wat word het volgende?? De dronken piraat die bij de varkens slaapt eruit want dit duid op dierenmishandeling?? De man die word gemarteld in de put ook vervangen en eruit want het zou wel eens de tere kinderzieltjes op het idee kunnen brengen hun vriendje in een put te verzuipen??? Ik weet de beste oplossing we sluiten gewoon alles zijn we in een klap van het probleem af.
Ik zou zeggen volg de volgende link en laat Disney blijken dat niet iedere verandering goed is.
https://www.change.org/p/the-walt-disne ... e_petition
Ik zou zeggen volg de volgende link en laat Disney blijken dat niet iedere verandering goed is.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Haha dat van die dierenmishandeling doet me denken aan die activisten die een klacht indienden bij Disney omdat er een geit op de rotsen stond in btmpaterdave2 schreef:Ik zou zeggen: sorry maar dat er een aantal feministen zijn die blijven zeuren over een atractie welke vrouw onvriendelijk zou zijn kan ik begrijpen. MAAR dat Disney daar gehoor aan geeft en daarmee een atractie voor altijd naar de verdommenis wil helpen dat zal ik NOOIT kunnen begrijpen. Wat word het volgende?? De dronken piraat die bij de varkens slaapt eruit want dit duid op dierenmishandeling?? De man die word gemarteld in de put ook vervangen en eruit want het zou wel eens de tere kinderzieltjes op het idee kunnen brengen hun vriendje in een put te verzuipen??? Ik weet de beste oplossing we sluiten gewoon alles zijn we in een klap van het probleem af.
Ik begrijp de bezorgdheid, maar ik vrees voor weinig gehoor. Als je kijkt naar het volledige aantal bezoekers van Disneyland Paris, dan is er maar een heel klein deel echt Disneyfan die dan ook nog eens purist is en alle attracties in hun originele vorm wil laten, laat staan degene die dan ook nog echt de petitie tekenen. Ik was een van de eerste die moord en brand riep bij de komst van meer marvel of starwars, laat staan dat ze de klassieke tot zouden wijzigen. Maar nu ik guardians tot zie, vind ik de verandering best wel knap. T is geen klassieke attractie meer, maar het brengt wel meer gasten en zelfs "de puristen die zeggen dat ze geen veranderingen willen, gaan toch en genieten ervan "(quote v Fresh baked)
-
paterdave2
- Member

De petitie is in slechts 4 dagen tijd al een kleine 20000 keer getekend dus wellicht dat er toch nog een keer naar gekeken zal worden. Alleen door te denken ze doen toch er niks mee is al opgeven voor het gevecht begonnen is.Japperboy schreef:Haha dat van die dierenmishandeling doet me denken aan die activisten die een klacht indienden bij Disney omdat er een geit op de rotsen stond in btmpaterdave2 schreef:Ik zou zeggen: sorry maar dat er een aantal feministen zijn die blijven zeuren over een atractie welke vrouw onvriendelijk zou zijn kan ik begrijpen. MAAR dat Disney daar gehoor aan geeft en daarmee een atractie voor altijd naar de verdommenis wil helpen dat zal ik NOOIT kunnen begrijpen. Wat word het volgende?? De dronken piraat die bij de varkens slaapt eruit want dit duid op dierenmishandeling?? De man die word gemarteld in de put ook vervangen en eruit want het zou wel eens de tere kinderzieltjes op het idee kunnen brengen hun vriendje in een put te verzuipen??? Ik weet de beste oplossing we sluiten gewoon alles zijn we in een klap van het probleem af.
https://www.change.org/p/the-walt-disne ... e_petition![]()
Ik begrijp de bezorgdheid, maar ik vrees voor weinig gehoor. Als je kijkt naar het volledige aantal bezoekers van Disneyland Paris, dan is er maar een heel klein deel echt Disneyfan die dan ook nog eens purist is en alle attracties in hun originele vorm wil laten, laat staan degene die dan ook nog echt de petitie tekenen. Ik was een van de eerste die moord en brand riep bij de komst van meer marvel of starwars, laat staan dat ze de klassieke tot zouden wijzigen. Maar nu ik guardians tot zie, vind ik de verandering best wel knap. T is geen klassieke attractie meer, maar het brengt wel meer gasten en zelfs "de puristen die zeggen dat ze geen veranderingen willen, gaan toch en genieten ervan "(quote v Fresh baked)
En ja de Guardians TOT ziet er leuk uit en dat zou ik ook niet erg vinden in Parijs(Zonde dat wel) maar dit is gewoon gedaan om goede sier te willen maken. Dan doe je het voor de verkeerde redenen. Daarbij zie het in de tijdsgeest. Dat werd zo gedaan dat weet iedereen en zie je ook vaak genoeg in games/films en uit de overgeleverde verhalen. Vrouwen waren in die tijd gewoon minder. Dat wil niet zeggen dat we dat nu nog denken. Dan gaan we zeker ook alle poppen in It's a small world allemaal neutrale kleding geven want ik als Hollander zou het aanstootgevend kunnen vinden dat er bij ons stukje iemand op klompen staat?? Sommige dingen gaan gewoon idd te ver. Laat Disney dan maar een voorbeeld nemen aan de Efteling. Die passen het Carnavalfestival en Mr. Canibale ook niet aan.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
-
paterdave2
- Member

HAHAHA dat toch wel. Thanks wie weet helpt het.
Ik vind de reacties van het pro-kamp net zo overdreven als die van het anti-kamp, haha. Alsof er geen echt leed is in de wereld om je druk om te maken, wat een attractie al niet allemaal teweeg kan brengen. Ik vind het bijzonder.
Ik vrees dat het ondertussen wel al te laat zal zijn voor dlrp, denk dat de AA ondertussen wel al gemaakt zal zijn en ze gaan dit niet meer wijzigen volgens mij, of de datum v opening zou verschuiven . T zou wel kunnen dat het in vs er niet doorkomt, in dat geval hebben wij exclusief de stoere redhead 
Enkel de scene van de 'pooped' pirate met vrouw in ton en piraat die achter vrouw zit, is nu piraat die achter vrouw met drankk aan zitolafLover schreef:In de vs is die scène al jaren geleden aangepast