FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Tacha676 schreefCOLON@rolo ik las deze voormiddag jouw bericht en heb ook direkt geboekt voor april 2018 bij airberlin. Zat er al een hele tijd op te wachten tot ze op de site beschikbaar werden. Ik heb gewone zitjes bijgeboekt, wou zeker zijn dat we konden samen zitten. Heb 1416 betaald voor 3 personen
Leuke prijs hè :thumbs: En rechtstreeks :D
My Disney Experience is eindelijk ook gelinkt met mijn boeking.
Nu is het aftellen :sorc:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Ja het rechtstreekse is een super voordeel, eerste keer dat ik een vliegreis maak , moet ik me al geen zorgen maken met aansluiting die je kan missen ed
Gisteren na het boeken wel een paniekje :D nu is voor echt en kan ik nie meer terug, maar dat was snel over :stitch:
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

En is dat dan op international of op sanford?
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Air Berlin vliegt op international. (MCO)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Hallo allemaal,

Even een vraagje rond de fastpasses en hoe jullie de reservering aanpakken aangezien ik morgen aan de slag kan online :D Reserveren jullie de FP's per dag (dus meteen alle 3 van die bepaalde dag) of reserveren jullie eerst de attracties die je absoluut wil doen die op verschillende dagen gepland staan?? Ben wat bang dat als ik alles mooi dag per dag doe ik bijvoorbeeld mijn FP's voor Pandora al kwijt zou zijn omdat we dit park pas op onze 5de dag bezoeken.
Dankje!! ;)
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal,

Even een vraagje rond de fastpasses en hoe jullie de reservering aanpakken aangezien ik morgen aan de slag kan online :D Reserveren jullie de FP's per dag (dus meteen alle 3 van die bepaalde dag) of reserveren jullie eerst de attracties die je absoluut wil doen die op verschillende dagen gepland staan?? Ben wat bang dat als ik alles mooi dag per dag doe ik bijvoorbeeld mijn FP's voor Pandora al kwijt zou zijn omdat we dit park pas op onze 5de dag bezoeken.
Dankje!! ;)

Eerst de belangrijkste plannen dan de resr pas in vullen. En probeer twee schermen te hebben bv computer en een ipad of zo. Je kan namelijk tegelijk in gelogd zijn en op twee schermen tegelijk reserveren. Dus op de ene voor bv dag 1 op andere dag 3 of zo. Via de app kan ook maar beste is rechtsreeks op de websites te doen dus ook op een pad. Dan heb je minste kans dat system vastloopt nl. EN let goed op de tijden ze werken met AM en PM dus als jij denkt 8 uur avond kan het wel eens 8 uur morgen zijn. Ezelbrug A komt voor P dus A is ochtend tot 12:00 uur rest spreekt voor zich.
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

calimero schreefCOLON
DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal,

Dankje!! ;)

Eerst de belangrijkste plannen dan de resr pas in vullen. En probeer twee schermen te hebben bv computer en een ipad of zo. Je kan namelijk tegelijk in gelogd zijn en op twee schermen tegelijk reserveren. Dus op de ene voor bv dag 1 op andere dag 3 of zo. Via de app kan ook maar beste is rechtsreeks op de websites te doen dus ook op een pad. Dan heb je minste kans dat system vastloopt nl. EN let goed op de tijden ze werken met AM en PM dus als jij denkt 8 uur avond kan het wel eens 8 uur morgen zijn. Ezelbrug A komt voor P dus A is ochtend tot 12:00 uur rest spreekt voor zich.
Bedankt voor de tip! Ik en men vriend gaan samen proberen met 2 laptops dus hopelijk hebben we alle fp's :D

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik zou eerst de meest gewilde doen, en dan van de laatste dag naar de eerste dag plannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

Super bedankt voor al jullie tips!

Weet er toevallig iemand of we echt alleen na 3PM mogen inchecken of kan dit ook vroeger? Wij zouden namelijk van universal komen in de ochtend met oog op Hollywood studios in de namiddag. Indien het echt alleen na 3 PM inchecken is, is dit natuurlijk niet mogelijk :( Zo ja, houden zij dan je koffers bij tot 3 PM of kan je gewoon inchecken??

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Inchecken kan altijd, de kamer is klaar vanaf 15u (eerder als je mazzel hebt). Eigenlijk net zo als in Parijs. Wij kunnen al een aantal maanden van te voren online inchecken. Je moet nog steeds naar de balie, maar het kost je dan minder tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Je kan gewoon aankomen wanneer jij wilt. Van te voren online inchecken en als je bij je hotel bent dan je melden bij de receptie. Daar krijg je je magic bands en krijg je uitleg. Vanaf dat moment kan je naar de parken als je kamer nog niet klaar is. Er is dacnt bij alle hotels een bagagerie waar je je koffers afgeeft. Die bewaren ze voor je tot je ze weer komt halen als je uit park terug komt. Dus geen haast. Bij coronado springs en de deluxe hotels kan je zelfs aangeven dat je bagage naar je kamer moet worden gebracht. Wat dus ook keurig word gedaan als je kamer klaar is. De magic band gebruik je voor je toegang, betalingen als je je credit card er aan vast hebt gekoppeld diningplan en photopass. Tip zorg wel altijd dat je genoeg cash meeneemt in je tas om bv twee maaltijden en evt wat te drinken kan kopen. Mocht het systeem uitvallen kan je nog altijd wat te eten kopen. Komt zelden voor maar liever geen risico lopen.
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68

calimero schreefCOLONJe kan gewoon aankomen wanneer jij wilt. Van te voren online inchecken en als je bij je hotel bent dan je melden bij de receptie. Daar krijg je je magic bands en krijg je uitleg. Vanaf dat moment kan je naar de parken als je kamer nog niet klaar is. Er is dacnt bij alle hotels een bagagerie waar je je koffers afgeeft. Die bewaren ze voor je tot je ze weer komt halen als je uit park terug komt. Dus geen haast. Bij coronado springs en de deluxe hotels kan je zelfs aangeven dat je bagage naar je kamer moet worden gebracht. Wat dus ook keurig word gedaan als je kamer klaar is. De magic band gebruik je voor je toegang, betalingen als je je credit card er aan vast hebt gekoppeld diningplan en photopass. Tip zorg wel altijd dat je genoeg cash meeneemt in je tas om bv twee maaltijden en evt wat te drinken kan kopen. Mocht het systeem uitvallen kan je nog altijd wat te eten kopen. Komt zelden voor maar liever geen risico lopen.
Heel erg bedankt voor de tips! Had er helemaal niet bij stilgestaan dat er problemen konden zijn met het systeem ;)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Weet iemand of je ook handdoeken van het hotel mee kan nemen naar de waterparken?
Ik weet wel dat het hotel zwembad handdoeken heeft, en vorige keer hebben wij onze eigen handdoek meegenomen van thuis. Maar dat neemt aardig wat bagage ruimte in.

stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Heeys medeforummers

Is het gebruikelijk om obers via de creditcard fooi te geven of contant, ik vroeg me dit af omdat ik weet dat je de housekeeping wel contant betaald.

Groetjes stitchie
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Laura schreefCOLONWeet iemand of je ook handdoeken van het hotel mee kan nemen naar de waterparken?
Ik weet wel dat het hotel zwembad handdoeken heeft, en vorige keer hebben wij onze eigen handdoek meegenomen van thuis. Maar dat neemt aardig wat bagage ruimte in.
Je kan ze van het hotelzwembad mee nemen maar je kan ook voor weinig geld ter plaatste handdoeken huren.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar