Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
MagieDeDisney
Member
Member

Ongelooflijk wel hoeveel hij heeft bereikt in zijn 6 levensjaren!
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Lars1978
Member
Member

Tijn lieve dappere jongen, jij verdient een standbeeld!
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Mijn collega zei net: Michelle is ook zes... ongelovelijk. Ik kan me ook niet voorstellen hoe zijn ouders zich wel niet moeten voelen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Hier wel even bezig met wat anders:

Laatste juffen bedankjes aan het inpakken en bedenk me nu in eens... we zijn de pianojuf en de bso-juf vergeten.......

Morgen weer naar de winkel....
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Café Mickey wenst iedereen die nu en binnenkort zomervakantie heeft veel Disney plezier !!!!

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel, groetjes vanuit WDW!!

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Annet
Member
Member

Lars1978 schreef:Tijn lieve dappere jongen, jij verdient een standbeeld!
Inderdaad! Wat een kleine held en wat fijn dat de wereld daar nog even van heeft mogen mee genieten.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Pfff, het klinkt heel leuk, meet en greet met meisje Djamila, maar denk niet dat ik dit nog ooit ga doen.

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Mooie foto van meet and greet mamavanprinsesje, waarom zou je het niet meer overdoen?

Dit weekend terug een mooi voorbeeld van Disneyland meegemaakt naar kindvriendelijkheid toe.

Mijn kids mochten cadeau kiezen voor rapport in Disneyland. Mijn dochter had een varkentje gekocht met Tsum Tsum knuffeltjes erin, mijn zoon mickey oortjes van Star wars. 's middags gaan we eten in Colonel Hathi's pizza outpost. Terwijl ik aan het wachten was om te bestellen speelt mijn zoon altijd aan dat tafeltje met typmachine op...
Plotseling komt hij bij mij staan en denkt hij aan zijn oortjes die hij op dat tafeltje had gelegd. Waren ze niet verdwenen, dit ging welgeteld om max 1 minuut dat hij weg was van dat tafeltje. Hij was helemaal over zijn toeren. Ik was heel boos, achteraf gezien mocht ik dat niet zijn maar ik was 20 euro kwijt en hij zijn cadeau, dus mocht ik nog eens 20 euro uitgeven voor cadeau die hij al gekregen had, dus 40 euro in totaal kwijt. Mijn man dacht, ga eens vragen aan medewerkers of ze het niet meegenomen hebben naar achter. Bleek van niet. We zaten te eten en plotseling kwam verantwoordelijke van restaurant bij ons zitten en schreef ze een bonnetje uit om achter nieuwe oortjes te gaan. Dit ga je in geen enkel ander pretpark tegenkomen vrees ik (benelux). Uiteindelijk had hij dus geluk dat hij nieuwe oortjes kon halen en voor mij een leerschool dat ik mijn zoon ofwel in de gaten moet houden ofwel niks van knuffels of accesoires moet geven want dat hij het toch kwijtraakt. Eind goed, al goed dankzij die lieve en attente CM.
Afbeelding

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Mooie foto van meet and greet mamavanprinsesje, waarom zou je het niet meer overdoen?

Dit weekend terug een mooi voorbeeld van Disneyland meegemaakt naar kindvriendelijkheid toe.

Mijn kids mochten cadeau kiezen voor rapport in Disneyland. Mijn dochter had een varkentje gekocht met Tsum Tsum knuffeltjes erin, mijn zoon mickey oortjes van Star wars. 's middags gaan we eten in Colonel Hathi's pizza outpost. Terwijl ik aan het wachten was om te bestellen speelt mijn zoon altijd aan dat tafeltje met typmachine op...
Plotseling komt hij bij mij staan en denkt hij aan zijn oortjes die hij op dat tafeltje had gelegd. Waren ze niet verdwenen, dit ging welgeteld om max 1 minuut dat hij weg was van dat tafeltje. Hij was helemaal over zijn toeren. Ik was heel boos, achteraf gezien mocht ik dat niet zijn maar ik was 20 euro kwijt en hij zijn cadeau, dus mocht ik nog eens 20 euro uitgeven voor cadeau die hij al gekregen had, dus 40 euro in totaal kwijt. Mijn man dacht, ga eens vragen aan medewerkers of ze het niet meegenomen hebben naar achter. Bleek van niet. We zaten te eten en plotseling kwam verantwoordelijke van restaurant bij ons zitten en schreef ze een bonnetje uit om achter nieuwe oortjes te gaan. Dit ga je in geen enkel ander pretpark tegenkomen vrees ik (benelux). Uiteindelijk had hij dus geluk dat hij nieuwe oortjes kon halen en voor mij een leerschool dat ik mijn zoon ofwel in de gaten moet houden ofwel niks van knuffels of accesoires moet geven want dat hij het toch kwijtraakt. Eind goed, al goed dankzij die lieve en attente CM.

Uiteindelijk ben ik nog altijd boos op diegene dat die oortjes heeft meegenomen, leuk om een kind van 7 jaar te bestelen. Als wij iets zouden vinden in het park, brengen we dit onmiddellijk naar iemand van Disneyland Parijs zodat diegene die het verloren heeft, het misschien nog terug kan krijgen.
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Mooie foto van meet and greet mamavanprinsesje, waarom zou je het niet meer overdoen?

Uiteindelijk ben ik nog altijd boos op diegene dat die oortjes heeft meegenomen, leuk om een kind van 7 jaar te bestelen. Als wij iets zouden vinden in het park, brengen we dit onmiddellijk naar iemand van Disneyland Parijs zodat diegene die het verloren heeft, het misschien nog terug kan krijgen.
Amai dat is echt wel mooi van die CM's! :D En verschrikkelijk om te horen dat er zo'n gasten constant in het park zijn! Mensen die geen respect hebben voor anderen en alles doen voor hun eigen plezier en daarbij naar niets of niemand kijken. :x Ik vind dat m'n in Disneyland best wel wat strenger mag reageren op het gedrag van gasten en dan heb ik het niet alleen over dit voorval.
@Mamavanprinsesje: lang moeten aanschuiven? heb ook geen enig idee wie MeisjeDjamila is, een bekende youtuber???
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Wauw Minnie, dat is idd wel heel mooi. Toch een beetje extra magie. :)

Meisje Djamila is idd een bekende youtuber. *zucht*

Eerst moesten we via een aparte website inschrijven om
Kans te maken op een meet. Check, done en tot mijn verbazing, 2 x ingeloot. Kwamen we bij de meetplek, stonden gewoon ik denk wel honderd mensen te dringen. Maar heel onduidelijk aangegeven waar je je dus moest melden. Uiteindelijk aan wat mensen gevraagd die ons er door lieten. Toen stond een moeder tegen een medewerker te schreeuwen dat ze niet wist dat ze zich moest inschrijven. Ehhhh, stond op fb en op plakaten in het winkelcentrum. Ja, lezen is erg moeilijk voor sommige mensen. Toen kwam ze er dus aan en mijn hemel, er barstte me een gekrijs uit. En ja, je raad het wel, wij stonden er dus midden in. Tussen de dranghekken en meisje djamila.

We schuifelen verder. Klimmen er een tiental meisjes tussen de hekken door. Maar dat was toch niet de bedoeling? Ik heb er uiteindelijk wat van gezegd en ze zijn eruit gestuurd? Op 5 meisjes na. Die gingen dus snel voor ons staan. Michelle helemaal overstuur.

Een half uur later, moest een klein meisje van die 5 die dus geen kaartje hadden in eens plassen. Maar haar zus ging dus niet met haar plassen.... grrrr.... ik heb nog geprobeerd het arme kind te helpen, maar tevergeefs. Na ruim 1 uur wachten waren we dan eindelijk aan de beurt en mocht Michelle eindelijk met haar knuffelen en op de foto.

Och ja, deze foto maakt het wel een beetje goed.

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Meet and greet is altijd leuk, behalve dan diegene die proberen voor te steken... die heb je helaas overal... leukste is dat je meid gelukkig was

We zijn nog maar 2 dagen terug thuis en zou al terug naar Disneyland willen, alleen wil mijn portomonnee niet mee hihi, loves Disneyland :-)
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Meet and greet is altijd leuk, behalve dan diegene die proberen voor te steken... die heb je helaas overal... leukste is dat je meid gelukkig was

We zijn nog maar 2 dagen terug thuis en zou al terug naar Disneyland willen, alleen wil mijn portomonnee niet mee hihi, loves Disneyland :-)
Nja mensen die voorsteken in een rij, doet mij ook meteen aan Disneyland denken :roll: :P Ik kende haar niet van Youtube (waarschijnlijk ook niet echt Disney gerelateerd, vandaar :P ) , maar die is precies dan wel waanzinnig populair.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tess81
Member
Member

Mijn moppie is een beetje grieperig, gloeiend heet, geen koorts, maar slaapt overdag uitstekend maar 's nachts niet. Vannacht lag ze dan wel heerlijk te slapen tot de glazen plaat van m'n man z'n bureau in miljoenen stukjes brak en z'n pc op de grond viel om 1 uur vannacht. We zaten alle 3 rechtop in bed. Roos kon niet meer slapen, wij dus ook niet. Ook niet bij ons in bed. Dus om 3 uur weer in haar eigen bed gelegd, toen heeft ze nog wel even kunnen slapen, maar om 6 uur was ze weer wakker. Ben wel vrij vandaag, maar als zij slaapt moet ik die glas op gaan ruimen. Zelfs de buren zaten recht op in bed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Fantillusion
Member
Member

Ah wat sneu, beterschap voor haar! En wat vervelend van die glazen plaat!

Ik ben vorige week naar DLP geweest, nog een laatste reisje voor de baby er is. Heb het superleuk gehad, maar het was 30 graden dus echt extreem rustig aan moeten doen. Ik ben trouwens Miss Ariel en haar vriend ook nog tegengekomen :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”