timheidi schreef:Als je nu een arrangement boekt voor het najaar, krijg je voor sommige periodes ook op de compass club suites 40% korting. Of dat met een jaarkaart ook is weet ik niet.
Nee geen korting voor suites voor jaarkaarthouders
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Golden Forest kan je wel boeken met AP korting maar Compass Club niet?
Ik kan het helemaal fout hebben ook haha, maar ik zie mensen met een AP vaak Golden Forest kamer boeken, dus vroeg ik me af of je daar nu wel degelijk korting op krijgt omdat het lijkt dat je op Compass Club geen korting krijgt terwijl dit hetzelfde inhoud. Of ben ik fout en zijn Compass Club Suites nog iets anders en krijg je op de gewone wel korting en de suites niet? Haha alvast mijn excuses voor mijn verwarde uitleg maar ik ben zelf dus ook in de war :p
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
kan je 2 kamers boeken met 1 dreampas? Er zijn ook enkele personen zonder jaarpas die losse tickets kopen, krijgen zij magische uren als we verblijven in een disneyhotel?
goofy87 schreef:kan je 2 kamers boeken met 1 dreampas? Er zijn ook enkele personen zonder jaarpas die losse tickets kopen, krijgen zij magische uren als we verblijven in een disneyhotel?
Weet iemand dit hier, als ik kijk of hotels.com voor een prijs van golden forrest, kamer met prijs dan voor 1 volwassene, komt die prijs ongeveer hetzelfde uit als er gebeld wordt voor een kamer met dreamkorting in golden forrest?
vdbemdsa schreef:Weet iemand dit hier, als ik kijk of hotels.com voor een prijs van golden forrest, kamer met prijs dan voor 1 volwassene, komt die prijs ongeveer hetzelfde uit als er gebeld wordt voor een kamer met dreamkorting in golden forrest?
Dat is niet vergelijkbaar... beide hebben andere kortingen. Voor de juiste prijs moet je echt gaan bellen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
vdbemdsa schreef:Weet iemand dit hier, als ik kijk of hotels.com voor een prijs van golden forrest, kamer met prijs dan voor 1 volwassene, komt die prijs ongeveer hetzelfde uit als er gebeld wordt voor een kamer met dreamkorting in golden forrest?
volgens mij ga je hem goedkoper hebben via telefoon disneyland
ik heb geïnformeerd voor prijs met fantasy en is nog goedkoper dan hotel.com
Hallo! Een vraagje : weet iemand of er een verschil in prijs is als je via Disney room only boekt voor één persoon of voor 2? Via andere bookingsites is dit vaak het geval. Iemand ervaring mee? Alvast bedankt!
elke w schreef:Hallo! Een vraagje : weet iemand of er een verschil in prijs is als je via Disney room only boekt voor één persoon of voor 2? Via andere bookingsites is dit vaak het geval. Iemand ervaring mee? Alvast bedankt!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De kamerprijs os dezelfde, je betaald enkel extra toeristenbelasting