Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Japperboy
Moderator
Moderator

Mama van prinsesjes schreef:
Japperboy schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Lang hebben we gewacht op wat foto's van de dansworkshop bij het nationale ballet en ik heb geluk, 2 x van Melissa :)

Afbeelding

Afbeelding
Hoe hebben ze het ervan afgebracht? zou ze het kunnen maken als professionele ballerina?
Hahahaha, vooral door gaan met oefenen.

Bij Michelle mochten we erbij zijn. Maar bij Melissa niet. In de groep van Michelle was een hele groep in "uniform". Dat kennen wij op de balletschool niet. Michelle was er best van onder de indruk, maar ze was de enige die alles wist en dat liet ze ook wel goed weten. :) de les was leuk, veel bekende dingen uit haar eigen les zeg maar.

Melissa's opmerking over de les: tja, dit doen we elke dinsdag. :p ow en mama, sommige meisjes doen de chasse heel raar.

Oeps......

Nou ja, conclusie, mijn meiden krijgen vast geweldig les. ;)
Dan kan ik geloven dat je als mama trots bent! :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik ben altijd een hele trotse mama. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Lang hebben we gewacht op wat foto's van de dansworkshop bij het nationale ballet en ik heb geluk, 2 x van Melissa :)

Afbeelding

Afbeelding
Gaaf!!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tess81 schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Gaaf!!!
:) dank je

Sent from my iPhone using Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

Net opnieuw nonkel geworden van Ruben (zoontje van mn broer) :thumbs:

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Annet
Member
Member

Japperboy schreef:Net opnieuw nonkel geworden van Ruben (zoontje van mn broer) :thumbs:
Wat leuk, gefeliciteerd!!!
D-Faerie
Member
Member

Vinden jullie het goed als ik mee klets? :)

Gefeliciteerd @Japperboy!

Mooie foto's @Mama van prinsesjes!
♥ Luister met je hart ♥
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

D-Faerie schreef:Vinden jullie het goed als ik mee klets? :)

Gefeliciteerd @Japperboy!

Mooie foto's @Mama van prinsesjes!
tuurlijk :D Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Dank je wel D-Faerie en nog welkom. :D
Tess81
Member
Member

Dat vinden we niet goed, maar fantastisch!

Gezellig!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tess81 schreef:

Gezellig!
:lol: hahahaha.... ;)
D-Faerie
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
Tess81 schreef:

Gezellig!
:lol: hahahaha.... ;)
Yayyy leuk :D
Mama van prinsesjes schreef: Dank je wel D-Faerie en nog welkom. :D
Dank je wel!
♥ Luister met je hart ♥
Stitch87
Member
Member

Leuke foto's mama van prinsesjes en proficiat japperboy!

Hier worden het drukke maanden. Vorige week een huis gekocht. Midden oktober verhuizen we. Ondertussen weten we ook het geslacht van onze baby. Naam is al gekozen dus nu beginnen aan de doopsuiker. Mijn man zou graag hebben dat het af is tegen de verhuis. Dus de komende tijd wordt het naaien naaien naaien. Dochter start in september ook al in nieuwe school. Dus vroeger opstaan dan gewoonlijk want in de ochtendspits is de rit 40min. Ze zal doodop zijn die eerste maand (mama ook). Maar we hebben weer wat dingen om naar uit te kijken :)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Leuke foto's mama van prinsesjes en proficiat japperboy!

Hier worden het drukke maanden. Vorige week een huis gekocht. Midden oktober verhuizen we. Ondertussen weten we ook het geslacht van onze baby. Naam is al gekozen dus nu beginnen aan de doopsuiker. Mijn man zou graag hebben dat het af is tegen de verhuis. Dus de komende tijd wordt het naaien naaien naaien. Dochter start in september ook al in nieuwe school. Dus vroeger opstaan dan gewoonlijk want in de ochtendspits is de rit 40min. Ze zal doodop zijn die eerste maand (mama ook). Maar we hebben weer wat dingen om naar uit te kijken :)
Dank je wel Stitch en jullie gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Veel succes met al het geregel.

Wat een rit voor school, ik dacht dat ik een lange rit had, in de spits 30 min, geloof best dat het vermoeiend zal zijn. Wanneer ben je uitgerekend?
Stitch87
Member
Member

10 januari. Dus als ik niet klaar geraak heb ik gelukkig nog wat tijd. Maar er is ook nog wat werk aan het huis. Dus zullen spannende tijden worden.
We gaan wel starten met halve dagen school. Anders ligt ze ook nog eens veel te laat in bed en dan weer vroeg op ... Maar ah, we zien wel :). Benieuwd hoe ze zal reageren op nieuwe school, juffen, kindjes ... Zullen weer moeilijke weken zijn in het begin :(
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:10 januari. Dus als ik niet klaar geraak heb ik gelukkig nog wat tijd. Maar er is ook nog wat werk aan het huis. Dus zullen spannende tijden worden.
We gaan wel starten met halve dagen school. Anders ligt ze ook nog eens veel te laat in bed en dan weer vroeg op ... Maar ah, we zien wel :). Benieuwd hoe ze zal reageren op nieuwe school, juffen, kindjes ... Zullen weer moeilijke weken zijn in het begin :(
Spannende tijden! Veel plezier met alle voorbereidingen. Mijn zoontje gaat in september ook voor eerste keer naar school, maar denk dat hij er klaar voor is

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”