Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLON10 januari. Dus als ik niet klaar geraak heb ik gelukkig nog wat tijd. Maar er is ook nog wat werk aan het huis. Dus zullen spannende tijden worden.
We gaan wel starten met halve dagen school. Anders ligt ze ook nog eens veel te laat in bed en dan weer vroeg op ... Maar ah, we zien wel :). Benieuwd hoe ze zal reageren op nieuwe school, juffen, kindjes ... Zullen weer moeilijke weken zijn in het begin :(
Spannende tijden! Veel plezier met alle voorbereidingen. Mijn zoontje gaat in september ook voor eerste keer naar school, maar denk dat hij er klaar voor is
:lol: mijn ervaring is dat de eerste schooldag spannender is voor mama en papa dan voor het kind zelf. :lol: Komt allemaal wel goed. :P
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Haha, hier was dat toch voor allen spannend. Heeft hier 2m geduurd eer ze niet meer weende aan de schoolpoort. Ben beetje bang dat we nu weer van vooraf aan gaan mogen beginnen :(
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Het gekke is, zodra mama uit het zicht is, verdwijnen alle tranen. ;)
Ten minste, dat is wat ik zie, ben meestal aan de late kant.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

De onze weende vaak ook nog in de klas zei de juf. Toch wel hartverscheurend om dat te horen. Is pas gebeterd toen er een nieuw meisje startte 2 maand later. Ze had plots een vriendinnetje. Blijkbaar waren de andere kindjes niet goed genoeg :P.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Stitch87 schreefCOLONDe onze weende vaak ook nog in de klas zei de juf. Toch wel hartverscheurend om dat te horen. Is pas gebeterd toen er een nieuw meisje startte 2 maand later. Ze had plots een vriendinnetje. Blijkbaar waren de andere kindjes niet goed genoeg :P.
Hahaha, of ze had iemand nodig om over te moederen. ;)
Zal vast wel goed komen.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Lol, dat zeker niet. Was eerder omgekeerd denk ik :D.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Stitch87 schreefCOLONLeuke foto's mama van prinsesjes en proficiat japperboy!

Hier worden het drukke maanden. Vorige week een huis gekocht. Midden oktober verhuizen we. Ondertussen weten we ook het geslacht van onze baby. Naam is al gekozen dus nu beginnen aan de doopsuiker. Mijn man zou graag hebben dat het af is tegen de verhuis. Dus de komende tijd wordt het naaien naaien naaien. Dochter start in september ook al in nieuwe school. Dus vroeger opstaan dan gewoonlijk want in de ochtendspits is de rit 40min. Ze zal doodop zijn die eerste maand (mama ook). Maar we hebben weer wat dingen om naar uit te kijken :)

Spannend! En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Stitch87 schreefCOLONHier worden het drukke maanden. Vorige week een huis gekocht. Midden oktober verhuizen we.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, en succes met de verhuizing en het klussen :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2017, 22:34

Stitch87 schreefCOLON Hier worden het drukke maanden. Vorige week een huis gekocht. Midden oktober verhuizen we. Ondertussen weten we ook het geslacht van onze baby. Naam is al gekozen dus nu beginnen aan de doopsuiker. Mijn man zou graag hebben dat het af is tegen de verhuis. Dus de komende tijd wordt het naaien naaien naaien. Dochter start in september ook al in nieuwe school. Dus vroeger opstaan dan gewoonlijk want in de ochtendspits is de rit 40min. Ze zal doodop zijn die eerste maand (mama ook). Maar we hebben weer wat dingen om naar uit te kijken :)
Gefeliciteerd met jullie nieuw huis! :)
♥ Luister met je hart ♥
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Dank jullie wel :D!!!
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

De entreepassen voor Walt Disney World zijn een tijdje terug al geboekt, maar nu hebben we ook definitief de vliegtickets, huurauto en het hotel geboekt!

30 oktober vertrekken we voor de tweede keer richting Florida!!! Nu al zin in!!! :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Jess schreefCOLONDe entreepassen voor Walt Disney World zijn een tijdje terug al geboekt, maar nu hebben we ook definitief de vliegtickets, huurauto en het hotel geboekt!

30 oktober vertrekken we voor de tweede keer richting Florida!!! Nu al zin in!!! :mrgreen:
Ah fijn zeg! Wij gaan begin oktober, auto ga ik volgende week reserveren. [SMILING FACE WITH SMILING EYES] waar verblijven jullie? Veel plezier met aftellen!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Beiden veel plezier met aftellen. :)

Kindjes op bed, wasje in de wasmachine, zo even lekker wat stretchen en dan naar bed. Heerlijk lui vandaag... :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Net weer genoten van een concert van Cleymans en van Geel :) ... En erna had ik nog geluk met deze foto

Afbeelding

En eindelijk heb ik Dami ook :thumbs:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Laura schreefCOLON
Jess schreefCOLONDe entreepassen voor Walt Disney World zijn een tijdje terug al geboekt, maar nu hebben we ook definitief de vliegtickets, huurauto en het hotel geboekt!

Ah fijn zeg! Wij gaan begin oktober, auto ga ik volgende week reserveren. [SMILING FACE WITH SMILING EYES] waar verblijven jullie? Veel plezier met aftellen!
Leuk, mooi vooruitzicht! :mrgreen:
Volgens mij waren jullie vorig jaar ook begin oktober (toch?) en wij eind oktober, paar weekjes verschil.

Wij verblijven in Hilton WDW Lake Buena Vista ("Disney Good Neighbor Hotel", naast Disney Springs)

En jullie? Tot wanneer blijven jullie?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar