Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Denk wel aan een reisstekker. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Liez
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Denk wel aan een reisstekker. ;)

Een reisstekker? Hebben jullie in Nederland andere stekkers? En volgens mij zijn de vernieuwe kamers zelfs uitgerust met een engels stopcontact en een usb poort(al ben ik van Cheyenne niet 100% zeker)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Liez schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Denk wel aan een reisstekker. ;)

Een reisstekker? Hebben jullie in Nederland andere stekkers? En volgens mij zijn de vernieuwe kamers zelfs uitgerust met een engels stopcontact en een usb poort(al ben ik van Cheyenne niet 100% zeker)
Ik had altijd wel moeite met de stopcontacten ja. Geen idee of ze in belgië andere hebben. Afbeelding ik heb zo'n setje en die sleep ik gewoon mee.
Liez
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
Liez schreef:Een reisstekker? Hebben jullie in Nederland andere stekkers? En volgens mij zijn de vernieuwe kamers zelfs uitgerust met een engels stopcontact en een usb poort(al ben ik van Cheyenne niet 100% zeker)
Ik had altijd wel moeite met de stopcontacten ja. Geen idee of ze in belgië andere hebben. Afbeelding ik heb zo'n setje en die sleep ik gewoon mee.
Haha ja ik ben er ook altijd van uit gegaan eigenlijk dat ze in Nederland dezelfde hadden als hier.(We hebben op het werk ook veel Nederlandse klanten en die kopen toch ook gewoon onze toestellen. Enige verschil dat ik zeker weet is dat jullie Qwerty klavier hebben en wij Azerty. :D )

In ieder geval kan ik mijn haardroger en gsm probleemloos gewoon in het stopcontact steken in Disneyland.
Maar inderdaad, het kan geen kwaad om het mee te nemen als je het hebt en zo duur is zoiets ook niet dus....

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Volgens mij had het met een uitsteeksel te maken wat wij niet hebben? Ik zal eens kijken.

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Deze:

Afbeelding

Bron: wereldstopcontacten.nl
Liez
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Deze:

Afbeelding

Bron: wereldstopcontacten.nl
Aha, ja de aarding. Maar als je een platte stekker hebt zonder aarding of eentje waarin een uitsnijding voorzien is voor dat pinnetje, moet die wel passen normaal. Maar voor een waterkoker kan het dan idd wel zijn dat ie niet past als het een 'zwaarder' modelletje is. Een gsmlader zou wel moeten kunnen.

Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Onze waterkoker paste niet in ieder geval. Is maar een reiskokertje. Echt heel raar. We hebben er bij de receptie toen 1 geleend. Daarna gelijk een paar reisstekkersetjes gekocht. :D die zitten standaard in de koffer.

Stitch87
Member
Member

Hebben jullie geen aarding in Nederland? :o
In ons nieuwe huis gaan we net alles moeten veranderen omdat het nog zonder aarding is. Zonder krijg je een slecht certificaat en wordt dus afgekeurd. Als je huis dan afbrandt komt de verzekering niet tussen en is alles uit eigen zak.
Of gaat dat in Nederland nog anders?

Van klavier wist ik ook niet :P.

En zo leren we iedere dag dingen bij :D
calimero
Member
Member

Stitch87 schreef:Hebben jullie geen aarding in Nederland? :o
In ons nieuwe huis gaan we net alles moeten veranderen omdat het nog zonder aarding is. Zonder krijg je een slecht certificaat en wordt dus afgekeurd. Als je huis dan afbrandt komt de verzekering niet tussen en is alles uit eigen zak.
Of gaat dat in Nederland nog anders?

Van klavier wist ik ook niet :P.

En zo leren we iedere dag dingen bij :D
Hebben wel aarding in nederland hoor. En die stekker op plaatje hierboven past gewoon in nederlandse stopcontacten. Net a platte van bv gsm. Nooit problemen gehad in disney met stekkers die niet passen. Wel met waar zit er in heelsnaam een stopcontact......
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

De stekker past wel in nl stopcontact, maar we hebben het toch over nl stekker in frans stopcontact?

@stitch, volgens mij is onze aarding gewoon anders.

Pinnen aan de zijkant:
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

In Nederland zit de aarde aan de zijkant:
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

olafLover schreef:In Nederland zit de aarde aan de zijkant:
Afbeelding
Precies
Stitch87
Member
Member

Haha, nog nooit gezien :P. In belgië zijn die blijkbaar verboden zegt mijn man (elektrieker).

De franse zijn zoals in belgië neem ik aan, want is me nog nooit opgevallen dat ze anders waren.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

In Frankrijk zit dus ook een pin als aarding. Hier in Nederland dus niet. Misschien had ik wel een oud model reis waterkoker. Hij paste in dlp in ieder geval niet.

Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”