Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
timheidi
Member
Member

Ik belde net om mijn reservatie te wijzigen en om extra personen bij op de boeking te zetten (die al tickets hebben, dus gewoon verblijf op de kamer). De dame aan de telefoon heeft dat genoteerd en zei dan dat er enkel toeristenbelasting bij te betalen was (dat wist ik), maar ook ontbijt, maar ze twijfelde daar precies zelf over, want ze zei, dat moet je regelen aan de receptie. Ik dacht dat als je golden forest geboekt had, het ontbijt er altijd bij in zit, ook voor de personen die niet mee in het arrangement zitten ?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

timheidi schreef:Ik belde net om mijn reservatie te wijzigen en om extra personen bij op de boeking te zetten (die al tickets hebben, dus gewoon verblijf op de kamer). De dame aan de telefoon heeft dat genoteerd en zei dan dat er enkel toeristenbelasting bij te betalen was (dat wist ik), maar ook ontbijt, maar ze twijfelde daar precies zelf over, want ze zei, dat moet je regelen aan de receptie. Ik dacht dat als je golden forest geboekt had, het ontbijt er altijd bij in zit, ook voor de personen die niet mee in het arrangement zitten ?
Normaal wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Is het nog steeds zo dat je op de dag van vertrek nog gebruik mag maken van de Golden Forrest Lounge?

In maart mochten wij dat doen, in de compass Lounge mag je niet meer binnen op dag van vertrek.
Afbeelding

Afbeelding
Amaris
Member
Member

Officieel na uitchecken niet meer, maar ze hebben ons in mei voor vertrek wel toegelaten en een flesje water voor onderweg meegegeven.
Keandra
Member
Member

Ow, mag je bij de Compas lounge op dag van vertrek niet meer binnen? In februari mochten wij op onze laatste dag nog een warme choco drinken voor we naar huis gingen. Zelfde destijds voor ESC, zie niet in waarom niet eigenlijk.
olafLover
Moderator
Moderator

Officieel staat er dat het vanaf 11 uur is op dag van aankomst en tot 11 uur op dag van vertrek
Sabrina_12
Member
Member

olafLover schreef:Officieel staat er dat het vanaf 11 uur is op dag van aankomst en tot 11 uur op dag van vertrek
De castmember aan de telefoon vertelde dat ik alle 5 de dagen gebruik kan maken van de Compass Club.
Keandra
Member
Member

Dat zei de castmember van de Compass Club op locatie ook tegen ons.
Zou het een beetje raar voelen als je opeens daar niet meer binnen mag. Je betaalt meer dan genoeg en op je laatste dag ben je dan 'niet goed genoeg meer' en mag je niet meer binnen. Ehm
Minnie1979
Member
Member

Wij mochten begin van deze maand volgens de CM niet meer binnen na 11 u op dag vertrek (cocmpass level).

Maar in maart toen we in GF zaten, zijn we wel nog achter drankjes gegaan voor in de auto.
Afbeelding

Afbeelding
Ona1991
Member
Member

je hebt gratis drankjes en co. tot je laatste dag om 11u wanneer je uitgecheckt dient te zijn. Dat staat ook duidelijk op je easy pass dat deze tot dan geldig is. Zonder easy pas heb je geen recht meer op de extra's die bij de compas club of golden forest lounge horen. Je bent dan ook officieel gezien geen gast meer in het hotel van zodra je uitgecheckt bent wat logisch is, net zoals dat de extra's op aankomstdag pas ingaan vanaf 11u. Anders krijg je daar ook mensen die op hun aankomstdag met hun easy pas gaan wapperen en ontbijt eisen in de lounge/club waar ze geen recht op hebben.
Al meermaals in de Golden Forest Club verbleven, en het is gewoon altijd tot 11u. Ze staan gewoonlijk wel toe dat je op je vertrekdag na 11u nog een blikje cola komt halen voor onderweg o.i.d maar ze zijn dat voor de duidelijkheid dus helemaal niet verplicht. Staat ook duidelijk op je easy pas aangegeven tot hoe laat alles geldt. Soms zijn ze hier soepel in en staan ze het de hele dag toe maar dat moeten ze dus voor de duidelijkheid helemaal niet.
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Aangekomen in ons hotel #GoldenForestLounge AfbeeldingAfbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Veel plezier :)
josj
Member
Member

Wij zijn gisteren terug gekomen na 4 nachten sql gf.
Zoals altijd prima vermaakt.
Alleen die kleine lift alweer stuk de hele week !!!!!
Gisteren zag ik wel dat er monteurs bezig waren.
marc
Member
Member

Prins Adam schreef:Aangekomen in ons hotel #GoldenForestLounge AfbeeldingAfbeelding

Geniet ervan :sorc:
Michelle
Member
Member

Nieuw: een vuurkorf te vinden bij Sequoia Lodge.

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”