Hahaha, ik heb net de K3 periode achter de rug en nu komen ze in eens met youtobers en vloggers. :s
Och, ik zie wel waar we stranden. :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Disney Channel - XD - Junior
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
Ach ik keek vroeger ook naar smurfen of plop of samson en t is met mijn Disney verslaving allemaal nog goed gekomenStitch87 schreef:Haha, nu is ze gelukkig nog wat manipuleerbaar door mij. Maar denk dat school idd een andere invloed zal hebben op haar. Hopelijk nog niet te snel
- D-Tekenaar
- Member

Ik geloof dat er nog een Disney junior app is met filmpjes 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

"Descendants 2" Stars Surprise Guests at Disneyland Resort – Booboo Stewart
- D-Tekenaar
- Member

Descendants 2 Cast Plays the High School Superlatives Game | Disney
- D-Tekenaar
- Member

Kiss the Girl (From "Descendants 2"/Audio Only)
Big Hero 6: The Series - Sneak Peek | Comic-Con 2017 | Disney XD
Big City Greens: Main Title | Comic-Con 2017 | Disney XD
DuckTales: Exclusive Sneak Peek | Comic-Con 2017 | Disney XD
Star vs. the Forces of Evil: Sneak Peek | Comic-Con 2017 | Disney XD
Big City Greens: Main Title | Comic-Con 2017 | Disney XD
DuckTales: Exclusive Sneak Peek | Comic-Con 2017 | Disney XD
Star vs. the Forces of Evil: Sneak Peek | Comic-Con 2017 | Disney XD
9 zaken die we leerden over Ducktales op San diego's Comic Con
1. Darkwing Duck zal verschijnen in Ducktales

Eerder op de D23 beurs liet één van de schrijvers van Ducktales, Francisco Angones, het nog in twijfel of de gemaskerde eend die fladdert in de nacht zou verschijnen in de nieuwe Ducktales serie. Maar nu is definitief bevestigd dat Darkwing Duck zal verschijnen en werd er zelfs al concept art getoond.
2. Naast Darkwing Duck zullen vele andere personages verschijnen in de show
Onder andere Zwarte magica, MegaVolt, Snaterbek en natuurlijk Darkwing Duck zullen zorgen voor een nostalgisch gevoel, voor iedereen die in de jaren 90 keek naar Darkwing Duck en Ducktales op Disney festival.
3. waarom we steeds Kwik, Kwek en Kwak zeggen in deze volgorde
huey, Dewey en Louie of Kwik, Kwek en Kwak, deze 3 broers (drieling) worden altijd in deze volgorde genoemd en dat komt omdat Kwik de oudste en meest verantwoordelijke van de neefjes is. Kwek het middelste kind is, steeds op zoek naar aandacht en Kwak de jongste die het liefst de hele dag voor de tv zit.
4. David Tennant hielp de makers met het schotse accent van Dagobert
David Tennant doet de stem van Dagobert Duck wonderlijk goed, dat zelfs enkele Schotse uitdrukkingen gebruikt werd in de show.
5. Hoe de cast zich heeft voorbereid voor de rol
David Tennant beweerde dat hij leefde met eenden, terwijl Ben Schwartz vroeger veel keek naar de oorspronkelijke serie en besloot om geen broek meer te dragen zoals Kwik, Kwek en Kwak.
6. Er zullen veel hommages zijn aan de oorspronkelijke serie alsook een uitbreiding van de Ducktales wereld.
Er werd veel inspiratie gehaald uit de oorspronkelijke strips (zie artwork in vorige comments) en er zullen ook vele Disney easter-eggs te zien zijn.
7. David Tennant vindt het leukste aan Dagobert spelen,zijn mysterieuze aard
je krijgt nooit de volledige achtergrond van Dagobert Duck te weten, aflevering na aflevering wordt er steeds iets meer duidelijk over zijn verleden.
8. Turbo mckwek zal steeds de show stelen in elke scene waar hij te zien is
9. IN THE DUCKTALES WORLD, AIRPLANE CAN ONLY BE SPELLED AS AEROPLANE
geen idee hoe dit in het Nederlands zal gespeld worden.
bron:https://ohmy.disney.com/news/2017/07/24 ... C997755958
1. Darkwing Duck zal verschijnen in Ducktales

Eerder op de D23 beurs liet één van de schrijvers van Ducktales, Francisco Angones, het nog in twijfel of de gemaskerde eend die fladdert in de nacht zou verschijnen in de nieuwe Ducktales serie. Maar nu is definitief bevestigd dat Darkwing Duck zal verschijnen en werd er zelfs al concept art getoond.
2. Naast Darkwing Duck zullen vele andere personages verschijnen in de show
Onder andere Zwarte magica, MegaVolt, Snaterbek en natuurlijk Darkwing Duck zullen zorgen voor een nostalgisch gevoel, voor iedereen die in de jaren 90 keek naar Darkwing Duck en Ducktales op Disney festival.
3. waarom we steeds Kwik, Kwek en Kwak zeggen in deze volgorde
huey, Dewey en Louie of Kwik, Kwek en Kwak, deze 3 broers (drieling) worden altijd in deze volgorde genoemd en dat komt omdat Kwik de oudste en meest verantwoordelijke van de neefjes is. Kwek het middelste kind is, steeds op zoek naar aandacht en Kwak de jongste die het liefst de hele dag voor de tv zit.
4. David Tennant hielp de makers met het schotse accent van Dagobert
David Tennant doet de stem van Dagobert Duck wonderlijk goed, dat zelfs enkele Schotse uitdrukkingen gebruikt werd in de show.
5. Hoe de cast zich heeft voorbereid voor de rol
David Tennant beweerde dat hij leefde met eenden, terwijl Ben Schwartz vroeger veel keek naar de oorspronkelijke serie en besloot om geen broek meer te dragen zoals Kwik, Kwek en Kwak.
6. Er zullen veel hommages zijn aan de oorspronkelijke serie alsook een uitbreiding van de Ducktales wereld.
Er werd veel inspiratie gehaald uit de oorspronkelijke strips (zie artwork in vorige comments) en er zullen ook vele Disney easter-eggs te zien zijn.
7. David Tennant vindt het leukste aan Dagobert spelen,zijn mysterieuze aard
je krijgt nooit de volledige achtergrond van Dagobert Duck te weten, aflevering na aflevering wordt er steeds iets meer duidelijk over zijn verleden.
8. Turbo mckwek zal steeds de show stelen in elke scene waar hij te zien is
9. IN THE DUCKTALES WORLD, AIRPLANE CAN ONLY BE SPELLED AS AEROPLANE
geen idee hoe dit in het Nederlands zal gespeld worden.
bron:https://ohmy.disney.com/news/2017/07/24 ... C997755958
- D-Tekenaar
- Member

Origin 5 | Marvel's Spider-Man | Disney XD