Ben ik blij dat ik niet deelgenomen heb aan deze wedstrijd, ik ben totaal niet creatief, zou niks voor mij geweest zijn
Maar er zitten hier veel creatievelingen op het forum, super!

Vooraf weet je nooit wat voor opdrachten er komen, zo heb ik gemerkt. Die taartenopdracht bijvoorbeeld had ik echt niet zien aankomen.... daarvoor heb ik me eerst heeeeeel wat achter de oren gekrabd ... Gelukkig was er genoeg tijd voor want anders had ik het nooit gered om uberhaupt een taart te maken! Maar er kleeft ook wel een nadeel aan: mijn dochters hebben nu gezien wat ik kan, dus zij willen óók een zelfgemaakte Disneytaart voor hun verjaardag hahaMinnie1979 schreefCOLONVeel succes gewenst allemaal.
Ben ik blij dat ik niet deelgenomen heb aan deze wedstrijd, ik ben totaal niet creatief, zou niks voor mij geweest zijn
Maar er zitten hier veel creatievelingen op het forum, super!
. En weet je, creatief en vindingrijk word je vanzelf.... zo zijn er ook andere hele leuke ideeën gekomen, zoals een geprojecteerde taart, een virtuele taart en een hele mooie tekening. Dus beste Minnie1979 .... in 2018 gewoon meedoen hoor!!! 

Jammer Myriam, wens je heel veel sterkte! <3Myriam23 schreefCOLONHallo lieve mede disneyfans.
Helaas moet ik me terug trekken van de competitie.
Ik kan door prive redenen niet verder met de laatste 2 opdrachten.
Ik wens iedereen nog veel plezier en succes met de laatste opdrachten en ben benieuwd naar de uitkomst!

Myriam23 schreefCOLONHallo lieve mede disneyfans.
Ik wens iedereen nog veel plezier en succes met de laatste opdrachten en ben benieuwd naar de uitkomst!

Jammer. En veel sterkteMyriam23 schreefCOLONHallo lieve mede disneyfans.