Vandaag is het ... dag

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mijn tante had de bloemen verzorgd:

Afbeelding

Zijden boeket uit Hong Kong. :P Hij ligt nu nog op de kast.
Jammer van je boeket Japperboy, de bloemen maken het toch een beetje af vind ik.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mama van prinsesjes schreefCOLONMijn tante had de bloemen verzorgd:

Afbeelding

Zijden boeket uit Hong Kong. :P Hij ligt nu nog op de kast.
Jammer van je boeket Japperboy, de bloemen maken het toch een beetje af vind ik.
Dat is een mooi boeket en mooie foto! mijn ma had de boeketjes van de bruidsmeisjes gemaakt en die waren mooier dan m'n bruidsboeket. Had beter aan m'n ma gevraagd ook voor bruidsboeket
Laatst gewijzigd door 1 op Japperboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Oei Jasper, dat is vervelend. Hopelijk volgt de topper ooit nog.... Zo zie je maar weer, bij élke bruiloft gaat wel wát verkeerd. Bij ons was dat de bruidswagen die niet wilde starten ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Lars1978 schreefCOLONOei Jasper, dat is vervelend. Hopelijk volgt de topper ooit nog.... Zo zie je maar weer, bij élke bruiloft gaat wel wát verkeerd. Bij ons was dat de bruidswagen die niet wilde starten ...Afbeelding
ai je bent er dan toch nog op tijd geraakt? was dit misschien ook een oldtimer? wij hadden voor de dag een fiat uit 1969, die je nog moest opstarten met een shock en dan 2de hendeltje voor te starten, ... (k ga eens werk maken van deel 2 tripreport)

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

ow heerlijk, hahahaha.

Wij hadden een ober die de taart had geslacht, er bleek geen airco te zijn op de trouwlocatie en het was buiten 35 graden, onze babs stond te zweten van hier tot..... en mijn collega die herinnert zich nu alleen het warme bier nog. hahahaha en het is al echt 11 jaar geleden...

Maar om heel eerlijk te zijn, ik ben blij dat ik 2 cm's had (en een stuk of 10-20 bruidsmeisjes-bruidsjonkers) en zelf niks heb meegekregen. :P
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Nee nieteens een oldtimer. Ik had een nog nieteens zo oude Cadillac Escalade geregeld, dag vantevoren gehaald en helemaal zelf gepoetst. Blijkbaar ergens een lampje ofzo aangelaten want op de dag zelf was de accu leeg. En probeer dan maar eens een auto van meer dan twee ton uit een garage te krijgen...... en met die dikke accu, lukte het overstarten niet goed... Ha je kunt je de stress wel voorstellen, denk ik. Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen niet bepaald ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

@mama ooh echt? Hahaha! Mooi boeket inderdaad, en wat een super idee om dit van zijdebloemen te maken...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Mama van prinsesjes schreefCOLONow heerlijk, hahahaha.

Wij hadden een ober die de taart had geslacht, er bleek geen airco te zijn op de trouwlocatie en het was buiten 35 graden, onze babs stond te zweten van hier tot..... en mijn collega die herinnert zich nu alleen het warme bier nog. hahahaha en het is al echt 11 jaar geleden...

Maar om heel eerlijk te zijn, ik ben blij dat ik 2 cm's had (en een stuk of 10-20 bruidsmeisjes-bruidsjonkers) en zelf niks heb meegekregen. :P
wow 2 ceremonie meesters? (Met de hele tijd op dit forum te zitten lees ik bij CM's vaak Cast members :p) daar ging dan ook een hele organisatie aan vooraf!
Lars1978 schreefCOLONNee nieteens een oldtimer. Ik had een nog nieteens zo oude Cadillac Escalade geregeld, dag vantevoren gehaald en helemaal zelf gepoetst. Blijkbaar ergens een lampje ofzo aangelaten want op de dag zelf was de accu leeg. En probeer dan maar eens een auto van meer dan twee ton uit een garage te krijgen...... en met die dikke accu, lukte het overstarten niet goed... Ha je kunt je de stress wel voorstellen, denk ik. Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen niet bepaald ...
Dat is inderdaad wel balen! zeker als je er vooraf zoveel werk en geld erin hebt gestoken!
Wij hadden ons voorgenomen om niet te stressen en dat is ook wel gelukt. Bij alles wat minder was zoals bruidsboeket of weddingtopper zeiden we gewoon: "oke het is zo, maar t is onze dag en dat laten we daarvoor niet verpesten." Zo zijn we zorgeloos getrouwd :D niet gestresseerd of gehaast (k had zelfs nog even tijd om tussendoor iets te posten op t forum hier :lol:

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Lars1978 schreefCOLONNee nieteens een oldtimer. Ik had een nog nieteens zo oude Cadillac Escalade geregeld, dag vantevoren gehaald en helemaal zelf gepoetst. Blijkbaar ergens een lampje ofzo aangelaten want op de dag zelf was de accu leeg. En probeer dan maar eens een auto van meer dan twee ton uit een garage te krijgen...... en met die dikke accu, lukte het overstarten niet goed... Ha je kunt je de stress wel voorstellen, denk ik. Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen niet bepaald ...
hahahaha, dat kan ik me heel goed voorstellen.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONow heerlijk, hahahaha.

wow 2 ceremonie meesters? (Met de hele tijd op dit forum te zitten lees ik bij CM's vaak Cast members :p) daar ging dan ook een hele organisatie aan vooraf!
Ja, mijn ouders en schoonouders hadden 300 man uitgenodigd. was nogal een georganiseer. :P
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Heel goed gedaan!! Je kunt er op dat moment tóch niets aan veranderen. Dan laat het maar liever los en focus op de leuke dingen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Lars1978 schreefCOLON@mama ooh echt? Hahaha! Mooi boeket inderdaad, en wat een super idee om dit van zijdebloemen te maken...
Dank je, mijn tante heeft er wel oog voor. Veel dingen heb ik gewoon over me heen laten komen. Beste van allemaal. :roll: Met al die chinese tradities en 300 man wat 's avonds/'s nachts kwam. Ik ben goed dronken gevoerd, hahahaha, of nou ja, ze hebben een goeie poging gedaan. ;)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Wij hebben ook twee ceremonie meesters, van iedere familie 1, dat is wel handig dat iedereen een van de twee kent en makkelijk kan benaderen.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

300 man ... omg ...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Lars1978 schreefCOLON300 man ... Afbeelding omg ...
Dat was mijn eerste gedachten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar