Bij de meeste chinezen is daar niet zo veel voor nodigMama van prinsesjes schreefCOLONDank je, mijn tante heeft er wel oog voor. Veel dingen heb ik gewoon over me heen laten komen. Beste van allemaal.Lars1978 schreefCOLON@mama ooh echt? Hahaha! Mooi boeket inderdaad, en wat een super idee om dit van zijdebloemen te maken...Met al die chinese tradities en 300 man wat 's avonds/'s nachts kwam. Ik ben goed dronken gevoerd, hahahaha, of nou ja, ze hebben een goeie poging gedaan.
Vandaag is het ... dag
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Kon, ik had 2 grote glazen rode wijn die ik via een spelletje moest opdrinken, mijn man ook en 2 volle glazen VSOP cognac heb ik gehad. Straf omdat we bepaalde opdrachten niet konden volbrengen. Achteraf gezien had ik beter de hele avond wijn kunnen drinken, de bediening heeft 2 dozen rode wijn weggespoeld door de gootsteen, zonder met ons te overleggen of we het nog mee wilden nemen.olafLover schreefCOLONBij de meeste chinezen is daar niet zo veel voor nodigMama van prinsesjes schreefCOLONDank je, mijn tante heeft er wel oog voor. Veel dingen heb ik gewoon over me heen laten komen. Beste van allemaal.Lars1978 schreefCOLON@mama ooh echt? Hahaha! Mooi boeket inderdaad, en wat een super idee om dit van zijdebloemen te maken...Met al die chinese tradities en 300 man wat 's avonds/'s nachts kwam. Ik ben goed dronken gevoerd, hahahaha, of nou ja, ze hebben een goeie poging gedaan.
kan jij beter tegen alcohol dan?
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
BLijkbaar wou er bij ons dus niemand wijn drinken, maar wij hadden 16 dozen gekocht. Aan het begin van de avond heeft de bediening alle flessen op tafel open gemaakt, ook zonder overleg, maar toen iedereen weg was, bleek dat de meeste flessen er gewoon nog onaangeraakt op tafel te staan en omdat het open was, heeft de bediening alles weggespoeld door de gootsteen.olafLover schreefCOLONWaaaat?? Waarom zouden ze nou weer wijn wegspoelen?
Met 300 gasten is dat iedereen een extra glas en het is op
ooh daar zou mijn hart ook van breken!!Mama van prinsesjes schreefCOLONBLijkbaar wou er bij ons dus niemand wijn drinken, maar wij hadden 16 dozen gekocht. Aan het begin van de avond heeft de bediening alle flessen op tafel open gemaakt, ook zonder overleg, maar toen iedereen weg was, bleek dat de meeste flessen er gewoon nog onaangeraakt op tafel te staan en omdat het open was, heeft de bediening alles weggespoeld door de gootsteen.olafLover schreefCOLONWaaaat?? Waarom zouden ze nou weer wijn wegspoelen?
Met 300 gasten is dat iedereen een extra glas en het is opDat deed pijn. We hadden ze nog makkelijk aan de familie of vrienden mee kunnen geven, die 2 dozen, 12 flessen waren dan zo op geweest. Maar we hebben er van geleerd en sindsdien geven we bij elke bruiloft (vrienden en familie) de opdracht om de flessen dicht te laten tot iemand er van wilt drinken.
ik had geen drankspelletjes nodig om goed beschonken te zijn
@OlafLover: wanneer is jullie grote dag?
versieringen hebben bij ons nog het meeste tijd gekost. We hadden alles zelf gemaakt (behalve t bruidsboeketolafLover schreefCOLON20 april 2018. We hebben dus nog evenmaar qua grote dingen hoeven we alleen DJ en bloemen nog (en het duurt nog een maand voor ik een jurk uit kan zoeken, vakanties he...)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Spannend!!!olafLover schreefCOLON20 april 2018. We hebben dus nog evenmaar qua grote dingen hoeven we alleen DJ en bloemen nog (en het duurt nog een maand voor ik een jurk uit kan zoeken, vakanties he...)
Ja, ik zoek nog een goed moment om er over te beginnenJapperboy schreefCOLONversieringen hebben bij ons nog het meeste tijd gekost. We hadden alles zelf gemaakt (behalve t bruidsboeketolafLover schreefCOLON20 april 2018. We hebben dus nog evenmaar qua grote dingen hoeven we alleen DJ en bloemen nog (en het duurt nog een maand voor ik een jurk uit kan zoeken, vakanties he...)
) van lantaarns met bloemen en kaarsen tot hidden mickey's op tafel :p (laat maar weten als je alsnog die pons wil lenen)
Wij zijn over een maandje 2,5 jaar getrouwd. Onze bruiloft was het tegenovergestelde! Ik was ook bijna 7 maanden zwanger :p Gratis getrouwd en daarna met ouders en broers en mijn oma een stukje taart en een kopje koffie bij een nabijgelegen grand cafe. 's Avonds alleen met naaste familie gaan eten en bowlen. Tussen de middag heb ik zelf een uitgebreide lunch gemaakt en heeft iedereen bij ons thuis spelletjes gedaan terwijl ik een paar uurtjes mijn ogen dicht deed 
Wij hebben eeb tijdje geroepen ooit nog eens een groot feest te geven, maar eigenlijk vinden we het nu wel prima zo. We gaan nu als een soort verlate huwelijksreis lekker met zijn drietjes in november naar het disneyland hotel.
Het was een geweldige dag. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik geen mooie professionele fotorapportage heb.
Wij hebben eeb tijdje geroepen ooit nog eens een groot feest te geven, maar eigenlijk vinden we het nu wel prima zo. We gaan nu als een soort verlate huwelijksreis lekker met zijn drietjes in november naar het disneyland hotel.
Het was een geweldige dag. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik geen mooie professionele fotorapportage heb.
Laatst gewijzigd door 1 op Amaris, in totaal 26 keer gewijzigd.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Klinkt ideaal.Amaris schreefCOLONWij zijn over een maandje 2,5 jaar getrouwd. Onze bruiloft was het tegenovergestelde! Ik was ook bijna 7 maanden zwanger :p Gratis getrouwd en daarna met ouders en broers en mijn oma een stukje taart en een kopje koffie bij een nabijgelegen grand cafe. 's Avonds alleen met naaste familie gaan eten en bowlen. Tussen de middag heb ik zelf een uitgebreide lunch gemaakt en heeft iedereen bij ons thuis spelletjes gedaan terwijl ik een paar uurtjes mijn ogen dicht deed
Die onderste taarttopper van Lars hadden we ook in onze handen, maar vond die zo zwaar wegen dus toch niet gedaan. Zakte die niet door de taart Lars? We hadden wel het ringkussentje ervan en de trouwboekjes ook op dat beeldje gebaseerd.
Bij ons ook geen verspilling met drank. Was met een brouwer en de overschot (pas openen indien nodig) werd achteraf door hen weer meegenomen en we betaalden enkel voor de gedronken dingen.
Met traiteur minder leuk gevaren. Was een bbq en ze hadden gezegd dat we de overschot mochten meenemen als we wilden en dat we dozen moesten meebrengen. Dus we hadden dozen mee en toen we er om vroegen bleek ook dat ze alles al hadden weg gegooid zonder vragen. Zo zonde. Had mij al voorzien op 2 dagen bbq
.
Hier ook geen ceremoniemeester. Ik werkte toen in het onderwijs en had 2 maand vakantie dus alles zelf kunnen doen van versiering en uitnodigingen en wat dan ook. 1 september zijn we getrouwd, bijna 5j geleden
.
Eerlijk gezegd herinner ik me er nog weinig van
. Enkel de fotosessies en de mis enzo
. Van het feest zelf heel weinig (en ik lust geen alcohol
)
Bij ons ook geen verspilling met drank. Was met een brouwer en de overschot (pas openen indien nodig) werd achteraf door hen weer meegenomen en we betaalden enkel voor de gedronken dingen.
Met traiteur minder leuk gevaren. Was een bbq en ze hadden gezegd dat we de overschot mochten meenemen als we wilden en dat we dozen moesten meebrengen. Dus we hadden dozen mee en toen we er om vroegen bleek ook dat ze alles al hadden weg gegooid zonder vragen. Zo zonde. Had mij al voorzien op 2 dagen bbq
Hier ook geen ceremoniemeester. Ik werkte toen in het onderwijs en had 2 maand vakantie dus alles zelf kunnen doen van versiering en uitnodigingen en wat dan ook. 1 september zijn we getrouwd, bijna 5j geleden
Eerlijk gezegd herinner ik me er nog weinig van
Stitch, wij hadden de bovenste als taarttopper gebruikt en de onderste was een kadootje. Qua gewicht scheelt het bijna niets. We hadden de topper al naar de taartenmaakster gebracht, niets aan het toeval overlaten
, zodat we zeker waren dat er doorheen zakken niet ging gebeuren. En een flinke laag fondant, doet wonderen haha
, zodat we zeker waren dat er doorheen zakken niet ging gebeuren. En een flinke laag fondant, doet wonderen haha