Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Savvy
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 05:29

Hey iedereen,
Mijn moeder en ik zijn van plan om met het kerstseizoen 3 dagen te gaan, maar we hebben geen idee wat een goede datum zal zijn. Weten jullie misschien een goede tijd wanneer het (waarschijnlijk) relatief rustig is?
We hadden zelf 14 t/m 16 november of 21 t/m 23 november in gedachten omdat dat het goedkoopst leek te zijn,
maar ik hoor graag wat jullie aanraden in het kerstseizoen!
Alvast bedankt :)
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wij denken erover om ook een weekend in November te gaan om de grootste drukte in december te vermijden en toch de kerstsfeer mee te pakken. Doordeweeks buiten de vakanties is helaas geen optie ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

6 en 8 december zijn feestdagen in Spanje inderdaad. Voor veel spanjaarden reden om de brug te maken. Ondanks dat zou ik er niet teveel van wakker liggen. Het is nog steeds zo dat Frankrijk, Nederland, België en Duitsland school hebben. Overdreven drukte zal er dus niet zijn.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

6 december een feestdag in Spanje? Ah ja natuuuuurlijk ... dan komt daar de Goedheiligman (lees: Sinterklaas) weer terug hahahaha
Afbeelding
MELISSAG
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2017, 19:02

Haha!!!
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Ik heb mezelf, toen ik net mijn abonnement gekocht had, eens bezig gehouden met het oplijsten van de schoolvakanties van onze buurlanden en daaruit bleek dat heel november behalve 1-4 november er geen schoolvakanties zijn dus een vrij rustige periode zou moeten zijn :)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Savvy schreefCOLONHey iedereen,
Mijn moeder en ik zijn van plan om met het kerstseizoen 3 dagen te gaan, maar we hebben geen idee wat een goede datum zal zijn. Weten jullie misschien een goede tijd wanneer het (waarschijnlijk) relatief rustig is?
We hadden zelf 14 t/m 16 november of 21 t/m 23 november in gedachten omdat dat het goedkoopst leek te zijn,
maar ik hoor graag wat jullie aanraden in het kerstseizoen!
Alvast bedankt :)
Wij gaan ieder jaar rond de 3e/4e week in november en dat is perfect. Ik weet niet hoe druk het in de weekends is maar doordeweeks is het vaak heerlijk rustig en inderdaad ook goedkoop. Soms zijn er wel eens shows die niet gelijk beginnen wanneer het kerstseizoen start, daarom gaan wij pas vanaf de 3e week zodat in ieder geval alle shows te zien zijn. Ondanks dat het park dan tot 19 uur geopend is, kan je heel veel doen doordat het zo rustig is.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Wij gaan dit jaar van 21 t/m 25 november (dinsdag t/m zaterdag). We zijn eerder in deze periode geweest al was het toen van donderdag t/m zondag. De doordeweekse dagen was het inderdaad heerlijk rustig, in het weekend was het aanzienlijk drukker. Ik zou dus het weekend vermijden als dat mogelijk is en aanraden om van 21 t/m 23 november te gaan.
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Wij gaan naar verwachting met zeer warme dagen naar dlp, nu waren wij er voor 3 weken terug ook met zeer warm weer en dat was niet echt een pretje dus ik vroeg mij af kan je ook losse tickets kopen tot 1 van de zwembaden? Wij slapen zelf in de b&b dus geen zwembad tot beschikking. Heeft iemand hier ervaring mee?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Lisjuh schreefCOLONWij gaan naar verwachting met zeer warme dagen naar dlp, nu waren wij er voor 3 weken terug ook met zeer warm weer en dat was niet echt een pretje dus ik vroeg mij af kan je ook losse tickets kopen tot 1 van de zwembaden? Wij slapen zelf in de b&b dus geen zwembad tot beschikking. Heeft iemand hier ervaring mee?
ik vrees ervoor, alleen met infinity kan je gaan zwemmen in zwembaden van Disney hotels.

wij waren afgelopen weekend (vrijdag en zaterdag) ook in Disneyland en zag er ook tegen op maar is goed meegevallen, op sommige plaatsen hangen draden die verneveling geven en verfrist heel goed. Mijn man en kids hebben er regelmatig onder gestaan...

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik heb helaas alleen een dreampas zonde, had best losse tickets willen kopen. Ja die vernevelaar hebben wij voor 3 weken terug ook onder gestaan, maar daar kregen we het op den duur alleen maar benauwd van :geek:

we trotseren de warmte wel weer haha, gelukkig zijn we gek van shoppen en hebben ze daar airco :thumbs:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

ik moet zeggen dat ik toch liever super warm heb dan regen...

als je helemaal kletsnat bent van de regen is ook niet leuk, wij hebben dat in maart of april meegemaakt, zijn toen voor de middag al terug naar huis gereden...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Wij zijn al verschillende keren geweest begin December en het is meestal gezellig druk. In het weekend merk je wel dat het drukker is. Verlang zo weer naar die kerstsfeer daar! Die is echt super :-)
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Is de bagagerie goed aan de ingang van het park?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLONIs de bagagerie goed aan de ingang van het park?
Zou ni weten waarom niet

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar