Ja, ik had een gratis overnachting dus heb enkel de bibs moeten kopen. Toen de arrangementen startten heb ik gebeld om te vragen om bibs toe te voegen aan mijn overnachting maar dat was niet mogelijk. Ik zou de bibs afzonderlijk moeten kopen en van zodra ik de nummers had moest ik terug bellen om de overnachting en de bibs te laten samenvoegen om zo te kunnen gebruik maken van het runners ontbijt. Het is mij nu alleen niet duidelijk of het gaat om de bibnummers of het bestelnummer voldoende zou zijn.Laura schreef:Ik begrijp je vraag niet helemaal. Heb je een aparte hotel overnachtig en bib only gedaan? Dan hoef je ze niet te koppelen.goofy schreef:Ik moet mijn overnachting nog samenvoegen met mijn bibs. Volgens de mail komen de bib-nummers echter pas 15 dagen voor het event.
Iemand enig idee of ik ook mijn bestelnummer zou kunnen gebruiken? Of moet ik gewoon wachten?
Ook nog geen info gekregen over vrijdagavondparty hier, komt vast nog wel...
runDisney 2017 Disneyland Parijs
- MagieDeDisney
- Member

Gelukkig kom ik nu in de ochtend aan dus waarschijnlijk ben ik in de middag al in de parken of bij de Expo!Laura schreef: @MagieDeDisney, ik zie nu weer in Facebookgroep staan dat toch de tijd 18uur is, tot dan kan je de 5K bib ophalen. Ik zou voor de zekerheid die tijd aanhouden.
5K zit er officieel nu ook bij!!
Ik denk dat dat niet mogelijk is. Mensen die een Disney hotel los hebben geboekt, en ook bib-only hebben gekocht, voegen het ook niet samen/kunnen dit niet. Je hebt gewoon 2 aparte "reserveringen": hotel reserveringsnummer en aankoopbewijs van de startnummers. Bij de receptie van het hotel kun je laten weten dat je mee doet met de wedstrijden. 15 dagen voor de start krijg je een mail met een voucher met je startnummer welke je mee moet nemen naar de Expo om daar je echte startnummers/bibs op te halen.goofy schreef:Ja, ik had een gratis overnachting dus heb enkel de bibs moeten kopen. Toen de arrangementen startten heb ik gebeld om te vragen om bibs toe te voegen aan mijn overnachting maar dat was niet mogelijk. Ik zou de bibs afzonderlijk moeten kopen en van zodra ik de nummers had moest ik terug bellen om de overnachting en de bibs te laten samenvoegen om zo te kunnen gebruik maken van het runners ontbijt. Het is mij nu alleen niet duidelijk of het gaat om de bibnummers of het bestelnummer voldoende zou zijn.Laura schreef:Ik begrijp je vraag niet helemaal. Heb je een aparte hotel overnachtig en bib only gedaan? Dan hoef je ze niet te koppelen.goofy schreef:Ik moet mijn overnachting nog samenvoegen met mijn bibs. Volgens de mail komen de bib-nummers echter pas 15 dagen voor het event.
Iemand enig idee of ik ook mijn bestelnummer zou kunnen gebruiken? Of moet ik gewoon wachten?
Ook nog geen info gekregen over vrijdagavondparty hier, komt vast nog wel...
Het is nog even afwachten of het: 1- je alleen runner's breakfast krijgt als je ook ontbijt bij je hotelovernachtig hebt geboekt. Of 2- iedere hardloper mag naar het runner's breakfast. Die info laat nog even op zich wachten.
Mocht je het echt zeker willen weten wat betreft het samen voegen van hotel plus startnummers, dan hebben ze je hotelreservering nodig, niet je startnummer. En dan is de enigste mogelijkheid, denk ik, naar Disney zelf bellen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ah top! Kan gewoon niet anders dat dit jaar helemaal goed gaat komen!MagieDeDisney schreef:Gelukkig kom ik nu in de ochtend aan dus waarschijnlijk ben ik in de middag al in de parken of bij de Expo!Laura schreef: @MagieDeDisney, ik zie nu weer in Facebookgroep staan dat toch de tijd 18uur is, tot dan kan je de 5K bib ophalen. Ik zou voor de zekerheid die tijd aanhouden.
5K zit er officieel nu ook bij!!Hopelijk maakt deze 5K alles goed met de hele situatie van mij vorig jaar
- mickeylover
- Member

Heeft iedereen kunnen registreren en geeft het balkje daarbij 100% aan? Bij ons is dit elke dag anders. Dan weer 100% en dan weer 0%. Terwijl we wel een mail hebben ontvangen met daarin de bevestiging dat het geregistreerd is. (pre-registratie of validated). En sinds gisteren geeft de pagina een error en kunnen we helemaal niet meer registreren of medical form insturen. Ik heb al een mail getuurd maar ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben.
Groetjes Monique
Groetjes Monique
Bekend probleem momenteel. De site heeft sinds gisteren een error wanneer je inlogt. Ook heeft nog niet iedereen een bevestiging gekregen dat het medische certificaat is goed gekeurd. (Ik zelf kreeg na 6 dagen bevestiging, maar mijn vriend die in hetzelfde account zit wacht al 13+ dagen.)mickeylover schreef:Heeft iedereen kunnen registreren en geeft het balkje daarbij 100% aan? Bij ons is dit elke dag anders. Dan weer 100% en dan weer 0%. Terwijl we wel een mail hebben ontvangen met daarin de bevestiging dat het geregistreerd is. (pre-registratie of validated). En sinds gisteren geeft de pagina een error en kunnen we helemaal niet meer registreren of medical form insturen. Ik heb al een mail getuurd maar ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben.
Groetjes Monique
Mijn advies is om het certificaat sowieso mee te nemen bij de Expo. Ik denk dat je er verder wel op kan vertrouwen dat je registratie nu compleet is.
Wil je laten weten wat het antwoord van runDisney France is?
Bron: runDisney France[Breaking News] We inform you that the date to upload your medical certificate to your account has been extended to August 15th, 2017. It only concerns the runners who participate in the Disneyland® Paris - Val d'Europe Half Marathon.
- mickeylover
- Member

Laura schreef:Bekend probleem momenteel. De site heeft sinds gisteren een error wanneer je inlogt. Ook heeft nog niet iedereen een bevestiging gekregen dat het medische certificaat is goed gekeurd. (Ik zelf kreeg na 6 dagen bevestiging, maar mijn vriend die in hetzelfde account zit wacht al 13+ dagen.)mickeylover schreef:Heeft iedereen kunnen registreren en geeft het balkje daarbij 100% aan? Bij ons is dit elke dag anders. Dan weer 100% en dan weer 0%. Terwijl we wel een mail hebben ontvangen met daarin de bevestiging dat het geregistreerd is. (pre-registratie of validated). En sinds gisteren geeft de pagina een error en kunnen we helemaal niet meer registreren of medical form insturen. Ik heb al een mail getuurd maar ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben.
Groetjes Monique
Mijn advies is om het certificaat sowieso mee te nemen bij de Expo. Ik denk dat je er verder wel op kan vertrouwen dat je registratie nu compleet is.
Wil je laten weten wat het antwoord van runDisney France is?
Zal ik doen. We wachten weer geduldig af
- MagieDeDisney
- Member

Hey welkom! Aangezien volgend jaar een anniversary is van Dopey challenge, hoop ik het over 5 jaar te doen, sowieso omdat mijn hardloopskills nog niet eens voldoende is voor een halve marathon. (Vorig jaar wel meegedaan met DLP half) Zou heel graag volgend jaar mee willen doen aan een race omdat ik toch in WDW zit maar ze raken allemaal te snel uitverkocht 
Ben niet echt een serieuze renner en kostuums zijn eigenlijk helemaal mijn prioriteit! (Momenteel meer aan het knutselen dan aan het trainen oops) Wil nog niet veel verklappen maar ik doe 5, 10 en half, en ieder kostuum heeft met Disneyland Parijs en de medaille te maken. 10K kostuum is het meest oncomfortabele, en ik hoop dat ik het gemaakt krijg. Ik hou het simpel voor de halve maar materiaal is inderdaad lastig te vinden.
Ben niet echt een serieuze renner en kostuums zijn eigenlijk helemaal mijn prioriteit! (Momenteel meer aan het knutselen dan aan het trainen oops) Wil nog niet veel verklappen maar ik doe 5, 10 en half, en ieder kostuum heeft met Disneyland Parijs en de medaille te maken. 10K kostuum is het meest oncomfortabele, en ik hoop dat ik het gemaakt krijg. Ik hou het simpel voor de halve maar materiaal is inderdaad lastig te vinden.
- RunningKoen
- Member

Je traint in ieder geval! Vorig jaar voor Parijs heb ik alleen de 2 weekenden daarvoor hard gelopen 
Ik heb het andersom: dezelfde outfit, maar dan bepaalde onderdelen drie keer opnieuw gemaakt (vooral vanwege hygiene) en omdat ik niet kan kiezen.
Achterop komt steeds een songtitel die ook erg motiveert tijdens het lopen, en mijn thema heeft drie disney classic topliedjes!
Ik heb het andersom: dezelfde outfit, maar dan bepaalde onderdelen drie keer opnieuw gemaakt (vooral vanwege hygiene) en omdat ik niet kan kiezen.
Achterop komt steeds een songtitel die ook erg motiveert tijdens het lopen, en mijn thema heeft drie disney classic topliedjes!
- MagieDeDisney
- Member

Misschien een testrun doen om de pijnpunten te vinden? Weet natuurlijk niet hoe je outfit in elkaar zit maar misschien helpt het wassen van de kleding, of als het meerdere lagen zijn: knippen en naaien zodat het één laag wordt? Als het heel makkelijk aan te passen is, kun je natuurlijk de vervelende items dragen voor de foto's in het park (eerste paar kms) en dan weggooien als je het park uitgerend bent? (Niet zo gewenst denk ik haha) Als je dingen openknipt kun je op zich gaten vullen met ander stof maar weet niet hoe extreem je moet wijzigen.
5K en 10K doe ik rustig, halve deed ik vorig jaar in 3 uur en hoop het te verbeteren, alhoewel ik dat betwijfel omdat ik 15km ervoor moet doen. (en ik wil meer character photos) Ga nog een test'weekend' doen en dan doelen zetten voor tijden. Met fotodoelen wil ik wel op de foto met alle km markers, en natuurlijk met kostuum op de foto bij de passende characters. Zou wel heel frustrerend zijn als een character op de 'verkeerde' dag komt!
5K en 10K doe ik rustig, halve deed ik vorig jaar in 3 uur en hoop het te verbeteren, alhoewel ik dat betwijfel omdat ik 15km ervoor moet doen. (en ik wil meer character photos) Ga nog een test'weekend' doen en dan doelen zetten voor tijden. Met fotodoelen wil ik wel op de foto met alle km markers, en natuurlijk met kostuum op de foto bij de passende characters. Zou wel heel frustrerend zijn als een character op de 'verkeerde' dag komt!
Ons ontbijt hebben we ook gratis gekregen. Toen ik belde naar de reserveringsafdeling zei men: eerst bibs los kopen, dan terugbellen van zodra je de nummers hebt om deze samen te laten voegen bij de overnachting. Nu vraag ik mij dus alleen af of ze de bibnummers bedoelden of het bestelnummer zou volstaan. 15 dagen van tevoren vind ik nl wel erg kort dag...Laura schreef:goofy schreef:Ik denk dat dat niet mogelijk is. Mensen die een Disney hotel los hebben geboekt, en ook bib-only hebben gekocht, voegen het ook niet samen/kunnen dit niet. Je hebt gewoon 2 aparte "reserveringen": hotel reserveringsnummer en aankoopbewijs van de startnummers. Bij de receptie van het hotel kun je laten weten dat je mee doet met de wedstrijden. 15 dagen voor de start krijg je een mail met een voucher met je startnummer welke je mee moet nemen naar de Expo om daar je echte startnummers/bibs op te halen.Laura schreef:
Ja, ik had een gratis overnachting dus heb enkel de bibs moeten kopen. Toen de arrangementen startten heb ik gebeld om te vragen om bibs toe te voegen aan mijn overnachting maar dat was niet mogelijk. Ik zou de bibs afzonderlijk moeten kopen en van zodra ik de nummers had moest ik terug bellen om de overnachting en de bibs te laten samenvoegen om zo te kunnen gebruik maken van het runners ontbijt. Het is mij nu alleen niet duidelijk of het gaat om de bibnummers of het bestelnummer voldoende zou zijn.
Het is nog even afwachten of het: 1- je alleen runner's breakfast krijgt als je ook ontbijt bij je hotelovernachtig hebt geboekt. Of 2- iedere hardloper mag naar het runner's breakfast. Die info laat nog even op zich wachten.
Mocht je het echt zeker willen weten wat betreft het samen voegen van hotel plus startnummers, dan hebben ze je hotelreservering nodig, niet je startnummer. En dan is de enigste mogelijkheid, denk ik, naar Disney zelf bellen.
In WDW doe ik alleen de halve marathon en dan is inderdaad het idee om dan de challenge in Parijs te doen. Ik was alleen zo enthousiast toen de losse bibs voor dit jaar toch weer beschikbaar waren dat ik voor dit jaar ook maar heb aangemeld.RunningKoen schreef:Oh Bump, wat leuk! Volgend jaar naar WDW dus. Ga je daar de halve doen? Of de challenge ook? (Van de Dark Side is ten minste al info bekend .. ;p) Plus, nu moet je in 2018 wel meedoen weer aan Parijs (C2C medaille!)
Mijn outfit ziet er superleuk uit, al zeg ik het zelf. Maar het zit echt verschrikkelijk. Ik ben aan het twijfelen geslagen. De 5K voor de fun lopen en veel foto's maken is prima, maar de 10K wordt al een grote twijfel. De 21K daarin lopen wordt onmogelijk.
Eventueel kan ik wat items weglaten en/of aanpassen/openknippen, maar dan krijg je een halve outfit. What to do, what to do ...
Tips? Suggesties?
En wat verwachten jullie qua eindtijd? Welke doelen willen jullie halen?
Waar zit je kleding verschrikkelijk? Wat voor materialen gebruik je? Ik weet niet of je wilt zeggen wat je op dit moment hebt? Maar misschien kunnen we beter in mee denken.
Ik zou gewoon even bellen, dat weet je het. Ik denk niet dat ze de startnummers nodig hebben, maar wel het hotel reseveringsnummer.goofy schreef: Ons ontbijt hebben we ook gratis gekregen. Toen ik belde naar de reserveringsafdeling zei men: eerst bibs los kopen, dan terugbellen van zodra je de nummers hebt om deze samen te laten voegen bij de overnachting. Nu vraag ik mij dus alleen af of ze de bibnummers bedoelden of het bestelnummer zou volstaan. 15 dagen van tevoren vind ik nl wel erg kort dag...
Wat leuk Bump en RunnerKoen dat jullie in WDW gaan lopen/hebben gelopen! 
Ik heb totaal geen tijden in gedachten voor runDisney. Mijn mening is dat ik veel te veel betaal om in Disney PR's te gaan lopen
(Ik heb elke maand 1-2 wedstrijden, daar loop ik mijn PRs wel) Ik heb over de 5K vorig jaar 1u 10min gedaan en we konden er wel langer over doen omdat we nog zoveel tijd over hadden. Voor mij gaat het echt om de beleving, foto's met characters, elke km marker op de foto en wat omgevingsfoto's.
Ik zag een keer een tijd van 15min bij een WDW 5K race, ik dacht toen "wat zonde van het inschrijfgeld!" (a)
Ik heb totaal geen tijden in gedachten voor runDisney. Mijn mening is dat ik veel te veel betaal om in Disney PR's te gaan lopen
Ik zag een keer een tijd van 15min bij een WDW 5K race, ik dacht toen "wat zonde van het inschrijfgeld!" (a)