Have fun, Mama van prinsesjes!Mama van prinsesjes schreef:
Dat is het zeker, erg goed vertoeven hier.
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Maria-Anna
- Member

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dank je.Maria-Anna schreef:Have fun, Mama van prinsesjes!Mama van prinsesjes schreef:
Dat is het zeker, erg goed vertoeven hier.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustus
Dit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie 
Als je daar dan toch bent, waarom pik je geen dagje europapark meeJapperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustusDit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie
zoontje is nog wat te jong en m'n vrouw vindt het nu welletjes is met pretparken nu we al Disneyland abonnement hebben. Vanaf 19 augustus begint mijn vakantieStitch87 schreef:Als je daar dan toch bent, waarom pik je geen dagje europapark meeJapperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustusDit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie
- D-Tekenaar
- Member

Veel plezier !!! En een bezoekje aanJapperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustusDit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie
Europa park is zoals stitch zegt zeker de moeite waard als je er toch bent
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
lol I know! I know! iemand een idee om mijn vrouw te overtuigen?D-Tekenaar schreef:Veel plezier !!! En een bezoekje aanJapperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustusDit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie
Europa park is zoals stitch zegt zeker de moeite waard als je er toch bent
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wij doen alles samen, wij zijn newly wedsStitch87 schreef:Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p
Haha, deze nog net niet newly wed heeft haar verloofde toestemming gegeven om met vrienden op wintersport te gaan en nu wil hij voor mij een tripje Disney boekenJapperboy schreef:wij doen alles samen, wij zijn newly wedsStitch87 schreef:Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p(moest ik van haar typen
) lol neen maar serieus, ik heb vorige week alleen een dagje disneyland gedaan en ook al heb ik er echt wel van genoten, toch had ik toch soms wat een gemis. Ik had het geluk dat ik nog een guided tour deed, anders had ik echt niemand om tegen te spreken... dat miste ik wel
ge hebt u ne goede man aan de haak geslaanolafLover schreef:Haha, deze nog net niet newly wed heeft haar verloofde toestemming gegeven om met vrienden op wintersport te gaan en nu wil hij voor mij een tripje Disney boekenJapperboy schreef:wij doen alles samen, wij zijn newly wedsStitch87 schreef:Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p(moest ik van haar typen
) lol neen maar serieus, ik heb vorige week alleen een dagje disneyland gedaan en ook al heb ik er echt wel van genoten, toch had ik toch soms wat een gemis. Ik had het geluk dat ik nog een guided tour deed, anders had ik echt niemand om tegen te spreken... dat miste ik wel
Geen last van overstromingen gehad in Oostenrijk, Jasper? Ik zag op het nieuws dat het daar niet al te best weer was/is (understatement....). Is dat jullie huwelijksreis? Ehm... ik wil absoluut niet stoken in dit prille huwelijk, maar vertel je vrouw dat het de laatste week in Parijs en omgeving
uiterst schitterend weer is geweest
met prima temperaturen...
uiterst schitterend weer is geweest
Ik ga dan gewoon werken, of dus naar Disney als het door gaat en tegelijk isJapperboy schreef:ge hebt u ne goede man aan de haak geslaanwat gaat hij doen in dat weekje dat je op wintersport gaat? echt voor langer dan een week op vakantie alleen, hebben wij nooit gedaan. met uitzondering van 5 daagse schoolreizen (maar dat is werk gerelateerd)
vandaag inderdaad heel wat geregend, maar zelf geen last ondervonden en morgen geven ze al weer zonnig! hoe lang blijven jullie nog in Parijs? Kan ik je dan misschien nog 19de eens tegen komen?Lars1978 schreef:Geen last van overstromingen gehad in Oostenrijk, Jasper? Ik zag op het nieuws dat het daar niet al te best weer was/is (understatement....). Is dat jullie huwelijksreis? Ehm... ik wil absoluut niet stoken in dit prille huwelijk, maar vertel je vrouw dat het de laatste week in Parijs en omgevinguiterst schitterend weer is geweest