Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Maria-Anna
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:
Dat is het zeker, erg goed vertoeven hier.
Have fun, Mama van prinsesjes!

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Maria-Anna schreef:
Mama van prinsesjes schreef:
Dat is het zeker, erg goed vertoeven hier.
Have fun, Mama van prinsesjes!
Dank je. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Japperboy
Moderator
Moderator

nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustus :D Dit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Japperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustus :D Dit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie :thumbs:
Als je daar dan toch bent, waarom pik je geen dagje europapark mee ;)
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:
Japperboy schreef:nasse Grüße aus Österreich! en het lijkt erop dat we na dit tripje van een week nog een tante van m'n vrouw gaan opzoeken in het zwarte woud om dan direct door te rijden naar Disneyland Paris 19 augustus :D Dit wordt nog (hopelijk) een langdurige leuke vakantie :thumbs:
Als je daar dan toch bent, waarom pik je geen dagje europapark mee ;)
zoontje is nog wat te jong en m'n vrouw vindt het nu welletjes is met pretparken nu we al Disneyland abonnement hebben. Vanaf 19 augustus begint mijn vakantie :P (al zal ik van deze ook wel profiteren)

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Veel plezier !!! En een bezoekje aan
Europa park is zoals stitch zegt zeker de moeite waard als je er toch bent :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:
Veel plezier !!! En een bezoekje aan
Europa park is zoals stitch zegt zeker de moeite waard als je er toch bent :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
lol I know! I know! iemand een idee om mijn vrouw te overtuigen? :P (al moet ik toegeven dat ik misschien beter wacht tot Seppe wat groter is) geloof mij! dit was niet de enigste verleiding! zo zijn we ook Phantasialand gepasseerd en legoland in één auto-rit :P had het even zwaar :lol: haha

Stitch87
Member
Member

Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p
wij doen alles samen, wij zijn newly weds :D (moest ik van haar typen :P ) lol neen maar serieus, ik heb vorige week alleen een dagje disneyland gedaan en ook al heb ik er echt wel van genoten, toch had ik toch soms wat een gemis. Ik had het geluk dat ik nog een guided tour deed, anders had ik echt niemand om tegen te spreken... dat miste ik wel

Stitch87
Member
Member

Haha :p.
Hoh, mss door haar dat lief te zeggen (op de laatste zin na) dat ze zal plooien? ;)
olafLover
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Stitch87 schreef:Hoeft ze mee te gaan? Als ze dan toch bij een tante is ... Kunnen zij samen gaan shoppen (met Seppe) ofzo terwijl jij naar europark gaat :p
wij doen alles samen, wij zijn newly weds :D (moest ik van haar typen :P ) lol neen maar serieus, ik heb vorige week alleen een dagje disneyland gedaan en ook al heb ik er echt wel van genoten, toch had ik toch soms wat een gemis. Ik had het geluk dat ik nog een guided tour deed, anders had ik echt niemand om tegen te spreken... dat miste ik wel
Haha, deze nog net niet newly wed heeft haar verloofde toestemming gegeven om met vrienden op wintersport te gaan en nu wil hij voor mij een tripje Disney boeken :P
Japperboy
Moderator
Moderator

olafLover schreef:
Japperboy schreef:
Haha, deze nog net niet newly wed heeft haar verloofde toestemming gegeven om met vrienden op wintersport te gaan en nu wil hij voor mij een tripje Disney boeken :P
ge hebt u ne goede man aan de haak geslaan :P wat gaat hij doen in dat weekje dat je op wintersport gaat? echt voor langer dan een week op vakantie alleen, hebben wij nooit gedaan. met uitzondering van 5 daagse schoolreizen (maar dat is werk gerelateerd)

Lars1978
Member
Member

Geen last van overstromingen gehad in Oostenrijk, Jasper? Ik zag op het nieuws dat het daar niet al te best weer was/is (understatement....). Is dat jullie huwelijksreis? Ehm... ik wil absoluut niet stoken in dit prille huwelijk, maar vertel je vrouw dat het de laatste week in Parijs en omgeving uiterst schitterend weer is geweest met prima temperaturen...
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:ge hebt u ne goede man aan de haak geslaan :P wat gaat hij doen in dat weekje dat je op wintersport gaat? echt voor langer dan een week op vakantie alleen, hebben wij nooit gedaan. met uitzondering van 5 daagse schoolreizen (maar dat is werk gerelateerd)
Ik ga dan gewoon werken, of dus naar Disney als het door gaat en tegelijk is ;) Hij gaat dus op wintersport en ik niet he ;)
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Geen last van overstromingen gehad in Oostenrijk, Jasper? Ik zag op het nieuws dat het daar niet al te best weer was/is (understatement....). Is dat jullie huwelijksreis? Ehm... ik wil absoluut niet stoken in dit prille huwelijk, maar vertel je vrouw dat het de laatste week in Parijs en omgeving Afbeelding uiterst schitterend weer is geweest Afbeelding met prima temperaturen...
vandaag inderdaad heel wat geregend, maar zelf geen last ondervonden en morgen geven ze al weer zonnig! hoe lang blijven jullie nog in Parijs? Kan ik je dan misschien nog 19de eens tegen komen?

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”