runDisney 2017 Disneyland Parijs

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Laura schreefCOLONInformatie op een rijtje voor het runDisney France weekend, a.s. 21-24 september

Bibs berschikbaar
Er zijn nog losse bibs (startnummers) over voor de Halve Marathon, 10K, 5K en Bibbidi-Bobbidi-Boo-Challenge. De Kids races zijn uitverkocht. Bibs kun je hier kopen: https://book-run.disneylandparis.com/

Bibbidi-Bobbidi-Boo Challenge
Wanneer je de 10K en de Halve Marathon loopt, kun je in je runner's profile aangeven dat je mee doet met de Bibbidi-Bobbidi-Boo Challenge. Dit houdt in dat je een extra medaille krijgt. Als Parijs het net zo doet als in Amerika, dan krijg je ook een extra shirt en gebruik je dezelfde bib voor de 10K en de HM. Dit laatste is nog niet bevestigd.

Medical Certificate
Alleen wanneer je de Halve Marathon loopt, moet je door een arts het medisch certificaat laten ondertekenen en het bestand uploaden in je runner's profile. Dit moet gebeuren voor 15 augustus, anders mag je niet mee doen met de HM! Je vindt het certificaat hier, runDisney accepteert geen andere formulieren: http://run.disneylandparis.com/sites/de ... edical.pdf

Proof of Time
Een bewijs van tijd is alleen nodig bij de Halve Marathon wanneer je deze onder de 1:30u kan afleggen. Je komt dan in het A of Elite startvlak. Dit kun je ook weer uploaden in je runner's profile.

runDisney Health & Wellness Expo, openingstijden
Donderdag 21 september: 15-20uur
Vrijdag 22 september: 10-20uur (verlengd tot 22uur voor mensen die hun startpakket moeten ophalen)
Zaterdag 23 september: 9-19uur

Wat moet je meenemen om je startpakket op te halen?
- een foto ID (Paspoort of Identiteitskaart)
- vouchers voor de afstanden (krijg je 15dagen voor de start toegemaild)
- waiver (nog onder voorbehoud, gezien je nu digitaal deze al hebt ingevuld, het kan zijn dat het dit jaar niet nodig is om deze ook nog uit te printen)
- medical certificate (staat niet op de site, maar mijn advies is om deze wel mee te nemen)

Bij je startpakket zit ook een rugzak met een sticker met je startnummer. Voor de race kun je alleen deze zak met sticker inleveren in de Expo met spulletjes die je weer nodig hebt na de race. Dit is een doorzichtige runDisney tas. Voor elke afstand krijg je 1 zak (nog niet bekend of je voor de challenge 1 of 2 tassen krijgt).

Wat zijn de starttijden voor de races?
5K vrijdagavond 22 septmber 20uur
10K zaterdagochtend 23 september 7uur
Kids Races zaterdagochtend 23 september 11uur
HM zondagochtend 24 september 7uur

Het advies is om 30-60min van te voren bij de start/in het startblok aanwezig te zijn.

Kids races
Op zaterdagochtend 23 september vinden de kidsraces plaats. De leeftijdgroepen zijn:
100m: van 1 tot 3 jaar oud
200m: van 4 tot 7 jaar oud
1K :van 8 tot 12 jaar oud
In deze volgorde worden de races ook gehouden. Exacte tijden worden nog bekend gemaakt.

Parcour
Wegens veiligheidsredenen wordt het parcour een paar weken voor de start bekend gemaakt. Het enigste wat bekend is dat de finish van de 3 afstanden in het studios park zal zijn.

Toevoegingen om je weekend nog magischer te maken
Via https://book-run.disneylandparis.com/ kun je deze toevoegingen kopen.

Openingparty vrijdagavond 21-00.00
€49 per persoon. Muziek en entertainment, characters en attracties in de Walt Disney Studios Park aansluitend na de 5K
Bistot Chez Remy Dinner, vrijdagavond vanaf 21:10
€39 voor kinderen, €79 voor volwassenen. Let op, om hier op deze avond te eten heb je ook een party ticket van €49 nodig.
Menu vind je hier: https://book-run.disneylandparis.com/me ... ept_17.pdf
Pasta Party buffet, zaterdag 18u of 21u
€30 per persoon, in hotel New Port Bay Club
Menu vind je hier: https://book-run.disneylandparis.com/me ... -07-01.pdf

Medailles en pace
Wanneer je finisht, krijg je een finisher medaille. De 5K en 10K zijn niet getimed, maar voor de halve marathon moet je een pace (tempo) aanhouden van minstens 16min per mijl of 9:50min per kilometer. Je kunt van het parcour worden gehaald wanneer je te langzaam gaat. Er zijn 'balloonladies' en fietsers die op de snelheid letten. De balloonladies starten ongeveer 10min nadat de laatste loper over de start gaat, en zijn lopen constant het tempo van 16min/mijl en 9:50min/km. Wanneer je achter hen terecht komt, betekend nog niet dat je van het parcour wordt gehaald. Dit gebeurt als je daar achter, achter de fietsen komt. Wanneer je weer op Disney terrein bent, ongeveer bij kilometer 17-18km, zal je ook niet meer van het parcour worden gehaald. Het limiet voor de HM is 3uur en 30min.
Afbeelding

Alle info komt van http://run.disneylandparis.com/ en https://book-run.disneylandparis.com/

Openingstijden parken
Donderdag 21 september
Disneyland Park: 10:00-20:30 (EMH 8:00-10:00)
Walt Disney Studios: 10:00-18:00
vrijdag 22 september
Disneyland Park: 8:00-20.30 (EMH 8:00-10:00)
Walt Disney Studios: 10:00-18:00
zaterdag 23 september
Disneyland Park: 10:00-22:00 (EMH 9:00-10:00)
Walt Disney Studios: 10:00-22:00
zondag 24 september
Disneyland Park: 10:00-22:00
Walt Disney Studios: 10:00-20:00 (EMH 9:00-10:00)
Bron: http://www.disneylandparis.nl/agenda/park-tijden
Ik heb de parktijden toegevoegd
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Bij ons vielen de maten true to size. Er staat in Europa M, US maat S in hetzelfde shirt. Ik heb vorig jaar ook 2x gemaild omdat ik twijfelde welke maat ik moest hebben.
Op de Expo zelf hebben vorig jaar veel Amerikanen gewisseld qua maat, de Europese maat valt een maat kleiner uit. Nu staat er een matentabel in je runner's profile, dus zou je je omvang kunnen met en vergelijken.
Het was wel zo dat vorig jaar sommige mensen niet meer de shirts hadden in hun aangevraagde maat, omdat er veel mensen gingen ruilen. Dit kwam vooral toen de Expo al 1,5 dag open was. Misschien dat ze daarom nu een maattabel erbij hebben gezet, ik weet niet of ruilen dit jaar nog wel mogelijk is.

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Laura schreefCOLON
Laura schreefCOLONInformatie op een rijtje voor het runDisney France weekend, a.s. 21-24 september

Wat moet je meenemen om je startpakket op te halen?
- een foto ID (Paspoort of Identiteitskaart)
- vouchers voor de afstanden (krijg je 15dagen voor de start toegemaild)
- waiver (nog onder voorbehoud, gezien je nu digitaal deze al hebt ingevuld, het kan zijn dat het dit jaar niet nodig is om deze ook nog uit te printen)
- medical certificate (staat niet op de site, maar mijn advies is om deze wel mee te nemen)
Ik heb de parktijden toegevoegd
Het is ook handig om de bevestigingsmail dat je medisch certificaat is goedgekeurd geprint mee te nemen, of offline op te slaan.

Hetzelfde voor de mail van een eventuele Proof of Time (en de Proof of Time zelf meenemen).
En mocht je Castle to Chateau doen, ook dan, printen of offline opslaan.

Eventueel ook een printscreen of uitdraai van je gehele runners info; hier staat bijv. je shirtmaat , verwachtte eindtijd en dergelijke in.

Tijdens de expo kan er nog wel het een en ander verandert worden als er iets niet klopt, maar de regels daarover zijn niet altijd even duidelijk bij iedereen en het ligt eraan hoe klantvriendelijk degene is die jou helpt. Sommige willen bewijs voor alles zien.

@Laura: Soms verschilt het wel meer dan een maat. De 'M' van het 5KM shirt zit me prima, net als het 'I did it' shirt. Het wedstrijd shirtje heeft een fitted model en zit daarom automatisch anders, maar valt bij mij kleiner uit dan de meeste sport shirtjes die ik in een M heb. Toen zat die prima hoor, maar nu ik net wat meer kilo's heb valt het op hoe weinig speling dat shirt heeft. Vandaar dat ik twijfel.
De amerikaanse 'S' die ik heb is groter dan de europese 'M'. (WDW shirt versus DLP half shirt). Daar op de expo hele vriendelijke staff gehad en zonder problemen mijn shirt kunnen wisselen. Zelfs nog met ze gelachen, we gingen zoeken welke het beste paste. Bleek de XS van de vrouwen te zijn, maar we waren het er allemaal over eens dat de neklijn daarvan mij toch niet helemaal stond. Uiteindelijk met excuses een 'S' gekregen, want kleiner hadden ze niet voor de mannen.

De size chart voor de shirts is alleen beschikbaar tijdens het invullen; achteraf kan ik hem nergens meer terug vinden. Als iemand hem kan vinden, of heeft opgeslagen en wil delen, graag!
Afbeelding
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

RunningKoen schreefCOLON
Zoals eerder al werd besproken hanteert runDisney wel een bepaalde tijd voor de afstanden om het parcours weer vrij te kunnen geven.
Na de laatst gestarte loper begint de 'bezemwagen' op het parcours, ze hanteren de Amerikaanse grens van16 min/mile tempo, dat is daar de standaard. 16 minuten voor 1600 meter is hetzelfde als 6 KM/u.
Maar vorig jaar hadden mensen toch véél meer tijd voor de 5KM? Ik las over 1.5 - 2 uur. Dat is veel meer dan zou kunnen verantwoord worden door de speling in vertrektijden. Voor de halve kon er inderdaad makkelijk een uur zitten tussen de eerste en laatste die vertrokken is, maar bij de 5K niet.

Wat de medailles betreft: die worden in Parijs enkel uitgedeeld als je het haalt (en binnen de tijd), dat staat ook duidelijk op de website.

Voor de t-shirt had ik dezelfde ervaring: 5K en I did it true to size (mijn "gewone" maat). Voor het tech shirt van de halve marathon ben ik gaan omwisselen naar een maat groter (maar ik draag in sportkleren ook vaak een maat groter dan mijn gewone kleding).
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Elien schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLON
Zoals eerder al werd besproken hanteert runDisney wel een bepaalde tijd voor de afstanden om het parcours weer vrij te kunnen geven.
Na de laatst gestarte loper begint de 'bezemwagen' op het parcours, ze hanteren de Amerikaanse grens van16 min/mile tempo, dat is daar de standaard. 16 minuten voor 1600 meter is hetzelfde als 6 KM/u.
Maar vorig jaar hadden mensen toch véél meer tijd voor de 5KM? Ik las over 1.5 - 2 uur. Dat is veel meer dan zou kunnen verantwoord worden door de speling in vertrektijden. Voor de halve kon er inderdaad makkelijk een uur zitten tussen de eerste en laatste die vertrokken is, maar bij de 5K niet.

Wat de medailles betreft: die worden in Parijs enkel uitgedeeld als je het haalt (en binnen de tijd), dat staat ook duidelijk op de website.

Voor de t-shirt had ik dezelfde ervaring: 5K en I did it true to size (mijn "gewone" maat). Voor het tech shirt van de halve marathon ben ik gaan omwisselen naar een maat groter (maar ik draag in sportkleren ook vaak een maat groter dan mijn gewone kleding).
Voor de 5K waren er drie corrals, voor de halve marathon 4. Ik heb verhalen gehoord dat mensen bij de halve marathon meer dan een uur in het startvak hebben gestaan, dus dit zou bij de 5k ook zo drie kwartier zijn geweest voor de laatste? En dan 50 minuten looptijd, dan zit je al op 1,5 uur voor de 5K.

Het was de allereerste race, misschien dat ze daarom anders de tijdlimiet hebben gedaan?

Op de sites stond voor zowel vorig jaar als dit jaar de magische 16 min/mile grens aangegeven. In amerika komt het echt voor dat mensen uit de race worden gehaald als ze te langzaam zijn, ik heb afgelopen jaar in Parijs te ver vooraan gelopen om daar uberhaupt iets van mee te krijgen.

Wat betreft de medailles, jij bedoelt denk ik deze zin? :
" Finisher medals will be distributed to finishers during the race. None of these items will be mailed to registrants."

Daarmee bedoelen ze volgens mij alleen dat medailles niet worden opgestuurd. Achteraf ophalen op de expo kan wel; want er staat ook op de site:
"Disneyland® Paris 5K Participants receive:
Commemorative Finisher Medal"

Dit kan je lezen op een manier dat iedereen die deelneemt een medaille krijgt. Er staat niet per se dat Disneyland Paris 5K finishers de medaille 'recieven'. De discussie participant vs. finisher.

De tekst is hetzelfde als bij de amerikaanse evenementen, ik vermoed dat ze bij runDisney France het letterlijk kopiëren, en dat dit nog wel een discussiepuntje wordt bij een aantal mensen die een medaille verwachten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Afbeelding

Het lijkt erop dat de belangrijkste communicatie via de Facebookpagina gaat.

Voor de mensen die er nog mee zaten, er is meer tijd voor je medische certificaat.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Je afbeelding is niet zichtbaar runningKoen. Ik denk dat je dit bericht bedoelde?
The deadline for medical certificates has been extended to August 31st, 2017! If you are taking part in the Disneyland® Paris - Val d'Europe Half Marathon, don't forget to upload it to your account.
If you have already done it, don't worry if it is not approved yet. The procedure is ongoing.
Afbeelding

Bron: runDisney France Facebook

Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@Elien
Klopt, voor de 5&10K hanteren ze die pace van 16m/mijl niet..
Je kunt zien bij de resultaten van de HM van vorig jaar dat er zo'n 8 mensen er langer dan 4,5uur netto over hebben gedaan en nog steeds gefinished zijn. Tijdslimiet is er zodat mensen er niet eeuwig over doen, zoveel zijn er vorig jaar niet van het parcour gehaald.
5K zou ik inderdaad op zo'n 1,5-2uur zetten.

Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Laura schreefCOLON@Elien
Klopt, voor de 5&10K hanteren ze die pace van 16m/mijl niet..
@Laura, url aangepast, foto doet het nu wel als het goed is.

Er is wel een pace die wordt gehanteerd, volgens de site.

Dit is uit de 'race rules':
"f – Pacing Requirements
All Disneyland® Paris 5K, 10K and Disneyland® Paris – Val d’Europe Half Marathon runners must be able to
hold at least a pace of 9.56 minutes per kilometer.
Anyone who is not able to follow the established minimum pace can be recovered at any point in the race
and transported to the finish line.
It is suggested to participants to train to reach the recommended pace.
Cyclists will advise runners whether they are below the pace. They will wiggle light sticks to each kilometer
and this in accordance with the official race pace. If you reach a kilometer indicator and a light stick is
shaken, you are below the recommended pace of 9.56 minutes per kilometer.
For more information, please refer to the section "pace chart" on the official website of the event."
De FAQ:
Q Is there a pacing requirement for the race?
A There is a 16 minute per mile pace for the 5K, the 10K and the Half Marathon. The time limits begin when a participant crosses the start line. It is suggested that participants train for a 15 minute per mile pace to allow time for restroom breaks, photo opportunities, and other diversions on the course. For more information about pacing requirement, click here
De link waar die naar verwijst http://run.disneylandparis.com/practica ... conditions Doorscrollen tot Pacing Requirement.

Dat het vorig jaar langer heeft geduurd is misschien een fout geweest?

Ik zou persoonlijk het risico niet nemen. Als je achteraan begint bij de 5 of zeker de 10K en je raakt teveel tijd kwijt door plaspauzes or (lange) photobreaks en je wordt uit de race gehaald, dan is het ook over. Je zult maar net de pech hebben dat ze dit jaar wel streng zijn en je daardoor je BBB niet kan halen.
Laura schreefCOLON@Elien
Je kunt zien bij de resultaten van de HM van vorig jaar dat er zo'n 8 mensen er langer dan 4,5uur netto over hebben gedaan en nog steeds gefinished zijn.
Als je hun certificaat bekijkt zie je dat een deel de bruto tijd van 3:32 hebben. Zij hebben gewoon echt een uur in het startvak gestaan.
En netjes de pace gelopen die nodig was.

Een deel van de mensen die niet gefinisht is, staan op de tijd na 5KM al op 2 uur; ik gok dat een deel daarvan echt uit de race is gehaald.

Er is ook een vrouw die heeft bijna dezelfde bruto en eindtijd, 4:32. Die is gewoon voorin A gestart en heeft gebruik gemaakt van dat extra uurtje?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

RunningKoen schreefCOLON Qua T-shirt maten is het erg afwachten! Wil je het groter of kleiner?
Ik heb al gevraagd of je op de expo kan wisselen, zodra ik een antwoord heb zal ik dat ook hier neerzetten.
De M van vorig jaar viel al klein uit, maar zit nu gewoon echt strak. Maar als de shirts groot uitvallen is een L echt té.
Ik ga groter, ik had de eerste pagina van de runners profiel al ingevuld dus kon het niet meer wijzigen. Had de matentabel toen niet gezien/gebruikt, dus vandaag tijdens het controleren toch even nagekeken. Op zich kan ik mijn normale maat laten staan, maar ik zit precies op de grens. Met comfort draag ik liever ruim dus het is meer een persoonlijke voorkeur :sorc: shirt van halve vorig jaar zat precies goed, maar wel aan de strakke kant.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

@ Koen: ik was vorig jaar inderdaad ook bij de ongelukkigen die een uur hebben moeten wachten om te kunnen starten.
Bij de 5K kon dit echter niet omdat er slechts 1/4 - 1/3 max van het aantal deelnemers was van de halve. Dan zou de wachttijd op maximum 20 min komen te liggen.

Voor de medailles doelde ik eigenlijk op de Franse verwoording, die mijns inziens veel eenduidiger is. Hier het voorbeeld van de BBB: "Pour recevoir votre médaille Finisher du Challlenge Challenge 10Km + semi-marathon, vous devez impérativement finir la course du 10K et le semi-marathon, le tout dans le respect du critère d'allure défini au règlement des courses."

Misschien dat ze vorig jaar voor de 5K minder streng waren omdat de rijen zo lang waren? Ik ben vorig jaar amper gestopt voor foto's omdat ik bang was over tijd te gaan en heb daar achteraf dik spijt van gehad... Ik weet niet goed wat ik dit jaar moet doen. Ik wil de 5K en 10K graag heel rustig lopen om krachten te sparen voor de halve. Maar op een rustig tempo doe ik 5K op een half uur, tel daar 20 minuten bij voor een Chewbacca foto en dan zit ik al aan de limiet... :/
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Elien schreefCOLON. Ik wil de 5K en 10K graag heel rustig lopen om krachten te sparen voor de halve. Maar op een rustig tempo doe ik 5K op een half uur, tel daar 20 minuten bij voor een Chewbacca foto en dan zit ik al aan de limiet... :/
Met deze rekensom ingedachte wordt het idd lastig en mag je hopen dat je in de eerste startvakken zit.
De halve kom ik niet in de problemen aangezien ik die altijd onder de 2 uur loop, maar een rustige 5 loop ik toch zeker wel 30 min over.
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321

Elien schreefCOLON@ Koen: ik was vorig jaar inderdaad ook bij de ongelukkigen die een uur hebben moeten wachten om te kunnen starten.
Bij de 5K kon dit echter niet omdat er slechts 1/4 - 1/3 max van het aantal deelnemers was van de halve. Dan zou de wachttijd op maximum 20 min komen te liggen.

Voor de medailles doelde ik eigenlijk op de Franse verwoording, die mijns inziens veel eenduidiger is. Hier het voorbeeld van de BBB: "Pour recevoir votre médaille Finisher du Challlenge Challenge 10Km + semi-marathon, vous devez impérativement finir la course du 10K et le semi-marathon, le tout dans le respect du critère d'allure défini au règlement des courses."

Misschien dat ze vorig jaar voor de 5K minder streng waren omdat de rijen zo lang waren? Ik ben vorig jaar amper gestopt voor foto's omdat ik bang was over tijd te gaan en heb daar achteraf dik spijt van gehad... Ik weet niet goed wat ik dit jaar moet doen. Ik wil de 5K en 10K graag heel rustig lopen om krachten te sparen voor de halve. Maar op een rustig tempo doe ik 5K op een half uur, tel daar 20 minuten bij voor een Chewbacca foto en dan zit ik al aan de limiet... :/
Voor mijn gevoel waren er meer deelnemers voor de 5K. Er zijn ongeveer 8500 mensen gestart op de halve marathon in 4 startvakken, duurde een uur.

De 5K had maar drie startvakken maar ook toen stond het aan beide kanten van de rotonde helemaal vol. Ik denk echt dat er 5000/6000 mensen de 5K hebben gelopen. Daarnaast was DLP half weekend het eerste weekend waarbij de corrals gefaseerd lieten starten: steeds een deel van het startvak mocht weg en iets later het volgende deel. Dit werkte erg goed en wordt in Amerika nu ook gedaan, maar misschien hebben ze bij de 5K teveel tijd ertussen gehouden en kwam je zo op 45 minuten?

Klopt, in de Franse (ook wel Engelse) vertaling van de challenge is het duidelijk dat je beide races moet finishen voor de challenge medaille. Is in Amerika ook het beleid. Alleen voor de losse race afstanden, dus de 5, 10 en 21Km, zou je misschien gegarandeerd je medaille kunnen ophalen, ook als je uitvalt.

@Skivlugt: Als je de halve marathon vrij goed kan lopen, vermoed ik dat je het A of B startvak terecht komt. Alleen voor de halve marathon moet je een eindtijd opgeven, dus als ze op snelheid willen indelen dan moeten ze wel die tijd gebruiken.

Als je je echt zorgen maakt; gewoon echt vroeg aanwezig zijn en zorgen dat je voor in het startvak bent. Dan heb je alweer iets extra tijd plus een relatief leeg parcours. Sommige stukken iets versnellen zodat je meer tijd hebt voor de foto is een prima warming up voor de 21KM. Zoveel kwaad kan een 5KM op vrijdagavond toch niet. als je een halve marathon onder 2 uur kan lopen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

RunningKoen schreefCOLON
De size chart voor de shirts is alleen beschikbaar tijdens het invullen; achteraf kan ik hem nergens meer terug vinden. Als iemand hem kan vinden, of heeft opgeslagen en wil delen, graag!
Hier is de weblink naar de size chart voor de shirts:
https://my-run.disneylandparis.com/medi ... t_Grid.pdf
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

@runningkoen
Voor runDisney buiten Parijs is dit topic aangemaakt: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... ey#p119882

Hier had ik gistermiddag de medailles geplaatst van Wine & Dine

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar