Disneyland Paris: Virtuele rondleiding doorheen het park
Haha, mja, mag er voorlopig niet meer in dus weet niet echt hoe en wat ze aangepast hebben
. Geen spoilers;). Maar toch blijf ik het zonde vinden. Heeft toch een hele tijd stil gelegen voor die veranderingen, dus binnen 5j weer ...
Ik zou er niet van uit gaan dat dit zeker zo is! De CM dacht dit omdat inderdaad in de Amerikaanse parken de attractie opende in 2015 en 1 juni 2017 de originele attractie terug open ging. Doordat ze al deze schermen hebben, kunnen ze volgens mij gemakkelijk snel terug schakelen naar de star wars versie. Misschien tijdens h season of the force ofzo, ... (nogmaals allemaal speculatie)Stitch87 schreefCOLONHaha, mja, mag er voorlopig niet meer in dus weet niet echt hoe en wat ze aangepast hebben. Geen spoilers;). Maar toch blijf ik het zonde vinden. Heeft toch een hele tijd stil gelegen voor die veranderingen, dus binnen 5j weer ...
Ik ben zelf absoluut geen star wars fan, maar ik vind dit wel echt een verbetering. Zonder spoilers, er gebeurd wel echt wat. Space mountain deed ik meestal met mijn ogen dicht omdat ik vond dat de beelden niets toevoegden en dat is nu wel andersStitch87 schreefCOLONHaha, mja, mag er voorlopig niet meer in dus weet niet echt hoe en wat ze aangepast hebben. Geen spoilers;). Maar toch blijf ik het zonde vinden. Heeft toch een hele tijd stil gelegen voor die veranderingen, dus binnen 5j weer ...
mag ik dit toch even tegenspreken? ik breng jullie terug naar de begin jaren Discovery MountainolafLover schreefCOLONIk ben zelf absoluut geen star wars fan, maar ik vind dit wel echt een verbetering. Zonder spoilers, er gebeurd wel echt wat. Space mountain deed ik meestal met mijn ogen dicht omdat ik vond dat de beelden niets toevoegden en dat is nu wel andersStitch87 schreefCOLONHaha, mja, mag er voorlopig niet meer in dus weet niet echt hoe en wat ze aangepast hebben. Geen spoilers;). Maar toch blijf ik het zonde vinden. Heeft toch een hele tijd stil gelegen voor die veranderingen, dus binnen 5j weer ...
bring back the moon!

Haha, dan wacht ik nog even afolafLover schreefCOLON Ik ben zelf absoluut geen star wars fan, maar ik vind dit wel echt een verbetering. Zonder spoilers, er gebeurd wel echt wat. Space mountain deed ik meestal met mijn ogen dicht omdat ik vond dat de beelden niets toevoegden en dat is nu wel anders
Hoop idd dat de aanpassingen dan sneller zijn, maar geluid alleen duurde nu toch ook wel vrij lang dacht ik.
Oh ja!! Die maan was geniaal!Japperboy schreefCOLON
bring back the moon!
Misschien blijf ik teveel hangen in nostalgische gevoelens... Maar Discoveryland was altijd mijn favoriet, juist door de hele steampunk-sfeer... Ik mis echt de attracties mission 1 en le visionarium!
Eender hoe het nu zal zijn of is, als er toch een waarheid inzit zou ik dit persoonlijk een echte schande en geld verkwisting vinden moesten ze nu Hyperspace mountain terug naar space mountain mission 2 veranderen binnen 5 jaar.Voor niets is er geld tegenwoordig maar voor zoiets wel en bedenk wat het spreekwoord zegt "waar er rook is is er vuur"

Waarschijnlijk wordt het mission 2, eerlijk gezeg is de eerste space mountain gwn droom van mij. Op 1 cm uitgaan voor een gerucht zou ik nu toch niet doen, dan zijn de geruchten van tot en rock&rollercoaster volgens mij meer betrouwbaarmarc schreefCOLONEender hoe het nu zal zijn of is, als er toch een waarheid inzit zou ik dit persoonlijk een echte schande en geld verkwisting vinden moesten ze nu Hyperspace mountain terug naar space mountain mission 2 veranderen binnen 5 jaar.Voor niets is er geld tegenwoordig maar voor zoiets wel en bedenk wat het spreekwoord zegt "waar er rook is is er vuur"![]()
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Wat een leuk topic, ik ga het gauw helemaal doorlezen. Bedankt voor het delen Japperboy 
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
Volgens mij was er in studio's alleen tower of terror en alleen in het Frans. Vooral dat laatste is jammer, want ToT is onze favoriete attractie in DLP en we kunnen wel wat Frans, maar om een hele rondleiding te volgen niet vrees ik
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er is in de studios ook een rondleiding net als in Disneyland Park: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 500#p51500olafLover schreefCOLONVolgens mij was er in studio's alleen tower of terror en alleen in het Frans. Vooral dat laatste is jammer, want ToT is onze favoriete attractie in DLP en we kunnen wel wat Frans, maar om een hele rondleiding te volgen niet vrees ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)