Sent from my iPhone using Tapatalk

Mss ff de reserveringslijn bellen....Keandra schreef:Ehm, mijn man maakt zich zorgen.
Op onze papieren van onze reisbevestiging staat dat we een boeking gemaakt hebben voor de CompassClub Suite, met de bijhorende voordelen.
Toen ik boekte heb ik dit gedaan voor de honeymoonsuite.
Nu dacht ik dat beide suites hetzelfde waren of is er toch een verschil?
Want ik weet niet meer hoe het op die papieren opstond toen ik de boeking net gemaakt heb (heb een paar dingen van namen laten aanpassen (typo's) en een bijboeking gedaan voor ontbijt in Plaza gardens), anders moet ik in mijn emails terug gaan zoeken tot februari ergens om dit na te gaan.

Want? Dat is standaard het extraatje bij een suite. Snap niet waarom je nu daaraan twijfelt?Keandra schreef:Ik heb mijn originele reserveringsbevestiging gevonden en hierin staat het volgende:
Honeymoon Suite, aan Lake Disney-zijde tot en met 28 maart 2017 of Compass Club
Suite, aan Lake Disney-zijde vanaf 29 maart 2017
Op onze boeking staat dus het correcte, de suite is gewoon van naam veranderd.
Zal juist nog eens moeten bellen om zeker te zijn dat we de VIP FP hebben. want begin opeens te twijfelen.

Die krijg je gewoon hoor, tijdens het inchecken. Bellen nu heeft dus niet veel zin aangezien je m nu nog niet krijgt. Niet zo stressen en geniet van de aanloop naar je disney tripjeKeandra schreef:Hehe, ik twijfel nogal snel hoor.
Dus ....
nu twijfel ik omdat we de suite kunnen boeken hebben aan een mooie korting (40%).
ergens weet ik wel dat we de vipfp gaan hebben, want het is speciaal daarvoor dat we voor de suite gegaan zijn.
Krokusvakantie in België is de week van 10-17 februari. In Frankrijk is het voorjaarsvakantie van 10-25/02 voor zone A, 24 februari -11 maart voor zone B en 17 februari - 4 maart voor zone C. Aangezien 27 februari verweven zit in de vakantie van 2 van de zones waaronder de regio rond Parijs zelf, reims, Lille en eigenlijk heel noord-frankrijk + het is voorjaarsvakantie in NL regio midden en zuid diezelfde week kan dat wel eens tegensteken qua drukte...Keandra schreef:Het is een weekdag, dus denk dan niet direct aan veel drukte.
Of het moet dan juist krokusvakantie zijn in België.
Voor de rest denk ik dat je altijd wel vrij veel fransen tegenkomt he, aangezien het park in Frankrijk ligt.
Vergeet niet dat Season of the force ook extra drukte geeft (zeker in het weekend, vond het in februari dit jaar vrij druk)

Veel plezier gewenst. De standaard kamers zijn ook erg mooi. De afstand vind ik zelfs met 2 kids goed te doen.Disney Collections schreef:Ik ga in oktober hier voor het eerst heen en heb een standaard kamer. Ik ben benieuwd hoe ver ik de afstand naar het park vind en hoe ik het ontbijt zal vinden!