Restaurants In Frontierland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nu The Forest of Enchantment terugkomt vanaf zaterdag zijn er terug snacks te koop rechtover het Chaparral Theater.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Eergisteren voor het eerst gaan eten in The Lucky Nugget.

Was wel leuk met de show.

Ook hier hadden we over het hoofd gezien dat het onbeperkt frisdrank was. Nu ja ik vind die glazen al super groot... Zijn die grote glazen maar 33 cl?

Jammer dat in de meeste counterrestaurants het allemaal hotdogs of hamburgers is voor de kids als kindermenu. Mijn kids eten dat namelijk niet graag...
Ze hebben kippenburger gekozen maar zonder sausen groentjes en was dus droge bedoening (kipfilet) maar ze lusten niks van koude sauzen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Minnie1979 schreefCOLONEergisteren voor het eerst gaan eten in The Lucky Nugget.

Ook hier hadden we over het hoofd gezien dat het onbeperkt frisdrank was. Nu ja ik vind die glazen al super groot... Zijn die grote glazen maar 33 cl?

Jammer dat in de meeste counterrestaurants het allemaal hotdogs of hamburgers is voor de kids als kindermenu. Mijn kids eten dat namelijk niet graag...
Ze hebben kippenburger gekozen maar zonder sausen groentjes en was dus droge bedoening (kipfilet) maar ze lusten niks van koude sauzen...
Lusten ze pasta of pizza? Die kan je vinden bij de kindermenus van colonel hathi en bella note
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Stitch87 schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONEergisteren voor het eerst gaan eten in The Lucky Nugget.

Lusten ze pasta of pizza? Die kan je vinden bij de kindermenus van colonel hathi en bella note
Ja ze lusten pasta of pizza maar iedere dag pasta of pizza vinden ze ook niet leuk. Hadden al pizza/pasta gegeten de dag ervoor.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

A oké ;). Hier zelfde probleem met de dochter. Naast pizza/pasta gaan we naar mcdo, daar eet ze chickennuggets (zonder saus ;) ) en frietjes. Neem zelf altijd een tomaat mee voor haar want die wortels moet ze toch niet hebben :P. Vroeger gingen we altijd naar pinokkio en hyperion, maar nu dus nooit. Jammer dat ze daar geen nuggets hebben.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Je kan wel in veel restaurants nuggets eten maar 7,99 voor alleen nuggets zonder frietjes en drank vind ik wel veel.
Jammer dat er nergens nuggets op kindermenu staan. Zal voor de goedkoop zijn denk ik.

Doordat er beperkte keuze qua eten is (counterservice) gaan wij ook max 2 dagen na elkaar naar Disneyland.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Ja voila, daarom gaan we naar de mcdo ;). Is maar €3 ofzo voor nuggets. En in het park waar er nuggets zijn lust ik dan weer niets :D. Buffet is ook al niets voor ons, we lusten allemaal geen bereide gerechten/groentenmixen dus schiet dan ook amper wat over. Ideaal is dan idd 2 dagen qua eten, ookal ga ik liever 3 dagen.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Minnie1979 schreefCOLONJe kan wel in veel restaurants nuggets eten maar 7,99 voor alleen nuggets zonder frietjes en drank vind ik wel veel.
Jammer dat er nergens nuggets op kindermenu staan. Zal voor de goedkoop zijn denk ik.

Doordat er beperkte keuze qua eten is (counterservice) gaan wij ook max 2 dagen na elkaar naar Disneyland.
Beperkte keuze in counter service?

* Cowboy Cookout - barbecue
* Au Chalet de la Marionette - kip
* Cafe Hyperion - burgers
* Casey's Corner - hotdogs
* Colonel Hathi's - pizza/pasta
* Bella Notte - pizza/pasta
* Toad Hall - vis
* Blockbuster Cafe - broodjes
* Fuente del Oro - Mexicaans
* Lucky Nugget Saloon - burgers en spareribs
* Last Chance Cafe - kip/chili
* Market House Deli - broodjes/bruchetta/wraps
* Victoria's Homestyle - warme broodjes
* En Coulisse - burgers
* Hakuna Matata - kebab/rijst

En dan heb je nog Earl of Sandwhich, McDonalds en Five Guys.
Vind ik anders toch behoorlijk veelzijdig?
Bijna ieder counter service restaurant biedt iets anders aan...

En zelfs bijvoorbeeld Cowboy Cookout en Hyperion bieden beiden een Angus Burger aan, maar bij beiden is 'ie anders dan bij de ander, dus zelfs dan nog verschil.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475

Mouseketeer schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONJe kan wel in veel restaurants nuggets eten maar 7,99 voor alleen nuggets zonder frietjes en drank vind ik wel veel.

Beperkte keuze in counter service?

* Cowboy Cookout - barbecue
* Au Chalet de la Marionette - kip
* Cafe Hyperion - burgers
* Casey's Corner - hotdogs
* Colonel Hathi's - pizza/pasta
* Bella Notte - pizza/pasta
* Toad Hall - vis
* Blockbuster Cafe - broodjes
* Fuente del Oro - Mexicaans
* Lucky Nugget Saloon - burgers en spareribs
* Last Chance Cafe - kip/chili
* Market House Deli - broodjes/bruchetta/wraps
* Victoria's Homestyle - warme broodjes
* En Coulisse - burgers
* Hakuna Matata - kebab/rijst

En dan heb je nog Earl of Sandwhich, McDonalds en Five Guys.
Vind ik anders toch behoorlijk veelzijdig?
Bijna ieder counter service restaurant biedt iets anders aan...

En zelfs bijvoorbeeld Cowboy Cookout en Hyperion bieden beiden een Angus Burger aan, maar bij beiden is 'ie anders dan bij de ander, dus zelfs dan nog verschil.
Gaat over de kindermenu's ;)

Mijn kids eten bv graag balletjes in tomatensaus, in hakuna matata maar is denk ik 13 euro, ik wel veel geld voor kind want heb je niet in als kindermenu...

Maar dat is algemeen probleem voor pretparken, in plopsaland heb je dat ook, bv geen vol au vent voor kids alleen voor volwassenen
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

In die restaurants maakt het toch niet uit?
Kun je toch een normale kopen en verdelen over 2 kids? kost het evenveel, misschien zelfs goedkoper dan kinder menu.

Ik kan dus echt klagen over onze kids, die eten wat er is. Dus als we ze een keuze geven is er altijd wel iets dat ze graag eten. (mini vuilbakjes eigenlijk, eten kwasi alles)
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Haha Keandra mini vuilnisbakjes zo denk ik soms ook over mijn meisjes. Wij hebben ook nooit problemen nochtans heeft de oudste een verschillende voedselallergieën, en eet ze niet graag vlees (nuggets dan weer wel), maar omdat er alles tesamen toch heel veel restaurants zijn vinden wij altijd wel wat (verblijf 3 dagen) zonder steeds hetzelfde te moeten eten. Ik ben namelijk ook geen fan van drie dagen frietjes...
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij bestellen meestal gewoon en dan verdelen we het. De kindjes eten maar lekker mee.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De foto's zijn al van mei, maar dit is het 25-jarig menu van Luckey Nugget
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

olafLover schreefCOLONDe foto's zijn al van mei, maar dit is het 25-jarig menu van Luckey Nugget
Afbeelding
Afbeelding
Bedankt om te delen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Het menu van Last Chance Cafe is veranderd.

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar