Character nieuwtjes
Tijgetje ja, Pluto zullen wij dan al elke keer pech gehad hebben zekerolafLover schreef:Ik ben het er zeker mee eens dat er mee zijn, maar Pluto kom je nou juist wel heel vaak tegen. Als er een character is die vaak onaangekondigd rondloopt is het wel Pluto (en tijgetje)
onlangs pluto gezien in de studio's aan de Monster Inc foto locatie! soms is gewoon wat rond wandelen tijdens drukke momenten de boodschap om figuren te zienvdbemdsa schreef:Tijgetje ja, Pluto zullen wij dan al elke keer pech gehad hebben zekerolafLover schreef:Ik ben het er zeker mee eens dat er mee zijn, maar Pluto kom je nou juist wel heel vaak tegen. Als er een character is die vaak onaangekondigd rondloopt is het wel Pluto (en tijgetje)
- Vuurvliegje
- Member

Hoop dat het niet een al te grote schop isJapperboy schreef:Winnie The Pooh krijgt opnieuw zijn eigen foto-stand
bron: ED92
... en ze kunnen nog steeds honing in het Engels niet spellen: Hunny
Zou ik ook wel willen weten. Ik hoop dat deze er in november nog is.Vuurvliegje schreef:Hoop dat het niet een al te grote schop isJapperboy schreef:Winnie The Pooh krijgt opnieuw zijn eigen foto-stand
bron: ED92
... en ze kunnen nog steeds honing in het Engels niet spellen: Hunny, maar weet iemand hoe lang deze foto-stand blijft? Zou hij er in oktober ook nog staan? Alvast bedankt!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- D-Tekenaar
- Member

Dit was de training voor Mickey Mouse !!!
Je sprint best naar het art of animation gebouw!Lizzi schreef:Ik ben nu in Disney en morgen willen we graag naar Vaiana voor dochter. Maar naar welke balie moet in dan toe sprinten morgen ochtend?
Idd zorgen dat je vóór 9:30u aan de poorten van Studios staat. Poorten gaan dan open en velen beginnen dan als een gek te rennen..... Als je dan gelijk naar Art of Animation loopt, ben je mooi op tijd en hoef je niet zo heel erg lang te wachten.Lizzi schreef:Ik ben nu in Disney en morgen willen we graag naar Vaiana voor dochter. Maar naar welke balie moet in dan toe sprinten morgen ochtend?

Het is gelukt hoor! Ik dacht dat ze nog die piepers hadden maar het was een gewone rij en door de groene gehadicapten kaart van mijn moeder konden we na een uurtje terug komen en waren we meteen aan de beurt. Dochter is dolgelukkig.Lars1978 schreef:Idd zorgen dat je vóór 9:30u aan de poorten van Studios staat. Poorten gaan dan open en velen beginnen dan als een gek te rennen..... Als je dan gelijk naar Art of Animation loopt, ben je mooi op tijd en hoef je niet zo heel erg lang te wachten.Lizzi schreef:Ik ben nu in Disney en morgen willen we graag naar Vaiana voor dochter. Maar naar welke balie moet in dan toe sprinten morgen ochtend?
Dit was de training voor Winnie The Pooh en zijn vriendenD-Tekenaar schreef:Dit was de training voor Mickey Mouse !!!
Pinocchio en vrienden
Wil je nog meer Disney Character training van vroeger zien, zoals Balloo? de 3 biggetjes?
zoek 'PrinceJoshThemeParks&Travel' op Youtube op.
- D-Tekenaar
- Member

Anastasia en Drizella zijn weer opzoek naar hun prins !!!

bron : ED92

bron : ED92

. Het piepersysteem is er nog maar daar hoeven gehandicapten volgens mij geen gebruik te maken. Althans, dat heb ik niet gezien toen ik er was...