Toen de gasten arriveerden om 8u 's ochtends had ik enkele grappige reclamefilmpjes van star wars achter elkaar gezet.bv: de reclame van Volkswagen en vele andere
Wanneer iedereen aanwezig was liet ik de star wars theme weergalmen door de woonkamer
Er waren wookie Cookies: never go solo, take a wookie... a wookie cookie

Endor trail mix (ontbijtgranen) met echte Bantha-melk (blauwe melk
en Leia Buns
Na het ontbijt tijd voor episode IV en V
's middags aten we heerlijke Han Burgers (met Solo boter natuurlijk
en werden de ontbijtgranen ingewisseld door lightsabers (mikado stokjes met gekleurde glazuur) en bounty's (van bountyhunterBoba Fett)
Daarna keken we episode I, II en III (1 vond ik de minste, waardoor ik blij was, niet in chronologische volgorde te kijken)
Tegen de avond was het tijd voor wat sterkere drank, in Admiral Ackbar's snackbar, compleet met muziek van de cantina
De aanwezigen (die de films wel al meerdere keren gezien hadden en eigenlijk hevige fans waren, gingen uit hun dak
Na enkele frietjes te eten was het dan eindelijk tijd voor episode VI
Naar mijn mening een geslaagde dag, die ik zeker ga herhalen, meerbepaald in 2018 wanneer episode VIII uitkomt. Zijn er nog mensen die star wars Marathons organiseren en dit zeer thematisch aanpakken? huren van R2D2? of zich verkleden? aangepaste hapjes drankjes? laat het zeker weten