Oh Lars...die Tinkerbell pin en Kerst ornamenten zijn geweldig! Daar ga ik zeker tijdens onze komende trip ook naar op zoek. Kocht je ze in het winkeltje in het Kasteel of elders?
Je tasjes zijn ook super Elke!
Laatste aankopen
Wij kochten deze inderdaad in het winkeltje in het kasteel.Karinliam schreefCOLONOh Lars...die Tinkerbell pin en Kerst ornamenten zijn geweldig! Daar ga ik zeker tijdens onze komende trip ook naar op zoek. Kocht je ze in het winkeltje in het Kasteel of elders?
Je tasjes zijn ook super Elke!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Onze laatste aankopen:

En deze coins hebben we gemaakt:

En de sticker buit:

En deze coins hebben we gemaakt:

En de sticker buit:

Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Nee, hahaha, alle 3 de disneyland hotels gezien.olafLover schreefCOLONToch nog een derde dagje Disney gedaan?

Wat rondgelopen binnen en buiten en wat gegeten en gedronken.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ok, nu komt er echt niks meer bij. 

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Welkom beauties 

Wat een buit weer zeg!
Hier enkel kostuumpje gekocht.

Seppe is helemaal klaar voor halloween, carnaval (of als we nog eens in dlp zijn en al zijn reserve broeken zijn op
) jup, blijkbaar kun je voor jongens niet gwn een broekje vinden, voor meisjes is de keuze aan rokjes echter eindeloos, dan maar peter pan outfit

Seppe is helemaal klaar voor halloween, carnaval (of als we nog eens in dlp zijn en al zijn reserve broeken zijn op
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Viel me sowieso op dat voor meisjes veel meer te koop was. Maar het zal Seppe vast super schattig staan. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oh leuk zeg! Is dat ook een onesie? Of een los shirtje en broekje? Heb vorige keer ook gekeken naar die pakjes van Woody en zo, maar dat was allemaal één deel, vind ik niet zo handig met verschonen en zo, moet ik hem helemaal uitkleden.Japperboy schreefCOLONWat een buit weer zeg!![]()
Seppe is helemaal klaar voor halloween, carnaval (of als we nog eens in dlp zijn en al zijn reserve broeken zijn op) jup, blijkbaar kun je voor jongens niet gwn een broekje vinden, voor meisjes is de keuze aan rokjes echter eindeloos, dan maar peter pan outfit
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Michelle is erg blij met haar last minute aankoop:

Shellie May en Angelpak uit disneyland Paris, Elsa jurk uit Disneystore Hong Kong Vliegveld.

Shellie May en Angelpak uit disneyland Paris, Elsa jurk uit Disneystore Hong Kong Vliegveld.
Amaris schreefCOLONOh leuk zeg! Is dat ook een onesie? Of een los shirtje en broekje? Heb vorige keer ook gekeken naar die pakjes van Woody en zo, maar dat was allemaal één deel, vind ik niet zo handig met verschonen en zo, moet ik hem helemaal uitkleden.Japperboy schreefCOLONWat een buit weer zeg!![]()
Seppe is helemaal klaar voor halloween, carnaval (of als we nog eens in dlp zijn en al zijn reserve broeken zijn op) jup, blijkbaar kun je voor jongens niet gwn een broekje vinden, voor meisjes is de keuze aan rokjes echter eindeloos, dan maar peter pan outfit
helaas was het een onesie. t probleem was dat seppe normaal zindelijk is, maar hij had (volgens mij door vermoeidheid 2 ongelukjes) te weinig extra kledij, waardoor we op zoek zijn gegaan naar een broekje. Hij moest immers toch nog de buffalo Bill show ook helemaal uitzitten. Mn vrouw zag ook eerst iets van buzz, maar dat leek tamelijk warm met mousse, waardoor ze voor peter pan is gegaan. we hebben hem voor de zekerheid dan ook wel luier terug aan gedaan

de nieuwe aanwinsten van ons laatste blitsbezoek!