de engste Villain

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

de engste Villain ...

Afbeelding

We zijn weer in de helft van Augustus .
En dit betekend dat de Disney fans weer volop beginnen te denken aan het griezel feest in Disneyland Paris .
En bij Halloween horen natuurlijk ook de Disney villains ...

Maar wat is nu eigenlijk volgens jou de engste villain ? en waarom ?

foto is van You Tube
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De engste villain volgens mijn zoon: Chernabog
Hij deinst achteruit wanneer hij deze ziet staan op de snowglobe van mij. Monster ...moet braaf zijn he?

Afbeelding

Voor mij is de engste de horned king uit Taran & de toverketel. Denk dat zijn gebrek aan persoonlijkheid en zijn skeletachtige uiterlijk hem eng maken. Engste, maar niet favoriet

Afbeelding

Deze bespaar ik mn zoon nog even :lol:

Als kind was ik zelf bang van de bomen uit sneeuwwitje en de wolven uit Belle & het beest ( alweet ik niet of dit geldt als villain) ik droomde dan dat wolven mij achterna zaten. Ik keek meerdere keren na elkaar naar Belle & het beest (gedaan en terug spoelen), maar bij de wolvenscene spoelde ik door

Mn vrouw gaat voor ursula, omdat ze bang is van alles wat meer dan 4 poten heeft :lol:

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Vroeger vond ik de stiefmoeder van Sneeuwwitje het engst. Standaard bij de scène waar ze veranderd in de heks vlogen mijn broer en ik achter de bank

Afbeelding

Scar vond ik ook best wel eng, maar wij hadden altijd een gekopieerde videoband van erg slechte kwaliteit dus denk dat dat er mede verantwoordelijk voor wasAfbeelding .

De horned king vind ik nu eigenlijk de engste
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Cruella en Gaston, want dat zijn gewone mensen, zonder speciale krachten, maar wel evil... Best realistisch eigenlijk, en dus voor mij het engste! :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Old Hag en Maleficent vindt ik persoonlijk de engste
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Frollo, omdat hij zo realistisch is.
En Maleficent, de naam betekent letterlijk mistress of all evil
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Vuurvliegje
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11

Stiefmoeder van Sneeuwwitje, één van de redenen waarom ik vroeger maar één keer Sneeuwwitje heb gezien ;)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Medusa. Gewoon de manier alleen al hoe ze haar wimpers aftrok (wist ik veel als kind dat er zoiets als valse bestonden :D ). Een hele vieze vrouw op zich al :D
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Goh, lastig. Als kind maakte een slechterik veel meer indruk dan nu. Ik hield als kind soms mijn oren en ogen stijf dicht bij het verschijnen van een schurk zoals de Hoornkoning. Als tiener en later als volwassene kijk ik er toch heel anders tegenaan. Mijn favoriete villain is toch wel Dr. Facilier - De Schaduwman, met zijn "friends on the other side...". Waarom? Hij werkt met geesten en beheerst de kunst van voodoo, een fenomeen dat ik, net als in The Pirates of the Caribbean, erg mysterieus vind....
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Chernabog,omdat het onbekend machtig evil wezen is ,met de andere schurken kan je eigenlijk nog wel inbeelden wat het is maar bib hem niet.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Liesbeth_s
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2017, 19:52

De stiefmoeder van Sneeuwwitje wanneer ze in een heks veranderd is.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Stitch87 schreefCOLONMedusa. Gewoon de manier alleen al hoe ze haar wimpers aftrok (wist ik veel als kind dat er zoiets als valse bestonden :D ). Een hele vieze vrouw op zich al :D
Omg, Jaaah, dat vonden wij ook zo gruwelijk, die wimpers :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

MissMetal schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONMedusa. Gewoon de manier alleen al hoe ze haar wimpers aftrok (wist ik veel als kind dat er zoiets als valse bestonden :D ). Een hele vieze vrouw op zich al :D
Omg, Jaaah, dat vonden wij ook zo gruwelijk, die wimpers :D
Haha, leuk dat ik niet de enige ben :D
Gebruikers-avatar
dA_CRueLLa
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2017, 12:52

Ik vind de Villains juist het leukste :-) Toen een paar jaar geleden Dr. Facilier met zijn hand langs mijn nek ging, tijdens de Halloweenavond, heb ik het uitgegild hahaha... Vind hem geweldig!! Had hem niet zien langskomen... ineens was hij daar :twisted:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar