Man is aanzienlijk minder disneyfan helaas

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Karinliam
Member
Member

Ik begin heel voorzichtig te hopen en geloven dat we er dit jaar na 3 jaar geen Disneyland toch weer voor gaan. En als we gaan, dan neem ik ook meteen een jaarkaart :-). We zijn net verhuisd en hebben geen 'grote' vakantieplannen. In principe stond Disney voor de herfst als mogelijke optie, maar wie weet kunnen we er in de zomervakantie al heen....een (mid)weekje op een camping in de buurt ofzo... :-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Stel je man ( of in dit geval vrouw) is geen Disney - fan en ziet het niet zitten om elke dag vroeg op te staan voor EMH, ze geeft 2 opties

Optie 1: eerste dag (zondag) om 5u vertrekken zodat we tussen 8 en 8u30 in park zijn om 2de en 3de dag pas om 10 u in park te zijn (zodat we eerst op gemak kunnen ontbijten in hotel )

Optie2: eerste dag (zondag) om 9u pas vertrekken om tegen 12u in park te zijn en dan volgende dag wel vroeger opstaan tegen 7u, zodat we maandag om 8u zeker in park zijn. Dinsdag wel weer om 10u in park.

Optie 1 of 2?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Karinliam
Member
Member

Ik zou voor de eerste optie gaan....lijkt me over het geheel genomen relaxter ;-). Maar goed..dat kan ook komen omdat ik zelf niet zo hecht aan de EMH.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Of optie 3, je gaat alleen naar de Ehm, staat voor 8 uur aan het hek, doet alle character foto's die je wilt en gaat dan terug naar het hotel om te ontbijten en samen rond 10 uur te gaan.
Dat doen wij als we in een Disneyhotel zitten ;)
Japperboy
Moderator
Moderator

olafLover schreef:Of optie 3, je gaat alleen naar de Ehm, staat voor 8 uur aan het hek, doet alle character foto's die je wilt en gaat dan terug naar het hotel om te ontbijten en samen rond 10 uur te gaan.
Dat doen wij als we in een Disneyhotel zitten ;)
Hotel is half uurtje van Disneyland, wij nemen nooit hotel van Disney zelf, komt toch wat goedkoper uit

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
olafLover
Moderator
Moderator

Deden wij ook meestal niet hoor, maar dit was wel het ideale scenario voor mij ;).
Wij kwamen meestal rond 10 uur in het park op de eerste dag en erna rond 9 uur (als we dus niet in een disneyhotel sliepen)
Stitch87
Member
Member

Wij maken dat we de eerste dag rond 9-10u toekomen. 2de dag rond 9u (met kindjes duurt sowieso al langer). Persoonlijk zou ik dus beetje kijken naar Seppe. Voor hem mag het ook niet te vermoeiend zijn. Zijn al zo'n lange dagen voor hen.
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Wij maken dat we de eerste dag rond 9-10u toekomen. 2de dag rond 9u (met kindjes duurt sowieso al langer). Persoonlijk zou ik dus beetje kijken naar Seppe. Voor hem mag het ook niet te vermoeiend zijn. Zijn al zo'n lange dagen voor hen.

Seppe is vroege vogel en geeft nooit op, maar 3 dagen kunnen wel vermoeiend zijn, ik denk dat hij als blok in slaap zal vallen elke keer

Stitch87
Member
Member

Maar hij moet ook wel goed en lang kunnen slapen ;). Als jullie pas na de show naar het hotel gaan en de volgende dag om 8u er al terug willen staan ... zouden wel hele korte nachtjes zijn :D.
Ik zou een beetje kijken naar zijn ritme. Mss heeft hij voor vertrek net een hele slechte nacht. Denk dat het op voorhand beetje moeilijk is om al echt te gaan plannen. Bekijk het gewoon van dag tot dag.
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”