Gaston was er gisterenLars1978 schreefCOLONMaleficent hebben we gisteren gespot in de buurt van Small World .... ben benieuwd welke villain nog meer gaat "warmdraaien" de komende weken...
Disney’s Halloween Festival - 1 oktober t/m 5 november 2017
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Voor ons wordt het de eerste keer in de halloweenperiode, ben echt benieuwd! De mini-me (13 jaar) en ik zijn sowieso villainfans, dus ik hoop er dan extra te zien, en fingers crossed voor een villains show! Het wordt ook het eerste jaar met een annual pass, als verrassing voor mijn dochter 
Laatst gewijzigd door 1 op MissMetal, in totaal 20 keer gewijzigd.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
De eerste twee weken zijn rustig, de tweede twee weken zijn druk. En dan bedoel ik ook ERG druk!Karinliam schreefCOLONWanneer ga je miss Metal? Voor ons was de Haloweentijd juist de meest rustige Disney trip. Wij waren er toen wel in een periode dat Frankrijk geen vakantie had en dat is dit jaar weer zoWie weet valt de drukte dus mee...
Drukste moment van het jaar samen met de twee weken rondom kerst/oud en nieuw.

Dit jaar heeft heel Frankrijk herfstvakantie van 21-10 tot en met 5-11, zoals je zegt dus idd de laatste 2 weken Nikki. Voorde regio midden en zuid in Nederland komt dat mooi uit...die hebben vakantie van 14-21 oktober. Noord begint 21 oktober, die hebben wat minder geluk dit jaar
Ps...Nikki...tijdens onze tweede Halloween trip kwamen we jou en je moeder tegen (bij Minies naaimachine/kostuumatelier) en hebben we leuk gekletst. Jullie zijn degenen die ons op de fora wezen
Is inmiddels wel een jaar of 3 terug...
14-15 oktober zal het worden, dan zijn de minste buurlanden in schoolvakantie. En het is mijn eerstkomende vrije weekend. Het weekend erna was optie 'b, maar dan zijn best veel landen al in vakantie zag ikKarinliam schreefCOLONWanneer ga je miss Metal? Voor ons was de Haloweentijd juist de meest rustige Disney trip. Wij waren er toen wel in een periode dat Frankrijk geen vakantie had en dat is dit jaar weer zoWie weet valt de drukte dus mee...

met een schoolplichtig kind kan het moeilijk anders dan weekends en schoolvakanties natuurlijk.... De Belgische herfstvakantie start pas 28/10, en de Halloweenperiode is voor mij zeer druk, dus dan kan ik geen vrij nemen (ik ben facepainter van beroep)Karinliam schreefCOLONWeekends zijn natuurlijk altijd drukker, maar dan zit je wel in het 'goede deel' van de Halloweentijd.

Oh Leuk, dan zie ik je op EFABE misschienKarinliam schreefCOLONEen heel gaaf beroep! Ik heb toevallig net mijn eerste facepaint cursus achter de rug en start in september met de vervolgcursus (en in Maart 2018 EFABE)
Beste beroep van de wereldAnnet schreefCOLONWat een tof beroep! Even off-topic tussendoor haha.