Maar er zijn ook andere manieren om een simkaart te activeren.
Ik las vaker via Walmart is e.e.a. te koop.
Via Google op No-Contract Cell Phones & Prepaid Phone Plans zoeken of Walmart.com
FAQ Walt Disney World.
- Maria-Anna
- Member

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- Maria-Anna
- Member

Via familie, wonen in de VS, hebben we ons nummer aan hun abonnement kunnen koppelen.scuba-angelo schreef: Via wat of welke provider heb je dat?
Is T-Mobile.
edit: ik heb nagevraagd, hier is de link http://t-mo.co/2viEaP8
edit2: nu met de goede link
For security purposes, Tourist Kits must be shipped to U.S. addresses. We suggest asking friends, family or hotel management to use their address.
To keep information secure, only U.S. credit cards can be used to purchase the kit. Ask friends and family to help you, or purchase a U.S. MasterCard® or Visa® gift card.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Vraag wat betreft autohuur. We willen voor 3 dagen in oktober een auto huren, maar kom zo ongeveer op €100 per dag bij Alamo. Zijn dat normale prijzen? Hebben jullie nog tips om ergens anders te kijken?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- scuba-angelo
- Member

Bedankt voor de infoMaria-Anna schreef:Via familie, wonen in de VS, hebben we ons nummer aan hun abonnement kunnen koppelen.scuba-angelo schreef: Via wat of welke provider heb je dat?
Is T-Mobile.
edit: ik heb nagevraagd, hier is de link http://t-mo.co/2viEaP8
edit2: nu met de goede linkhttps://prepaid-phones.t-mobile.com/pre ... urist-plan
For security purposes, Tourist Kits must be shipped to U.S. addresses. We suggest asking friends, family or hotel management to use their address.
To keep information secure, only U.S. credit cards can be used to purchase the kit. Ask friends and family to help you, or purchase a U.S. MasterCard® or Visa® gift card.

- Maria-Anna
- Member

Wij boeken altijd via Sunnycars. Zij zoeken als tussenpersoon de meest gunstige verhuurder op de locatie qua prijs maar zeker ook qua voorwaarden.Laura schreef: Hebben jullie nog tips om ergens anders te kijken?
https://www.sunnycars.nl/
Soms rechtstreeks via hun website maar ook al eens via de ANWB geboekt.
Toen onze huurauto niet meer wilde starten hebben we telefonisch contact gehad met Sunnycars NL, alles werd meteen in gang gezet.
De lokale verhuurder vraagt een borgsom bij aflevering. We konden de huurauto niet inleveren bij het inleverhaalpunt omdat de hij werd afgesleept. Daarom kregen we toen de borgsom niet terug in de VS, deze kregen we na thuiskomst meteen vergoed via Sunnycars.
Ook hoef je geen enkele extra verzekering ter plekke te nemen, via Sunnycars zijn alle verzekeringen inbegrepen, maar ze proberen bij de rental car office altijd iets extra's aan te smeren. Die discussie ga ik nooit aan want op de voucher staat dat alles via Europa geregeld is, daar verwijs ik dan naar.
We reserveren altijd een kleinere auto, (Kia Rio bijvoorbeeld) die is er bijna nooit in de VS, dus krijg je automatisch een grotere zonder bijbetaling.
Dankjewel Maria-Anna! Sunnycars was de helft goedkoper dan Alamo! Fijn dat jullie zo'n goeie ervaring ermee hebben. Dat van de verzekering ken ik, ze proberen inderdaad altijd extra verzekeringen je aan te smeren. We hebben nu de kleinste optie Chevrolet Spark of soortgelijke (we gebruiken het alleen om te shoppen en van A naar B een aantal dagen). Bedankt voor het delen van je ervaring! We hebben gereserveerd.
Hebben jullie altijd een internationaal rijbewijs geregeld? Ik ken het van mijn ouders niet, daar werd nooit naar gevraagd als we met zn allen naar Amerika gingen bij een autohuur.
Hebben jullie altijd een internationaal rijbewijs geregeld? Ik ken het van mijn ouders niet, daar werd nooit naar gevraagd als we met zn allen naar Amerika gingen bij een autohuur.
- Prins Adam
- Beheerder

Je kan ook eens Hollidaycars kijken....
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Maria-Anna
- Member

Ja, we halen altijd een IRB ofschoon je vaker hoort dat het niet nodig is. Maar die paar euro maken weinig uit op de hele vakantieuitgaven.Laura schreef: Hebben jullie altijd een internationaal rijbewijs geregeld?
Op hun website schrijft de ANWB:
Omdat verhuurbedrijven in de meeste staten (ondanks het feit dat de staat het Nederlandse rijbewijs erkent) toch een IRB eisen, wordt aangeraden dit document voor de zekerheid mee te nemen. Toen ik het IRB haalde bij de ANWB-winkel zei de medewerker dat, als er bij bv een verkeersongeval je rijbewijs zou worden ingevorderd, het niet je Europese maar je IRB zou zijn.
- Maria-Anna
- Member

Wij kozen o.a. voor Sunnycars en niet voor Holidaycars omdat zij beter scoren bij trustpilotPrins Adam schreef:Je kan ook eens Hollidaycars kijken....
Gaan we het internationaal rijbewijs voor de zekerheid ook maar even aanvragen.
Sunnycars gaf voor ons meer mogelijkheid qua ophaallocatie dan holidaycars, Prins Adam.
Sunnycars gaf voor ons meer mogelijkheid qua ophaallocatie dan holidaycars, Prins Adam.
Dat zou leuk zijn! Laat het ons weten, ben benieuwd! Wij zitten nu aan de "nog 41 dagen"-countdown. In 2015 kregen we wel een boekje met coupons van Disney thuisgestuurd, maar ik begreep dat er nu naar Europeanen niets meer wordt thuisgestuurd, maar dat alles klaar ligt in het hotel (magic bands) en bij de Disney store bij Disney springs konden wij onze giftcard ophalen. Ik hoor graag of het inmiddels veranderd is, bagage labels willen wij ook wel!stitchie schreef:Disney stuurde mij een mail over een welkoms pakketje met bagage tags,. wanneer kregen jullie die en krijgen mensen in Europa die wel? Wij gaan over 14 dagen en serieus nou klopt mijn hart nog meer, ik wil dat pakketje wel
Dat van de magic bands wist ik en ik denk toch dat er wat bij de post gaat zitten, ik kreeg dit antwoord van Disney, ben gewoon koppig en blijf hopen...
Your travel documents will be mailed to your billing address approximately 2 weeks before departure. If you have any queries please check our frequently asked questions or call our Disney Experts on 0800 169 0730* and they'll be happy to help.
Your travel documents will be mailed to your billing address approximately 2 weeks before departure. If you have any queries please check our frequently asked questions or call our Disney Experts on 0800 169 0730* and they'll be happy to help.
- Minnie1979
- Member

Wij zouden ook graag in 2018 of 2019 naar Disneyland Amerika willen gaan.
Maar wij zitten jammer genoeg wel aan de schoolvakanties gebonden gezien onze kids (momenteel 7 en 9 jaar zijn).
Welke periode (schoolvakantie) zou het beste zijn om naar Disneyland Amerika te gaan? Het minst druk, al zal dat waarschijnlijk onbestaand zijn...
Maar wij zitten jammer genoeg wel aan de schoolvakanties gebonden gezien onze kids (momenteel 7 en 9 jaar zijn).
Welke periode (schoolvakantie) zou het beste zijn om naar Disneyland Amerika te gaan? Het minst druk, al zal dat waarschijnlijk onbestaand zijn...