FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Paasvakantie zou meevallen qua drukte als spring break voorbij is, dus als de paasvakantie na pasen valt (voor de belgische vakanties hé).
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Of ga met de carnavalsvakantie. In februari/ begin maart hebben ze in Amerika volgens mij nog net geen springbreak, pin me er alleen niet op vast, weet het niet 100% zeker.
Toen wij er dit jaar begin maart waren viel het met de drukte in ieder geval best mee. Plus het is dan nog niet zo heel erg warm in Florida, ik vond het tenminste goed uit te houden..
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLONWij zouden ook graag in 2018 of 2019 naar Disneyland Amerika willen gaan.
Maar wij zitten jammer genoeg wel aan de schoolvakanties gebonden gezien onze kids (momenteel 7 en 9 jaar zijn).

Welke periode (schoolvakantie) zou het beste zijn om naar Disneyland Amerika te gaan? Het minst druk, al zal dat waarschijnlijk onbestaand zijn...
De erg drukke periode (Spring Break) is de aanbieding gratis dining niet geldig... Dus die valt zeker al af.
Wij vonden mei en oktober 2 goeie maanden, mei was wat warmer.
Je vind de beste aanbieding voor 2018 hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 00#p117700
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DisneyLover
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04

Hallo allemaal!
Volgende week vertrekken we eindelijk naar Disney World *yaaay!* Nu heb ik een kleine praktische vraag. Weet er iemand van jullie hoeveel volt je in een stopcontact in Amerika mag steken? Wij waren namelijk van plan om zoals vele van jullie een stekkerdoos mee te nemen om in de kamer meerdere toestellen te kunnen aansluiten zoals oa. gsm, laptop, camera, etc. Kan je beter een grote of een paar kleine stekkerdozen meenemen? En heeft dit een effect op je stekker converter/reisstekker?
Super bedankt!!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

**Anja** schreefCOLONOf ga met de carnavalsvakantie. In februari/ begin maart hebben ze in Amerika volgens mij nog net geen springbreak, pin me er alleen niet op vast, weet het niet 100% zeker
Spring break valt ieder jaar in een andere periode. Afhankelijk wanneer het Pasen is.

Even internet in de gaten houden.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

DisneyLover schreefCOLONHallo allemaal!
Volgende week vertrekken we eindelijk naar Disney World *yaaay!* Nu heb ik een kleine praktische vraag. Weet er iemand van jullie hoeveel volt je in een stopcontact in Amerika mag steken? Wij waren namelijk van plan om zoals vele van jullie een stekkerdoos mee te nemen om in de kamer meerdere toestellen te kunnen aansluiten zoals oa. gsm, laptop, camera, etc. Kan je beter een grote of een paar kleine stekkerdozen meenemen? En heeft dit een effect op je stekker converter/reisstekker?
Super bedankt!!
Je moet goed kijken op de toestellen of laders, want in de VS is er 110 volt ipv 220 volt. De meeste toestellen kunnen dit wel aan hoor. Maar voor de zekerheid best eens kijken zodat je niks kapot maakt.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Al mijn FP+ (5x Flight of Passage, zo ontzettend zin in!) en restaurants en events geboekt. Nu had ik alleen een vraag en wellicht dat iemand hier antwoord op weet. Wat als je 3 fastpassen hebt geboekt. En je maakt er maar 2 op kun je die 3e, 4e etc..) nog in een ander park gebruiken? Bv. Je gaat naar AK en daarna naar bv. Magic Kingdom of Epcot. Maar je hebt je 3e FP gemist of gewoon niet gebruikt. Kun je die 3e fastpass dan wel of niet opnieuw boeken in het 2e park op die zelfde dag? Of ben je dan alle mogelijkheden tot gebruik van fastpassen kwijt omdat je die 3e niet gebruikt hebt in AK? Ben je verplicht de eerste 3 eerst op te maken in het 1e park van de dag?
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Sprinkles schreefCOLONAl mijn FP+ (5x Flight of Passage, zo ontzettend zin in!) en restaurants en events geboekt. Nu had ik alleen een vraag en wellicht dat iemand hier antwoord op weet. Wat als je 3 fastpassen hebt geboekt. En je maakt er maar 2 op kun je die 3e, 4e etc..) nog in een ander park gebruiken? Bv. Je gaat naar AK en daarna naar bv. Magic Kingdom of Epcot. Maar je hebt je 3e FP gemist of gewoon niet gebruikt. Kun je die 3e fastpass dan wel of niet opnieuw boeken in het 2e park op die zelfde dag? Of ben je dan alle mogelijkheden tot gebruik van fastpassen kwijt omdat je die 3e niet gebruikt hebt in AK? Ben je verplicht de eerste 3 eerst op te maken in het 1e park van de dag?
Volgens de Unofficial guide to disney world for kids 2017 moet je eerst je gebruikte/verlopen fastpassen annuleren, voor je er nieuwe kan maken. Op de smartphone app van disney world kan je dit zelf doen, en een nieuwe kiezen. Er is gratis wifi in de parken.
Afbeelding
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Ja dan moet je de overige annuleren voordat je naar het nieuwe park gaat of ze moeten verlopen zijn, ik heb ook zoveel zin in mijn vakantie :D nog 10 dagen
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36

@Scuba @Stichie Ah ok, dus je bent niet verplicht om de eerste 3 passen op de dag zelf in het eerste park op te maken. Dat is wel fijn dat je niet je zelf moet forceren om perse 3 attracties te doen alvorens je nieuwe fp kan reserveren in een ander park.
Stel je hebt net een tier 1 attractie gedaan en laat je 2e en 3e fp verlopen of cancelt deze en je hopt naar een ander park kijkt het systeem dan nog wel naar het tier systeem? Of zou je in feite binnen je eerste 3 passen nog een eticket kunnen doen ondanks het feit je in bepaalde parken normaliter binnen de eerste 3 passen maar 1 eticket mag reserveren?

@Stitch 10 dagen, wow dat is al heel dichtbij! :)
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Wij zijn rustig aan het oriënteren voor 2019/2020. Heb begrepen dat de eerder vermelde aanbieding de beste aanbieding is die ieder jaar weer terug komt.
Graag wil ik iets vragen. De 14daagse kaart die je erbij kan kopen is die vanaf het eerste gebruik 14 dagen geldig of in een bepaalde periode 14 dagen geldig?
we willen oa ook naar sea world, als ze in een bepaalde periode 14dagen geldig zijn dan kunmen we dit tussendoor doen. anders gaan we andere uitstapjes pas na 14dageb plannen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

magicmama schreefCOLONWij zijn rustig aan het oriënteren voor 2019/2020. Heb begrepen dat de eerder vermelde aanbieding de beste aanbieding is die ieder jaar weer terug komt.
Graag wil ik iets vragen. De 14daagse kaart die je erbij kan kopen is die vanaf het eerste gebruik 14 dagen geldig of in een bepaalde periode 14 dagen geldig?
we willen oa ook naar sea world, als ze in een bepaalde periode 14dagen geldig zijn dan kunmen we dit tussendoor doen. anders gaan we andere uitstapjes pas na 14dageb plannen.

Het ticket is 14 dagen achter elkaar geldig

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Bedankt Prins Adam

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Als je je fastpasses canceld of hebt laten verlopen, beide moet je ze uit je my disney app verwijderen, kan je daarna gewoon weer nieuwe fastpasses aanvragen. Als je er twee hebt gecancelt kan je er weer twee boeken. Systeem ziet dit als vervanging. Als ze verlopen zijn kan je er maar 1 per x vernieuwen. Het maakt niet uit of je dan een e ticket of een a ticket ride wil boeken. Dat houdt het systeem niet bij. Zo frozen twee x achter elkaar kunnen doen. Let op. Niet alle fp tickets worden via de app aangeboden. Daar zit een beperking aan. In de parken vind je ook her en der computers waar je fp op kan regelen. Als je daar inlogt met je magic band zal je zien dat er bv e ricket frozen wel naar voren komt terwijl die in de app als volledig vol geboekt showt. dit doen ze omdat niet iedereen van fp afweet bij een bezoek en er in het park achter het bestaan komen. Zo geven ze die mensen ook een kans. Maar systeem blokkeert je niet omdat je bv via de app geboekt hebt eerder voor die dag. En via de computers is ook lekker makkelijk en binnen paar tikken geregeld. Je moet ze wel even weten te staan staan op de plattergronden aangegeven maar af en toe niet op logische lokaties
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36

@Calimero ontzettend bedankt, dit is geweldig om te weten! :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar